Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te teette alapesun uimahallissa yms yleisissa paikoissa? Levitatteko jalat ja oikein tarkkaan kadella huljuttelette vai hutaisetteko ...

Vierailija
24.03.2005 |

Otan sitä päistä kiinni ja sujautan toisen jalan sen yli ja sitten hoidan pesun edestakas pesintä vetelemällä. On kätevää kun ei tarvitse käsin koskea värkkiinsä ja toisaalta pesin peittää strategiset paikat uteliaitten katseilta (olen huomannut että juuri minua tuijottavat).

Kommentit (411)

Vierailija
1/411 |
24.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniimmin sanottuna teen siis huolellisen alapesun.

T: vauvauimarin äiti

Vierailija
2/411 |
24.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse jalkoja sen kummemmin erotella ja kyyristellä, että saa sen tarkemmankin pesun tehtyä;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/411 |
24.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kotona loput.

Meilla on siis yhteissuihkut miehille ja naisille, kuten jo mainitsin jossain toisessa ketjussa.

Vierailija
4/411 |
24.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä paikat puhtaaksi.

Vierailija
5/411 |
24.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla laulan kovalla äänellä Satumaata.

Vierailija
6/411 |
24.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä juuri kaipasinkin :D

Vierailija
7/411 |
24.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka tarkkaan sitä nyt muka tarvii levitellä ja kuurata, eikös limakalvot päinvastoin kärsi siitä jos oikein puunataan?

minä yleensä ihan vaan suihkuttelen ja saippuoin ihan normaalisti, kädellä vähän toki autan jalkovälin huuhtomista.

Vierailija
8/411 |
24.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

*nauraa täällä vedet silmissä*

Vierailija
9/411 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä peseydyn uimapuku päällä, en varmaan kerennyt likaantua 10 minuutissa. Onko ok?

Vierailija
10/411 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siellä peseydyn uimapuku päällä, en varmaan kerennyt likaantua 10 minuutissa. Onko ok?

Vierailija
11/411 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ok?

Vierailija
12/411 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko toisella kädellä pidellä mahaa ylhäällä ja toisessa kädessä on sitten suihku, jolla tökin alapäähän ja toivon, että paikat putsaantuu. Mulla on paljon valkovuotoa eli on pakko pesytyä kunnolla uimahallissakin =o( muuten kutittaa niin hemmetisti. Joskus yököttää, kun pitää sillä suihkulla koskea alapäähänsä, mutta en saa muuten pestyä kaikkia poimuja, koska olen niin ylipainoinen, että toinen käsi pitelee mahaa ylhäällä. Kuulostaa hullulta, mutta on totista totta.

Vierailija
13/411 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto! Sä isket suihkun toosaas kiinni ja seuraava sun jälkeen tuleva pesee naamansa sen suihkun alla. Iljettävää.

Vierailija
14/411 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vatsa tiellä pesussa, mutta yritän sit vaan jotenkin huljutella...

Vierailija
15/411 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon ihmetelly ku muut ei tunnu sorkkivan alapäätään. Mun on ainakin pakko häppäreiden välistä pestä ja suihkuttaa.

Yök jos joku ei pese ja menee sit istuun lauteille tai uimaan altaaseen. Ja kaikki sperman ja vuotojen jämät sinne, yök!

Vierailija
16/411 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona nostan oikeasti toisen jalan seinälle :D Uimahallissa käyn suihkussa uimapuku päällä mutta lähtiessä otan sen pois ja peseydyn paremmin. Kusen myös uima- altaisiin.

Vierailija
17/411 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittojakos sinne altaaseen kuseksitte?

Ootteko muutan joskus sukeltaneet uimalasit päässä ja nähneet kun joku kusee altaaseen muka " vaivihkaa" ? Tulee muuten aika kiire altaasta ylös, hyi hitto. Näin kerran yhden mummon joka viattomana seisoskeli altaassa ja kuinka ollakaan vesi alapään tienoilla alkoi värjäytyä keltaiseksi... Sen muuten näkee sukeltaessa yllättävän hyvin, kyllä siitä keltainen vana tulee perässä, ei se heti siihen veteen sekoitu.

Vierailija
18/411 |
25.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauan sitten penskana oli hauskaa sukellella ja katsella mitä kaikkea altaasta löytyi; hiustukkoja, outoja klimppejä, ties mitä. Sitten oli näitä pervoja äijiä jotka vain seisoskeli altaiden reunoilla ja _katseli_.

Vierailija
19/411 |
28.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hee!!

Vierailija
20/411 |
28.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis mitään tyyliä näillä av:läisillä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän