Miten te teette alapesun uimahallissa yms yleisissa paikoissa? Levitatteko jalat ja oikein tarkkaan kadella huljuttelette vai hutaisetteko ...
Otan sitä päistä kiinni ja sujautan toisen jalan sen yli ja sitten hoidan pesun edestakas pesintä vetelemällä. On kätevää kun ei tarvitse käsin koskea värkkiinsä ja toisaalta pesin peittää strategiset paikat uteliaitten katseilta (olen huomannut että juuri minua tuijottavat).
Kommentit (411)
Vierailija kirjoitti:
Vettä ja puhdistusaineitakin kuluu tuhottamasti. Saisko sossusta mitään värkinputsaamistukea?
Anomus sossulle yhteisestä pulloharjata 1 ja kakkospesälle.
Vierailija kirjoitti:
ja kotona loput.
Meilla on siis yhteissuihkut miehille ja naisille, kuten jo mainitsin jossain toisessa ketjussa.
Vihervassarit haluavat kulttuurimarxismin aatteiden mukaisesti yhteisvessat ja varmaan suihkutkin kaikille sukupuolille. Varaudu siihen! Paljon on pervoilua nykymaailmassa. Pahoja ovat myös päiväkotilasten vanhemmat, jotka haluavat sukupuoletonta opetusta lapsilleen.
Meidän Erkkiä ei saa sanoa pojaksi, mutta en muista mikä se haluttu sana nyt olikaan. Helsingin päiväkodissa tullut tällainenkin pyyntö henkilökunnalle!
kiisulii kirjoitti:
Apua kun mua ahdisti tämä keskustelu, vaikka luin vasta ekan sivun. Muut sanoi, että naurattaa noi kuvaukset, mut mua ei. Mulla on toki ahdistuneisuushäiriö ja sos.tilanteiden kammo, mutta aina oon saanu itteni jotenkin pestyä uimahallissa, jossa pystyn käymään n. 2 kertaa vuodessa.
Mä en pysty edes kattomaan muihin päin käydessäni suihkussa. En oo koskaan ajatellut, että muut kattelis mua, kun peseydyn ja toivonut todellakin että saan olla rauhassa tuijotuksilta.
Mut että pitäis jotenkin tietyllä lailla pestä ittensä.. Levitellä ja pyllistellä :D Voi luoja..
Huh. Ehkä mun pitäis lopettaa uiminen kokonaan.
Vihreiden kulttuurimarxistien vaatimuksesta alkavat sukupuolettomat suihkut sun muut yleistyä. Luuletko että Lähi-idän murjaanit kunnioittavat pillunkaisia? Heidän omat jätesäkkiin pukeutuvat muumit eivät kyllä saa lupia mennä uimahalleihin normaaleilla vuoroilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naistenlääkärit varoittavat, että sitä pimpulaa ei kannata edes pestä saippualla, ei tee hyvää. Värkki puhdistaa itse itsensä. Miesten vehkeestä en tiedä.
Tottakai täytyy ulkoiset osat pestä kunnolla. Lääkärit tarkoittaa että vettä ei tarvitse suihkuttaa sisään ja pestä sieltä.
Ulkoiset osat sitten saippualla tai pesunesteellä. Jotkut käyttävät vain vettä jatkuvasti, mielestäni ei tule puhdasta ja on epähygieenistä .Mainittakoon että olen itse nainen.
Sinulle joka alapeukotit:
Kyllä, olen tietoinen omasta sukupuolestani. Toisin kun jotkut muut nykyään!No joku ongelmahan sulla on, kun pitää toitottaa olevansa nainen vaikka ketään ei kiinnosta sun sukupuoli.
Kyllä tässä ketjussa on epähyhieenisiä naisia! Jos ette ymmärrä että ulkoiset sukupuoliosat eivät puhdistu itsestään , niin mitä voi sanoa paitsi yäk! Emätin ( se joka on sisällä) puhdistaa itse itsensä, ei ulkoiset osat ihopoimuneen!
Kuinka monta poimua sulla on alapäässäsi? Vai puhutko häpyhuulista?
Juuri niistä se puhuu ja se ei erota ulkoisia sukupuolielimiä sisäisistä.
Poimut on varmaan häppärit?
Miten te naiset olette niin tietämättömiä omasta kehostanne?
- miäs.
Kuinka moni teistä naisista on uskaltanut vaikkapa peilillä katsoa mitä teidän alapää pitää sisällään?
Tämä ei ole vattuilua onhan asiasta oikein TV:ssäkin keskusteltu ja hämmästys oli suuri kun lähes jokainen nainen on kuin vieraantunut alapäästään ja tuskin kehtaa itseään peilistä katsella, saatika peilillä, jotkut välttävät itsensä koskettelua, miksi ihmeessä?
Tämä nyt vähän poikkesi alkuperäisestä kysymyksestä mutta kun on lukenut näitä kommentteja niin huomaa että moni ei tiedä mitään naisen anatomiasta, tuntuu että me miehet tiedämme teidänkin sukupuolielimistä enemmän kuin te itse?
Voi teitä ja tarkoitan vain hyvällä.
Olen siis mies.
Kyllä pillu pestään ja huolella! Ja olen kyllä nähnyt monien muidenkin levittävän haarojaan pesun ajan ja se on normaalia ja ihan siinä ajatellaan jokaisen mukavuutta ettei likaista peppua ja römpsää huljutella vasta siellä altaassa.
Eniten ottaa päähän ne jotka menee suihkuub valmiiksi uimapuku päällä- Ei niin tule puhtaaksi paikat.
Toinen asia, pitkätukkaiset; Uimalakki päähän tai hiukset ainakin ponnarille! Ei ole kiva kauhoa niitä hiustuppoja altaasta.
Kerran edessäni ui kaksi nuorta naista ja he tai jompikumpi heistä haisi niin hielle ja sellaisille likaisille hiuksille että oikein oksetti😤
Jos näkee sen vaivan että tulee uimahalliin uimaan niin ei ole iso vaiva peseytyä ennen altaaseen menoa!
Ihmisillä on monenlaisia ominaisuuksia ja vaivoja joille ei voi mitään mitta hygienialle voi jokainen tehdä jotain. Uimahalleissa kun on ihan ilmaista saippuaakin tarjolla, siitä vaan pumppaamaan, ei se ole vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni teistä naisis8ta on uskaltanut vaikkapa peilillä katsoa mitä teidän alapää pitää sisällään?
Tämä ei ole vattuilua onhan asiasta oikein TV:ssäkin keskusteltu ja hämmästys oli suuri kun lähes jokainen nainen on kuin vieraantunut alapäästään ja tuskin kehtaa itseään peilistä katsella, saatika peilillä, jotkut välttävät itsensä koskettelua, miksi ihmeessä?
Tämä nyt vähän poikkesi alkuperäisestä kysymyksestä mutta kun on lukenut näitä kommentteja niin huomaa että moni ei tiedä mitään naisen anatomiasta, tuntuu että me miehet tiedämme teidänkin sukupuolielimistä enemmän kuin te itse?
Olen siis mies.
No miksei kuule "uskallettais"? Eikai se toosa mikään lihansyöjä hirviö ole vai millaisia olet nähnyt?
Älä sinä poikanen tule opettamaan naisille naisten tavaroista yhtään mitään, pidä vaan se oma kalusi puhtaana.
Pillusta se sinäkin olet maailmaan putkahtanut joten pientä kunnioitusta tuota voimakasta naisen vulvaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Uimahallin wc:ssä minäkin rassaan siellä pöntön vieressä olevalla pyöreällä harjalla.
On vähän kovat harjakset mutta muoto on hyvä.
Samaa mieltä. Muoto on tosiaan hyvä vessanpönttöharjassa. Itse pidän uimakassissani AINA porakonetta mukana johon liitän vessanpönttöharjan ja sillä huristelen menemään. Uimavalvojat usein avustavat takaosaston puolella, sillä eiväthän kädet mitenkään yletä sinne asti.
Voitko suositella jotain miellyttävää pesuainetta joka antaisi samalla suojan klooria vastaan? Herkkä alapääni ei oikein meinaa kestää klooria ja kutisee nii sootanasti
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni teistä naisista on uskaltanut vaikkapa peilillä katsoa mitä teidän alapää pitää sisällään?
Olen siis mies.
Samaa mieltä. Ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimahallin wc:ssä minäkin rassaan siellä pöntön vieressä olevalla pyöreällä harjalla.
On vähän kovat harjakset mutta muoto on hyvä.
Samaa mieltä. Muoto on tosiaan hyvä vessanpönttöharjassa. Itse pidän uimakassissani AINA porakonetta mukana johon liitän vessanpönttöharjan ja sillä huristelen menemään. Uimavalvojat usein avustavat takaosaston puolella, sillä eiväthän kädet mitenkään yletä sinne asti.
Voitko suositella jotain miellyttävää pesuainetta joka antaisi samalla suojan klooria vastaan? Herkkä alapääni ei oikein meinaa kestää klooria ja kutisee nii sootanasti
Kokeile ikkunanpesuainetta ja päälle kaakelivahaa tai autovahaa, niin saat oikein kiiltävän ja suojatun kokonaisuusden
kiisulii kirjoitti:
Apua kun mua ahdisti tämä keskustelu, vaikka luin vasta ekan sivun. Muut sanoi, että naurattaa noi kuvaukset, mut mua ei. Mulla on toki ahdistuneisuushäiriö ja sos.tilanteiden kammo, mutta aina oon saanu itteni jotenkin pestyä uimahallissa, jossa pystyn käymään n. 2 kertaa vuodessa.
Mä en pysty edes kattomaan muihin päin käydessäni suihkussa. En oo koskaan ajatellut, että muut kattelis mua, kun peseydyn ja toivonut todellakin että saan olla rauhassa tuijotuksilta.
Mut että pitäis jotenkin tietyllä lailla pestä ittensä.. Levitellä ja pyllistellä :D Voi luoja..
Huh. Ehkä mun pitäis lopettaa uiminen kokonaan.
Jos peset pimperon uimahallissa ja joku sattuu katsomaan sinuun päin, niin korkeintaan ajattelevat että hyvä kun tuo peseytyy kunnolla.
kyykkyvatkaan ja lärpytän huulia ja samalla katson silmät suurina, kieli ulkona muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierai8lija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naistenlääkärit varoittavat, että sitä pimpulaa ei kannata edes pestä saippualla, ei tee hyvää. Värkki puhdistaa itse itsensä. Miesten vehkeestä en tiedä.
Tottakai täytyy ulkoiset osat pestä kunnolla. Lääkärit tarkoittaa että vettä ei tarvitse suihkuttaa sisään ja pestä sieltä.
Ulkoiset osat sitten saippualla tai pesunesteellä. Jotkut käyttävät vain vettä jatkuvasti, mielestäni ei tule puhdasta ja on epähygieenistä .Ulkoiset osat pitää pestä, mutta vesi riittää limakalvoille. Ja ihan tulee puhdasta. Jos käytät saippuaa, saippuoi vain karvoituksen alue ja uloimpien häpyhuulten ulkopuoli.
Olen aina pessyt suihkusaippualla ulkoiset osat eikä mitään ongelmaa ole koskaan tullut. Olen 50+ nainen.
Eli siis limakalvotkin? Ok, phsi on sit vissiin sellainen, että ei aijeuta ongelmaa. Suositeltavaa se ei ole.
Ulkopuolella ei ole limakalvoja! Limakalvot on siellä sisällä mistä sitä limaakin erittyy. Häpyhuulet ei ole limakalvoa.
Sisemmät häpyhuulet ovat limakalvoa.
Ja jos sä ronklit ulompien häpyhuulten isään saippuaa, menee sitä väkisin myös sisempiin häpyhuuliin. Tämä ketju on vahvistanut jatustani siitä, että naiset on kyllä todella pihalla alapäänsä pesusta 😅
Hankaan kivespussin ja nivuset pesusienellä, letkusta vedän nahkan taakse ja kevyesti saippuoittamalla pesen. Kyllä ihan seinään päin seisten.
Minä pesen vasta uima-altaassa. Otan pari tippaa saippuaa kämmenelle ja maastoudun altaan nurkkaan. Siellä sitten huljuttelen tavaran puhtaaksi.
Miks itussa otsikko on kirjoitettu ilman ä:n ja ö:n pisteitä, mutta itse aloituksessa taas ä- ja ö-kirjaimet löytyy?
Páskannan runsaasti altaaseen ja haistatan pitkät vítut uimahallin työntekijöille
Tummaihoiset miehet (kansallisuuteen, syntyperään ym. en ota kantaa) eivät useinkaan riisu uimahousujaan löylyhuoneessa tai suihkussa. Alapesu tapahtuu saippuoimalla ja suihkuttamalla uimahousujen sisällä niitä riisumatta.
Mun pravuurina on Olavi Virran tuotanto, kuten Hopeinen kuu ja Istanbul. Sit, jos oikein irtoaa niin toi Sataa, sataa ropisee on sellainen lapsuuden ajoilta ollut lemppari suihkuttelubiisi.