Miten te teette alapesun uimahallissa yms yleisissa paikoissa? Levitatteko jalat ja oikein tarkkaan kadella huljuttelette vai hutaisetteko ...
Otan sitä päistä kiinni ja sujautan toisen jalan sen yli ja sitten hoidan pesun edestakas pesintä vetelemällä. On kätevää kun ei tarvitse käsin koskea värkkiinsä ja toisaalta pesin peittää strategiset paikat uteliaitten katseilta (olen huomannut että juuri minua tuijottavat).
Kommentit (411)
Otan telemark-asennon, joka useimmille on tuttu mäkihypystä. Oikea jalka eteen, vasen taakse ja polvista koukistus. Hyvin saa suihkun väliin ja toisella kädellä hangataan.
Luulin, että tämä on jonkun pervon miehen aloitus, mutta ainakin useimmat ovat uskoneet aloituksen. Kai jokainen nainen osaa alapäänsä puhdistaa, ei se ole rakettitiedettä sentään. :) t. nainen 65 v.
Onko täällä noin paljon oman sukupuolensa inhosta kärsiviä naisia, joiden pn tosiaan vaikea koskea omiin sukuelimiinsä??
Uskoisin, että tuo pervo aloittaja keskustelee monipersoonaisesti.
moode röllää kun pistänyt tälle kruunun..
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että tämä on jonkun pervon miehen aloitus, mutta ainakin useimmat ovat uskoneet aloituksen. Kai jokainen nainen osaa alapäänsä puhdistaa, ei se ole rakettitiedettä sentään. :) t. nainen 65 v.
Onko täällä noin paljon oman sukupuolensa inhosta kärsiviä naisia, joiden pn tosiaan vaikea koskea omiin sukuelimiinsä??
Kyllä tämä on ihan huumoriketju. Ei tosissaan otettava.
Vierailija kirjoitti:
Otan telemark-asennon, joka useimmille on tuttu mäkihypystä. Oikea jalka eteen, vasen taakse ja polvista koukistus. Hyvin saa suihkun väliin ja toisella kädellä hangataan.
Hyvä idea muuten, mutta käsi voi haista sillille. Minulla on sama asento, mutta pitkävartinen harja apuna. Sillä kun jurskuttelee, niin kiiltää.
Meillä on kiinteitä penkkejä. Niissä vaan jalat levälleen ja suihkua kehiin. Lähtee töhnät väleistä. Lopuksi kannattaa muistaa suihkuttaa sattumat pois siitä penkiltä, niin on seuraavan mukava tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä on ihan huumoriketju. Ei tosissaan otettava.
kaikesta sekä voi että pitää loukkaantua t. 2020-luku
Jokaisen naisen kansalaistaito - joka pitää opettaa jo lapsena - on KYYKKYVATKAUS.
Eli kyykkyyn, jalat haralleen, toosa esiin ja toistuvaan tiuhaan tahtiin kädellä lapioimaan / kauhomaan vettä alapäähän. Tätä siis toistetaan nopealla temmolla, ikäänkuin ”vatkaisit”.
No nyt on ohjeet annettu, kaikki uimahalliin kyykkyvatkaamaan!
Menen vessaan, nostan toisen koiven lavuaarille ja huljuttelen hanasta vettä haaroväliin. Tämän tyylin nimi ei ole kyykkyvatkaus vaan lavuaarivatkaus. Käyn joogassa viikoittain, ettei revähdä paikat kylmilteen.
Vierailija kirjoitti:
Menen vessaan, nostan toisen koiven lavuaarille ja huljuttelen hanasta vettä haaroväliin. Tämän tyylin nimi ei ole kyykkyvatkaus vaan lavuaarivatkaus. Käyn joogassa viikoittain, ettei revähdä paikat kylmilteen.
Aivan! Tuon takia meillä työpaikalla usein vessan lattia oikein lainehtii. Nyt se selvisi.
En pese alapäätäni. Miksi pitäisi?
Tälle ketjulle on myönnetty oikein KRUUNU!! Taitaa olla ylläpidon oma aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea muuten, mutta käsi voi haista sillille. Minulla on sama asento, mutta pitkävartinen harja apuna. Sillä kun jurskuttelee, niin kiiltää.
😂😂😂
Miten voi ketään tämäkin asia kiinnostaa??
Luulin että kaikki naiset tekevät sen pesun suunnilleen samalla tavalla suihkussa mutta sitten BB 24/7 2011 ja kyykkyvatkaus avasivat silmäni.
Kuinka lihava pitää olla, että jalat pitää jotenkin erikseen vielä levittää, että jalkovälin saa pestyä kunnolla?
Pyydön jotakuta toista suihkussa olevaa suorittamaan pesun puolestani.😊
Eikö jo etukäteen pesis kotona/wc-suihkulla pahimmat, niin tarttee sitten vain muodon vuoksi sutaista.
Vierailija kirjoitti:
Eikö jo etukäteen pesis kotona/wc-suihkulla pahimmat, niin tarttee sitten vain muodon vuoksi sutaista.
Tämä se olisi varmaan paras, sen voisi tehdä myös bideellä uimahallin vessassa. Muuten hätäisesti pengon ja kaivelen haaroväliä vilkuillen olen yli, onko juuri sillä hetkellä ketään näkösällä. Jos oikein keskittyy ja tekee asian huolellisesti, niin näyttää silti, että olen päättänyt tyydyttää itseni kesken uimareissun suihkulla ja sormin.
Olen huomannut saman. Ehkä he pitävät itseään niin hienoina, ettei heidän tarvitse noudattaa sääntöjä ja pitävät itseään niin mielettömän puhtaina, ettei heidän tarvitse peseytyä ennen altaaseen menoa.
Kerran näin, kun pukkarista meni suoraan ilman suihkua altaaseen nainen ja kun nainen palasi altaasta, ei hän silloinkaan käynyt suihkussa. Hän siis liotteli itseään pa s k *a vedessä ja puki vaatteet päälle.