Miten te teette alapesun uimahallissa yms yleisissa paikoissa? Levitatteko jalat ja oikein tarkkaan kadella huljuttelette vai hutaisetteko ...
Otan sitä päistä kiinni ja sujautan toisen jalan sen yli ja sitten hoidan pesun edestakas pesintä vetelemällä. On kätevää kun ei tarvitse käsin koskea värkkiinsä ja toisaalta pesin peittää strategiset paikat uteliaitten katseilta (olen huomannut että juuri minua tuijottavat).
Kommentit (411)
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierai8lija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naistenlääkärit varoittavat, että sitä pimpulaa ei kannata edes pestä saippualla, ei tee hyvää. Värkki puhdistaa itse itsensä. Miesten vehkeestä en tiedä.
Tottakai täytyy ulkoiset osat pestä kunnolla. Lääkärit tarkoittaa että vettä ei tarvitse suihkuttaa sisään ja pestä sieltä.
Ulkoiset osat sitten saippualla tai pesunesteellä. Jotkut käyttävät vain vettä jatkuvasti, mielestäni ei tule puhdasta ja on epähygieenistä .Ulkoiset osat pitää pestä, mutta vesi riittää limakalvoille. Ja ihan tulee puhdasta. Jos käytät saippuaa, saippuoi vain karvoituksen alue ja uloimpien häpyhuulten ulkopuoli.
Olen aina pessyt suihkusaippualla ulkoiset osat eikä mitään ongelmaa ole koskaan tullut. Olen 50+ nainen.
Eli siis limakalvotkin? Ok, phsi on sit vissiin sellainen, että ei aijeuta ongelmaa. Suositeltavaa se ei ole.
Ulkopuolella ei ole limakalvoja! Limakalvot on siellä sisällä mistä sitä limaakin erittyy. Häpyhuulet ei ole limakalvoa.
Sisemmät häpyhuulet ovat limakalvoa.
Ja jos sä ronklit ulompien häpyhuulten isään saippuaa, menee sitä väkisin myös sisempiin häpyhuuliin. Tämä ketju on vahvistanut jatustani siitä, että naiset on kyllä todella pihalla alapäänsä pesusta 😅
"Ulompien häpyhuulten isä" vahvistaa kyllä "jatustani" siitä, että ihan joku toinen tässä nyt on pihalla...
Olisko sisään? Voisko olla? Oletpas nokkela. 🙄
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierai8lija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naistenlääkärit varoittavat, että sitä pimpulaa ei kannata edes pestä saippualla, ei tee hyvää. Värkki puhdistaa itse itsensä. Miesten vehkeestä en tiedä.
Tottakai täytyy ulkoiset osat pestä kunnolla. Lääkärit tarkoittaa että vettä ei tarvitse suihkuttaa sisään ja pestä sieltä.
Ulkoiset osat sitten saippualla tai pesunesteellä. Jotkut käyttävät vain vettä jatkuvasti, mielestäni ei tule puhdasta ja on epähygieenistä .Ulkoiset osat pitää pestä, mutta vesi riittää limakalvoille. Ja ihan tulee puhdasta. Jos käytät saippuaa, saippuoi vain karvoituksen alue ja uloimpien häpyhuulten ulkopuoli.
Olen aina pessyt suihkusaippualla ulkoiset osat eikä mitään ongelmaa ole koskaan tullut. Olen 50+ nainen.
Eli siis limakalvotkin? Ok, phsi on sit vissiin sellainen, että ei aijeuta ongelmaa. Suositeltavaa se ei ole.
Ulkopuolella ei ole limakalvoja! Limakalvot on siellä sisällä mistä sitä limaakin erittyy. Häpyhuulet ei ole limakalvoa.
Sisemmät häpyhuulet ovat limakalvoa.
Ja jos sä ronklit ulompien häpyhuulten isään saippuaa, menee sitä väkisin myös sisempiin häpyhuuliin. Tämä ketju on vahvistanut jatustani siitä, että naiset on kyllä todella pihalla alapäänsä pesusta 😅
"Ulompien häpyhuulten isä" vahvistaa kyllä "jatustani" siitä, että ihan joku toinen tässä nyt on pihalla...
Jatustasi on varmaan hatustasi?
Vierailija kirjoitti:
Ketju on vuodelta 2005...
Eiköhän se ole kaikilla jo tässä vaiheessa tiedossa. Onko alapesu jotenkin muuttunut (uimahalleissa)?
Otan saunasta löylykauhan ja loiskuttelen sillä vettä alapäähän ja hiukan voi osua vettä naapuriinkin.
Porealtaassa voi vähän siirtää uikkaria sivuun.. tekee namia...
Ei stna, kuolen nauruun, vedet lentää silmistä ja mahaan sattuu. Ei voi kyllä mennä uimahalliin pitkään aikaan, ei vaan pysty.
Onpa paljon mt-potilaita tässä ketjussa, se on kevät.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni teistä naisista on uskaltanut vaikkapa peilillä katsoa mitä teidän alapää pitää sisällään?
Tämä ei ole vattuilua onhan asiasta oikein TV:ssäkin keskusteltu ja hämmästys oli suuri kun lähes jokainen nainen on kuin vieraantunut alapäästään ja tuskin kehtaa itseään peilistä katsella, saatika peilillä, jotkut välttävät itsensä koskettelua, miksi ihmeessä?
Tämä nyt vähän poikkesi alkuperäisestä kysymyksestä mutta kun on lukenut näitä kommentteja niin huomaa että moni ei tiedä mitään naisen anatomiasta, tuntuu että me miehet tiedämme teidänkin sukupuolielimistä enemmän kuin te itse?
Voi teitä ja tarkoitan vain hyvällä.
Olen siis mies.
Oikein kaunis on. On kuin Kallan kukkanen.
Ja tätä kukkasta ei annetaan kaikkien käteen.
Kai ymmärrät, että jokin pieni ryhmä naisia ei edusta kaikkia naisia, kuten ei myöskään pieni osa miehiä edusta kaikkia miehiä.
Kusen suihkukaivoon. Sormetan pyllyä.
Vierailija kirjoitti:
kuinka tarkkaan sitä nyt muka tarvii levitellä ja kuurata, eikös limakalvot päinvastoin kärsi siitä jos oikein puunataan?
minä yleensä ihan vaan suihkuttelen ja saippuoin ihan normaalisti, kädellä vähän toki autan jalkovälin huuhtomista.
Reilusti jalat levälleen, suihkun suunta alapäähän ja kädellä haaroväliä hankaamalla saa puhdasta aikaan. Naisten kesken siellä ollaan.
Yleensä hiukan häveliäämmin ruikin vesipyssyllä uimapuvun reunan alta mietoa saippuavettä “sinne”....
hyvä että vastasitte palstan valvojan kysymykseen rassukka kun ei 3 viikkoon ole pessyt
Nakkaan molemmat koivet niskan taakse ja huljuttelen sitten ku l l ! N !
Pesen huolella ja rauhassa (holvikaaren alla)
Vitsi meni jo. Ei naurata enää.
Ei ole tarvetta kummemmin pestä, kun olen kuitenkin aamulla käynyt suihkussa. Ei se toosa muutamassa tunnissa niin likaannu. Mutta ihan hauska klassikkoketju.
Mutta mitä nuo aloituksessa mainitut huljuttelu ja hutaisu tarkoittavat? Onko huljuttelu sitä läpätiläpäti-ääntä pitävää räpelöintiä ja huitaisu sellainen aggressiivinen läpsäisy alapäähän?
Lapset, jotka syntyi silloin kun tämä ketju aloitettiin, ovat ensi vuonna täysikäisiä.
Ja me on vaan lutrattu.