Miten te teette alapesun uimahallissa yms yleisissa paikoissa? Levitatteko jalat ja oikein tarkkaan kadella huljuttelette vai hutaisetteko ...
Otan sitä päistä kiinni ja sujautan toisen jalan sen yli ja sitten hoidan pesun edestakas pesintä vetelemällä. On kätevää kun ei tarvitse käsin koskea värkkiinsä ja toisaalta pesin peittää strategiset paikat uteliaitten katseilta (olen huomannut että juuri minua tuijottavat).
Kommentit (411)
http://www.redstoneproshop.com/proshop/detail.cfm?ID=64
On oikeastaan golfpyyhe, mutta musta sopii kokonsa puolesta täydellisesti pillun pyyhintään! Suosittelen!
uimapuku päällä ja en käy saunassa ollenkaan.
En oo koskaan niin puhdas kuin uintireissun jälkeen =P
Käyn selälleni lattialle, levitän haarani, annan suihkun sitten virrata ja samalla hinkkaan " tavarani" puhtaaksi. Mitä siitä, jos joku ihmettelee, pääasia, että alakerta on puhdas :)
Mut ei pelkoa, en nykysin käy enää uimassa
ja hallissa sitten vain vähän huuhtasee?
että tämä se vasta hyvin pitääkin puhdistaa, ettei tule pöpöjä. Siinä hieroskeli pimpsaansa puhtaaksi.
mutta välillä joutuu kauemmin huljuttelemaan limoja, kun on sitkeessä.
Myös pyllyreiän hieraisen puhtaaksi pieruista ja kakanjämistä pyöräyttämällä hammasharjaa vastapäivään kolme kertaa.
Puhdasta tulee!
Itse en taipuisi eikä ketä tahansa viitsisi avuksi pyytää...
levitän pesun jälkeen kuorinta-aineet tuheroon. Huuhtelen pois, ja sitten panen naamion. Annan naamion vaikuttaa saunassa. Sitten pesen naamion pois.
On ihana hemmotella itseään, kun muuten nämä hemmottelut jää tekemättä, kun lapsiperheen äiti olen.
Jos jotakin kiinnostaa katsoa, niin siitä vain.
tilataan av-logolla varustetut pyyhkeet. Voin ottaa tilauksen hoitaakseni ja kaikki halukkaat maksavat tililleni pyyhkeen + postikulut. Ensin kerään kuinka monta halukasta on pillupyyhe tilaukseen ja sitten kysyn useammasta paikasta.
Laadukas pillupyyhe av logolla on ensi talven must juttu uimahalleissa!!!!!
sitten suihkautan vähän vimiä ja alan moppaamaan. oikeen pinttynyt lika lähtee hyvin pata-patalla kun pyydätte vierustoveria katsomaan ja tekemään sen puolestanne. lopuksi vielä kuivaksi taputtelu av-pimpero pyyhkeellä ja voila! kiiltää ja loistaa:)) voitte vielä halutessanne pyytää uimahallin työntekijöitä tarkistamaan lopputuloksen.
tosin uimahalliin en taida enää uskaltaa... :)
Minäkin alan käydä uimahallissa nyt kyllä ilman lapsia että, on ees kerran kuukaudessa aikaa värkkinsä pestä!!
Nyt löyty mullekin eka syy, miksi rupean käyttämään pikkuhousun suojia...saisiko niitäki av logolla varustetussa paketissa?
Vai ettekö taivu? Kovin syvältähän sillä tavalla ei saa ronkittua, mutta mielestäni ihan hyvin pystyy häppäreiden välistä pesemään melkoisen siveästi julkisellakin paikalla...
miks se toosa pitäis takaapäin ryönätä??
tahtoo muodikkaan pillupyyhkeen!!!