Oltiin kaverin kanssa uimahallissa ja jäin kyllä katselemaan nuorta naista, oli luultavasti 20-25 ja vartalo näytti
Kommentit (359)
Jatkan aiheesta, koska tämä on tänään hauskaa. En ole kasvanut tynnyrissä. Äitini on läski, mutta ei sen itsetunto ole siitä mitenkään kärsinyt. Mutta, mutta,,,näin tänään kaupungilla kääpiön, jolla oli rastafari hattu päässä. Johtopäätös : jos on oikeasti rastafari niin eipä ihmeellistä, koska skinhead/rasisti kääpiö olisi jo todella harvinainen. hohhoijaa, nyt poistun muita häiritsemästä tieteelliseen työhön,,,
Kyllä tajuaa miksei ap saa miestä..
Suurimmalle osalle.. Yllätys yllätys! Se sisin merkitsee, ei se miltä ulospäin näyttää!!
Ap parka.. Kun ei ykskään mies jaksa kattella kauaa missiä, jolla päässä ei oo mitään muuta ku oma pärstä ja napa..
Minä luulin ett uimahallilla käydään uimassa. Itse täydellisyys voisi laittaa kuvan nettiin niin oisi muilla katseltavaa.
Nyt olivat lapset ja mies muualla, joten olin uimassa 2km ystäväni kanssa.=)))
Ja näin siis mitä näin...
vaikuta naisellisuuteen, mutta MUUTAMA KYMMENEN kiloa jo kyllä!
Jos ihmisellä/naisella on 10-20kg ylimääräistä, niin ei hän mielestäni naisellisissa, vartalonmyötäisissä vaatteissa kyllä kovinkaan hyvältä näytä..
Mieti nyt, vaikka housut, joissa vyö..Taikka lyhyt hame...
Yleensäkin kesävaatteet...
-AP-
Ettei meidän " normaalien" tarvitse hävetä puolestasi uimahallissa.
Pienet on toisten murheet.
=)))
Niitähän käytin juuri uimahallissa, kun aloin miettimään miksi naiset päästävät itsensä jo noin nuorina tuollaiseen kuntoon...
Olisi hirveää olla kaltaisesi kana. Ei voi muuta sanoa. Eikö sinua tosiaan yhtään hävetä?
Katsoin, että onpas siinä todella kaunis nainen vaikka nyt olikin vähän pyöreämpi. Mutta mitäs sitten.
Fiksumpi olisi ne työtehtävät hoksannut vähän nopeammin.
tekee naisen naiselliseksi ja kauniiksi??Sitä mieltäkö olette, kun minun mielipidettäni haukutte ja arvostelette?
Enhän minä sille naiselle/tytölle mitään sanonut, enkä edes sillä tavoin " kytännyt" , että olisi huomannut.Henkilökohtaisesti vain suorastaan oksettaa vaalea, löllyvä vartalo, onko se nyt niin tavatonta???
-AP-
Ei taida sinulla olla montaakaan tosiystävää. Empatiakyky puuttuu.
Kysymys on siitä, miten sinä otat oikeudeksesi arvostella toisen ulkonäköä. Ja pilkkaavaan sävyyn vieläpä.
että ylipaino ei ole hyväksi ihmiselle, ja olen itsekin yli ihannepainoni (etenkin nyt kun olen raskaana). Mielestäni on kuitenkin loukkaavaa haukkua toisten ulkonäköä noinkin provosoivalla tavalla.
Eiköhän jokainen ylipainoinen tiedä olevansa ylipainoinen - jotkut pulleammat eivät vaan anna kilojen haitata ja jotkut antavat, ja yrittävät ehkä tehdä asialle jotain mm. uimalla.
..kuten ap:n kaltaisilla ihmisillä. Eikö ole ihan hyvä, jos ylipainoiset ihmiset ovat liikuntaa harrastamassa? Eikö aloitus olisi ollut parempi tehdä niin, että olipa positiivinen yllätys, kun toiset yrittävät silti huolehtia kunnostaa, vaikka kiloja onkin kertynyt? Onko elämä niin ahdasta, että sitä on pönkitettävä noin negatiivisella tavalla, vai mikä mättää? Eikö muilla ole oikeus olla/elää kuin hoikilla tai jonkun tietyn kauneuskriteerin omaavilla?
Itse olen ylipainoinen. En väitä, etteikö se välillä minua haittaisi ja häirtsisi, mutta en kulje häpeillen tai säkkiin kääriytyen nurkissa asian vuoksi. HArrastan liikuntaa, myös (yllätys yllätys), uimista. Minua ei häiritse, jos joku perääni tuijottelee tai vaikka kommentoisikin. Menen uimaan, jos huvittaa, ihan kuten moni muukin. Ei siellä uimahallin saunassa montaakaan kuvankaunista naista ole, jokaisella on vikansa ja selluliittinsa, hoikemmillankin. Mutta sellaistahan se on...
Olen naimisissa ja seksielämämme on todella mainiota, sekä minä että mieheni olemme tyytyväisiä. Orgasmivaikeuksia emme ole poteneet, kumpikaan. Hyvä seksi ei ole painosta kiinni, siihen vaikuttavat vallan muut seikat.
Minulla on kaksi ihanaa (ja välillä raivoistuttavaa) lasta, sekä lukuisa joukko ystäviä ja työ jossa viihdyn. Ei elämässäni ole mitään valittamista. Painoa on, mutta se ei säätele elämääni. Joskus aina pudottelen muutaman kilon, jos siltä tuntuu, mutta langanlaihaa minusta tuskin koskaan tulee. Tai, no, mistäpä sen koskaan tietää...
Kauheaa ajatella, että tällaisia AP:n kaltaisia ihmisiä on joukossamme. Olisi hyvä, jos heidät vaikka kaduilla ja turuilla tunnistaisi jotenkin, niin osaisi vältellä...
Toisaalta sinä olet tässä ketjussa väittänyt, että muilla on oikeus arvostella toisten ulkonäköä, ja että läski vie naisellisuuden pois ja että läskeillä naisilla ei edes ole miestä.. Sinä olet osoittanut tyhmyytesi ja kapeakatseisuutesi useaan otteeseen tässä ketjussa. Jos sinulla olisi älyä, olisit päätynyt siihen johtopäätökseen, että nainen on läski, mutta on hyvä, että hän käy uimassa ja sitä kautta edistää terveyttään, koska läski ei ole terveellistä.
Mutta sinä, kanamainen ihminen, valitsit juuri sen tyhmän tavan ajatella, taisit vielä kaverin kanssa puhuakin siitä, eikö ?
juuri tuollainen puistattava kuvotus olet, yöks !
Vierailija:
tekee naisen naiselliseksi ja kauniiksi??Sitä mieltäkö olette, kun minun mielipidettäni haukutte ja arvostelette?
Enhän minä sille naiselle/tytölle mitään sanonut, enkä edes sillä tavoin " kytännyt" , että olisi huomannut.Henkilökohtaisesti vain suorastaan oksettaa vaalea, löllyvä vartalo, onko se nyt niin tavatonta???-AP-
Tässä näemme, että koulutus ja älykkyys eivät kulje käsi kädessä tai sitten ap valehtelee.
No onkos ap:llä käynyt mielessä, että jos se lihava nainen oli raahautunut uimahalliin juuri siksi, että aloittelee liikuntaharrastusta ja siten ehkä saisi läskiä sulatettua. Nyt sitten ap (ja kaltaisensa tyhmyrit) on ehkä pelotellut ko. naisen lopullisesti pois naurettavalla ja lapsellisella tuijotuksellaan uimahallista ja ehkä onnistunut sammuttamaan naisen laihdutusyrityksen...
Ne raskausarvet ja riippurinnatkin on ihan itsestään tulleet. ;)
Todellisuudessa luultavasti oli synnyttänyt nainen, jolla rakastava mies kotona. Ja mitä tuohon uimahallissa olemiseen tulee, niin hyvä harrastus naisella ainakin on.
Kannattaisi sinunkin keskittyä siellä uimahallissa johonkin ihan muuhun kuin toisten ihmisten tuijotteluun. ;)