Miten te teette alapesun uimahallissa yms yleisissa paikoissa? Levitatteko jalat ja oikein tarkkaan kadella huljuttelette vai hutaisetteko ...
Otan sitä päistä kiinni ja sujautan toisen jalan sen yli ja sitten hoidan pesun edestakas pesintä vetelemällä. On kätevää kun ei tarvitse käsin koskea värkkiinsä ja toisaalta pesin peittää strategiset paikat uteliaitten katseilta (olen huomannut että juuri minua tuijottavat).
Kommentit (411)
Ei tarvitse koukistella polvia tai muutakaan kummaa. Vanhemmissa naisissa näkee niitä jotka polvet koukussa hankaavat paikkojaan vaikka kuinka kauan. Ja jos mukana on pieniä tyttölapsia, niin mummo tekee saman hoidon heille, ikään kuin pikkutytöllä vielä olisi valkovuotoa tms. Kiusallisen näköistä touhua.
jäädä siihen veteen lillumaan :-(
Luin ukolle juuri näitä teidän vastauksia.Naureskeltiin yhdessä.Tuskin melkein ykskään vastaus on muu kuin läppä.Mutta nyt asiaan:
En ole itse kylläkään käynyt uimahallissa vuosiin.Silloin kun kävin yökötti kaikki ne karvat ja hiukset suihkualueen lattialla.
Myös kun sukeltelin niin ties mitä hiukkasia ym lillui siellä.Ällöttävää.
Ukko ihmettelee miksi on muka niin häveliästä hinkata pimppiään uimahallissa.Ja muka hinkaten se pimppu putsaantuu.
Minusta riittää että (kotona siis) levittää häpyhuulensa ja suihkuttelee tai käyttää puhdistusliinaa.En itse ainakaan kehtaisi uimahallissa tai missään yleisessä tilassa hinkata pilluani.
ps. pimppiä ei suositella pesemään puhdistusaineilla sillä se voi ärsyttää limakalvoja.
oli tarpeen hieman kerrata näitä pimpin pesuniksejä, että kiitosta vaan kaikille! Yritän pitää naamani peruslukemilla siellä peseytyessäni!!
Sillä roikku oikeesti jättimäiset rinnat navassa. Pyöreähkö eukko istui tuolillaan mäntysuopakanisteri vieressä, läpsäytti rintansa olalleen ja kuurasi sieltä alta vastakkaisella kädellä juuriharjalla vimmatusti. Muistan miten meitä pikkutyttöjä nauratti, oli aika hervotonta menoa.
Tai jos on, ovat varattuja koko ajan. Hankalaa se pimperoinen on pestä, kun vesi tulee vain ylhäältä päin.
Pienempänä sukeltelin hallissa ja löysin altaan pohjalta avaimen. Palautin sen tiskille ja sain palkkioksi jäätelön. Siitä innostuneena sukeltelin entistä enemmän uuden jäätelön toivossa kunnes vastaani sukelteli iso paskapökäle. Siihen jäin sukeltelut.
YÖK
koska pienenä sain traumat. Löysin altaan pohjalta avaimen ja sain jäätelön palkkioksi ku vein sen uimavalvojalle. Uuden jätskin toivossa sukeltelin innoissani, kunnes vastaani lillui suuri p**kapökäle! Siihen jäi sukeltelut...
YÖK!
koska pienenä sain traumat. Löysin altaan pohjalta avaimen ja sain jäätelön palkkioksi ku vein sen uimavalvojalle. Uuden jätskin toivossa sukeltelin innoissani, kunnes vastaani lillui suuri pökäle! Siihen jäi sukeltelut...
YÖK!
No mie vain käyn selällehen siihen lattialle, ja väännän molemmat jalat niskan taakse. Sitten vaan nuolla lupsuttelen Pimppaliisani puhtahaksi.
Kerran sitten aamukankeuttani en enää saanutkaan jalkojani niskan takaa pois ja jouduin huutamahan saunasta apujoukkoja...
Mummeli
koska pienenä sain traumat. Löysin altaan pohjalta avaimen ja sain jäätelön palkkioksi ku vein sen uimavalvojalle. Uuden jätskin toivossa sukeltelin innoissani, kunnes vastaani lillui suuri pökäle! Siihen jäi sukeltelut...
YÖK!
Mä asetun selinmakuulle lattialle, levitän haarani ja PESEN OIKEIN KUNNOLLA. Mulla nimittäin kloorivesi saa joka paikan kutisemaan ja on todellakin pestävä myös alapää huolellisesti. Muutama katsoo kieroon touhujani, mutta en välitä. Samalla tavalla pesen kotonakin. Joskus kiireessä saatan tehdä saman homman kyykkysilteen. Myös perävaon huljutus onnistuu näin parhaiten. Uimahallissa ja kylpylöissä valitsen aina sen rauhallisimman näköisen sopen, jossa suoritan tämän peseytymisrituaalin.
Mutta eikös kloori koko ajan puhdista allasta kaikesta ällöttävästä? Muutenhan se vesi olisi tavallista ja siellähän ne limat vasta näkyiskin!
Mutta eikös kloori koko ajan puhdista allasta kaikesta ällöttävästä? Muutenhan se vesi olisi tavallista ja siellähän ne limat vasta näkyiskin!
Amerikassa on tuollaiset suihkut kaikilla kotonaan. Eivätkä tiedä bideesuihkuista.
Ei oikesti, olen varmaan eksynyt väärille sivuille, mitä toopeja täällä on!?
Jumalauta...miten peset alapääsi!? PIentä rajaa, eläkää elämäänne pellet...huh.
Ei oikesti, olen varmaan eksynyt väärille sivuille, mitä toopeja täällä on!?
Jumalauta...miten peset alapääsi!? PIentä rajaa, eläkää elämäänne pellet...huh.
Kannattaisi varmaan tutustua näihin ohjeisiin niin tietäisit kuinka vaikeaa alapään pesu voi olla.
Toinen jalka tulee heittää olan yli (myös uimahallissa) ja sitten kovalla paineella roiskuttaa liejut pois. Jos ei käsisuihkua ole, voi käyttää sitä lattianpesuletkua joka yleensä joka suihkuhuoneesta halleissa löytyy. Mielestäni tämä riittää julkisilla paikoilla. Kotona voi sitten maata selällään ja jynssätä rauhassa vaikka vanhalla lasten hammasharjalla (ovat pehmeämpiä kuin aikuisten).
Ensin lurautan aimo-annoksen kodin putkimiestä ja kloriittia römpsään ja annan hautua 5 minuuttia, sitten hankaan teräsvillalla puhtaaksi ja lopuksi huuhtelen painepesurilla ja samalla lerputtelen häpyhuulia jotta varmasti tulee puhdasta!
Ensin liuotinpesuaine ja sitten vaha.
Liki 200 vastausta ja kymmenisen tuhatta katselukertaa.
Ok.