Miten te teette alapesun uimahallissa yms yleisissa paikoissa? Levitatteko jalat ja oikein tarkkaan kadella huljuttelette vai hutaisetteko ...
Otan sitä päistä kiinni ja sujautan toisen jalan sen yli ja sitten hoidan pesun edestakas pesintä vetelemällä. On kätevää kun ei tarvitse käsin koskea värkkiinsä ja toisaalta pesin peittää strategiset paikat uteliaitten katseilta (olen huomannut että juuri minua tuijottavat).
Kommentit (411)
Istuudun lattialle, nostan jalat pään taakse, suihku täysille lähelle värkkiä. Puhdasta tulee.
Onko tämä klassikko kyykkyvatkaus-ketju?
Tungen suihkun letkua myöten sisääni, samalla pesten Linna-shamppoolla pääni ja hiukseni. Veden loristessa sisääni lauleskelen ja steppailen biisin signin in the rain tahdissa, kuin Gene Kelly elokuvassa aikoinaan.
Mä törmäsin kerran naiseen joka oli jo melko ison pojan kanssa naisten puolella. (Pituuden puolesta olisin veikannut 3lk mutta koska oli naisten puolella päädyn 1lk....)
Tää nainen taisi opettaa pojalleen miten pimppi pestään. Ei kääntynyt vaan siinä pojan edessä meni ja pesi niin että kotona kuului ja vesi lensi häppäreistä!
Itse katson ettei ympärillä ole muita ja pesen ilman sen kummempia hankaamisia tai lötjöttelyjä.
Häppärit auki ja vesi virtaa läpi
Otan pulloharjan mukaan. Istun sinne suihkun lattiialle jalat levällään, laitan pulloharjaan intiimipesunestettä ja harjaan oikein kunnolla kaikki röörit. Persröörin myös. Sitten suihkutan huuhteluvettä sisään ja annan valua ulos. Aaa, tekee eetvarttia!
Kilpauimarit eivät pese alapäätään koskaan. Vetävät heti uikkarit päälle ja menevät puoleksi tunniksi suihkun alle seisomaan. Vesi ei käy lähelläkään alapäätä ennenkuin altaassa.
käyn uimahallissa vain vesijuoksemassa, joten en pese itseäni niin kuin eivät pese muutkaan vesijuoksijat. pullollinen hajuvettä peittää lian hajun
sairasta...että joku edes miettii tällaista asiaa. Kiipeätkö sinne suihkutangon päähä huljuttelemaan värkkejäsi. Ainakin niissä uimahalleissa missä minä käyn suihkut ovat kiinteitä.
Suihkutiloihin pitäisi rakentaa alustapesulinjasto. Mallia voi ottaa huoltsikalta. Ei kestä kiittää, minulla on paljon nerokkaita käyttökelpoisia ideoita.
Peskäähän "siihen aikaan kuusta" kuitenkin varovasti, jottei tamponinnarun korut irtoa!
Huljautan jonnekin sinnepäin. Usein joku siinä lähistöllä älähtää ja kiittää.
Emmätiijjä. Saako uima-altaaseen pissata?
Aapee vaihdatko kakkahoususi ennen uimaan menoa? Aapee, onko sulla kikkeliä?
Aapee, miten sinä peset pyllysi? Etupyllyn? Takapyllyn? Teetkö näppituntumalla vai peilin kanssa? Aapee? Aapee? Pesetkö itsesi jo uimahalliin tullessa siinä vessan lavuaaritasolla? Aapee, pyllistätkö vai nostatko jalkaa?
Hyi saakeli. Uimahallit ovat kuvottavia paikkoja.
Tämä on melkein yhtä mielenkiintoinen keskustelu kuin se, jossa väiteltiin siitä hörppiikö pillu vettä uidessa.
Meneekö flomppaan vettä jos hyppää kympistä?
On se oikeasti korninnäköistä kun joku koukistelee polviaan pestessään alavärkkiään.
Saunominen ja suihkussa käynti ovat hyviä harrastuksia.
Miksiköhän en tosiaan käy uimahalleissa...?