Miten te teette alapesun uimahallissa yms yleisissa paikoissa? Levitatteko jalat ja oikein tarkkaan kadella huljuttelette vai hutaisetteko ...
Otan sitä päistä kiinni ja sujautan toisen jalan sen yli ja sitten hoidan pesun edestakas pesintä vetelemällä. On kätevää kun ei tarvitse käsin koskea värkkiinsä ja toisaalta pesin peittää strategiset paikat uteliaitten katseilta (olen huomannut että juuri minua tuijottavat).
Kommentit (411)
Ensin suihkutan raidia ainakin puoli pulloa,niin kuolevat kaikki elefanttia pienemmät elukat esim. satiaiset tms. Sitten saunan lauteille löylyyn ja annan raidin vaikuttaa. Sitten suihkussa huuhtelu ja vim-pullo esiin. Kyllä alkaa paikat kiiltämään. Lika suorastaan räjähtää pois!
koska se suorastaan RRRäjäyttää lian pois.
enpä ole uimahallissa käynyt 15 vuoteen, ihan tyytyväinen olen valintaani.
Muistan minäkin kun penskoina sukelleltiin ja tehtiin " löytöjä" , näin jälkeenpäin kun ajattelee niin hyi hitto meidän " löydöt" oli ihmisten pillulimoja ja kikkelijuustoja... yöööööök! Hyi saamari.
miksi en käy uimahallissa...mutta jos kävisin, hieroisin kyllä posliinin todella puhtaaksi huolellisesti pyörittäen kenties peiliä apuna käyttäen ja pyytäisin, että joku nuolaisisi vielä varmistaakseen puhtauden. valitettavasti en taivu nuolemaan itseäni :(
Uimahallissa käväisen luonnollisesti aina miesten puolella pesemässä värkkini. Suosittelen sitä teillekin. Emmehän siskot halua saastuttaa naisten puolen suihkujen lattioita! On ikävää suihkutella jos viemäri on tukkeutunut irtokarvoista ja muista eritteistä.
Vierailija:
levitän pesun jälkeen kuorinta-aineet tuheroon. Huuhtelen pois, ja sitten panen naamion. Annan naamion vaikuttaa saunassa. Sitten pesen naamion pois.On ihana hemmotella itseään, kun muuten nämä hemmottelut jää tekemättä, kun lapsiperheen äiti olen.
Jos jotakin kiinnostaa katsoa, niin siitä vain.
Joku nosti tämän ketjun, tälle nauroin eräänkin kerran...Ja olen alkanut käydä kerran kuukaudessa uimahallissa että pääsen kunnolla pesulle;)
Sellainen about 50-kymppinen kääkkä seisoi oikein takakenossa suihkun alla (siis suihkuun päin) ja kummallakin kädellä jynssäsi sieltä, lotina vaan kävi, YYYYYÖÖÖÖÖKS !!!!!!
käyttäää ? Ei oo tullut mieleenkään.
enpäoo vielä ennen kuullukkaan pimppaa tuolla nimelläkutsuttavan...
muutenki ihan älytön ja mulle aivan oudoks jäänyt ketju, hihiii
ketjussa olevan mietinnän alla..
joten pakko seisoa käsillään ylhäältä tulevan suihkun alla ja hoitaa hankaaminen oikean jalan varpailla. Onneksi olen vielä suht taipuisa.
että otan napakan otteen suhkun tangosta molemmin käsin. Sitten hyppään molemmat jalat seinälle, siirrän kädet selän alle ja kävelen jaloilla ylemms ja väännän samalla selkäni kaarelle. Annan suihkun suihkutella samalla kun venyttelen rinta ja vatsalihakset. Roikun pääalaspäin siinä ihan muinamiehinä, ei moni hoksaa mitä siinäkin tehdään. Kun on valmista, hyppään seinältä alas ja varon, etten liukastu.
Ihan loistavia kommentteja!
Tämän näytän miehelleni kun aina ihmettelee miksen ikinä käy uimahalleissa? Oon tiennyt että jotkut sinne kuseksii ja jopa paskoo, mut nyt vielä ne limat ja juustot kaupan päälle niin huhhahhei ja rommia pulloon.
Huh, ihan maha kipeenä tuosta nauramisesta :D
vampulla hankailen, nopeasti kouraisen sormella emättimen sisältä ja heittelen valkovuodot käytävälle.
Heti muistui mieleen tää ketju ja kappas kun joku on sopivasti nostanut tän ;)
Suihkulla ja vedellä tietenkin sillai ihan normaalisti kädellä auttaen. Löydä oma tapasi. Pääasia, että suihkutat.
*reps* *kops* Mahaan sattuu.. =D