Miten te teette alapesun uimahallissa yms yleisissa paikoissa? Levitatteko jalat ja oikein tarkkaan kadella huljuttelette vai hutaisetteko ...
Otan sitä päistä kiinni ja sujautan toisen jalan sen yli ja sitten hoidan pesun edestakas pesintä vetelemällä. On kätevää kun ei tarvitse käsin koskea värkkiinsä ja toisaalta pesin peittää strategiset paikat uteliaitten katseilta (olen huomannut että juuri minua tuijottavat).
Kommentit (411)
Ei riitä että päältä suihkuttelee. Pitää saada syväpuhtaaksi ja siihen käytän pulloharjaa.
Saunaan mennessä laitan tuheron päälle kurkkunaamion. Poistaa epäpuhtaudet ja samalla tuhero pysyy kimmoisana.
Joskus otan naamion pois suihkussa, mutta yleensä annan olla uimisen ajan ja poistan kurkut vasta uimisen jälkeen. Tuhero tuoksuu hyvälle, eikä valkovuotoa ole laisinkaan.
Jalkoja on pakko vähän levittää, sillä tunnustan kusevani ennen pesua. Muuten en mitenkään pidä showta yllä.
Oikeasti tuon jalkojen levittämisen täytyy olla takapilluisten juttu koska etupilluiset ulottuu pesemään jalat kiinnikin.
Pyrin suorittamaan alapesun uimahallissa muiden katseilta piilossa.
Ihmettelen sitä miksi monessa asunnossa on kylppärissä nykyään kaksi suihkua. Kuka haluaa omassa kodissaan suihkutella kaikkien näytillä kuin jossain uimahallissa.?
Olen siis mies.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti tuon jalkojen levittämisen täytyy olla takapilluisten juttu koska etupilluiset ulottuu pesemään jalat kiinnikin.
Mikä on etu- ja takapillu 😂
Laitan käsisuihkun suuhun, pidellen kiinni huulilla ja hampailla. Sitten taivutan pään alaspäin navan kohdalle, avaan toisella kädellä häpyhuulet ja toisella kädellä hankaan niiden välistä. Jos on notkea päivä, kurotan myös pyllypuolelle etukautta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen sitä miksi monessa asunnossa on kylppärissä nykyään kaksi suihkua. Kuka haluaa omassa kodissaan suihkutella kaikkien näytillä kuin jossain uimahallissa.?
Olen siis mies.
Joillain meistä on myös lapsia. Meillä on 2 suihkua ja silti tulee tyttöjen kesken kiistaa, kuka peseytyy ensin. Alle kouluikäiset lapset harvemmin missään perheessä peseytyvät ilman valvontaa, eli aika monta vuotta täytyy tottua siihen, että joku katselee.
Joka kerta vain elämöin kuin Unclesampatriot Lakupiippu-videossaan kun alapesu tuntuu niin kivalta
Vierailija kirjoitti:
Täh? Eikö se kaikilla ole samassa kohtaa? Onko joku etupilluisten alalaji, joilla se on etupuolella suoraan navan alapuolella?
Kaikilla meistä ei ole niin lörpöt häppärit, että niiden välistä pääsisi pesemään ilman levitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis mies.
Joillain meistä on myös lapsia. Meillä on 2 suihkua ja silti tulee tyttöjen kesken kiistaa, kuka peseytyy ensin. Alle kouluikäiset lapset harvemmin missään perheessä peseytyvät ilman valvontaa, eli aika monta vuotta täytyy tottua siihen, että joku katselee.
En ole kyllä vahtinut oman poikani suihkussa käyntiä siitä lähtien kun hän ei enää vauva-ammeessa istunut. Ja on ollut aikaa odottaa että suihku vapautuu.
Eihän sitä uimahalleissa kehtaa pestä, joku voi pian katsoa, että tuokin tuossa itseään hyväilee. Pari kikkaa olen keksinyt. Esim. Venyttely suihkussa. Hyviä liikkeitä: lonkankoukistan venytys, toinen jalka isolla askeleella eteen ja työnnä lantiota eteenpäin. Liikkeen voi tehdä pumpaten, niin vesi pääsee paremmin haaroväliin. Takareisivenytyksellä saa pyllypuolen huuhdottua. Ei kun vaan sormia kurottaa lattiaa kohti, niin suihkuvesi osuu just oikeaan kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis mies.
En ole kyllä vahtinut oman poikani suihkussa käyntiä siitä lähtien kun hän ei enää vauva-ammeessa istunut. Ja on ollut aikaa odottaa että suihku vapautuu.
Juu juu. Teillä ne vauvasta alkaen osaa pestä käskemättä takapuolensa ja hiuksetkin. Siitä se siis johtuu, ettei jotkut aikuisenakaan osaa peseytyä, jos lapsena ei neuvota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Eikö se kaikilla ole samassa kohtaa? Onko joku etupilluisten alalaji, joilla se on etupuolella suoraan navan alapuolella?
Kaikilla meistä ei ole niin lörpöt häppärit, että niiden välistä pääsisi pesemään ilman levitystä.
En ole mäkään törmännyt sellaiseen, jolla vagina töröttää alavatsalla tai että se alkaisi persreiästä. Kuulostaa pelottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis mies.
Juu juu. Teillä ne vauvasta alkaen osaa pestä käskemättä takapuolensa ja hiuksetkin. Siitä se siis johtuu, ettei jotkut aikuisenakaan osaa peseytyä, jos lapsena ei neuvota.
Pojilalla on lyhyet hiukset joten ei tavri shampoolal läträtä alituisesti.
Muistan kanssa että kun olin 5 vuotias niin kävin uimahallissa isän kanssa ja pesin itseni.
Siis tää ketju on kohta 20 vuotta vanha.. :D
Apua kun mua ahdisti tämä keskustelu, vaikka luin vasta ekan sivun. Muut sanoi, että naurattaa noi kuvaukset, mut mua ei. Mulla on toki ahdistuneisuushäiriö ja sos.tilanteiden kammo, mutta aina oon saanu itteni jotenkin pestyä uimahallissa, jossa pystyn käymään n. 2 kertaa vuodessa.
Mä en pysty edes kattomaan muihin päin käydessäni suihkussa. En oo koskaan ajatellut, että muut kattelis mua, kun peseydyn ja toivonut todellakin että saan olla rauhassa tuijotuksilta.
Mut että pitäis jotenkin tietyllä lailla pestä ittensä.. Levitellä ja pyllistellä :D Voi luoja..
Huh. Ehkä mun pitäis lopettaa uiminen kokonaan.
Jännää miten vieraantuineita me kehostamme olemme. Minulle alapesu on uimareissun kohokohta. Mietoa saippuaa, parin minuutin lämmin suihkuttelu, jonka aikana vaihdan kuulumiset lähistöllä olevien tuttujen kanssa. Tämän jälkeen on vuorossa pyllyn pesu ja se vasta hauskaa onkin:))
Uimahallin wc:ssä minäkin rassaan siellä pöntön vieressä olevalla pyöreällä harjalla.
On vähän kovat harjakset mutta muoto on hyvä.