Oltiin kaverin kanssa uimahallissa ja jäin kyllä katselemaan nuorta naista, oli luultavasti 20-25 ja vartalo näytti
Kommentit (359)
venäläisten naisten pitäisi maksaa tuplahinta joka paikassa
Vierailija:
" JOKAISELLA oikeus käydä uimahallissa. painoi sitten 35 tai 135"- jokaisella on kyllä oikeus käydä uimahallilla, mutta isomman pitäisi maksaa useamman lipun hinta, ku väkisinkin käyttää enemmän vettä!
Toi sama sääntö pätee myös kulkemista takseissa, linja-autoissa ja mm. vastaavissa joukkokuljetusvälineissä, jossa hinta on sidottu käytettyyn tilaan.
AP:n mies
Ootkos säkin vaan amiksen käyny, niinkuin vaimoskin ?
Eikä myöskään mieheni, pyysi laittamaan sen tähän.
-AP-
Luuletko, että kaikilla nelikymppisillä rinnat roikkuvat??? Olet väärässä. Jokainen ihminen on oma yksilönsä. Jollain rinnat riippuvat 18 kesäisenä, jollakin 25v, jollakin vatsa 60 v.
Älä hyvä ihminen arvostele toisten ulkonäköä. Hyi, häpeä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Toivottavasti et tule silloin uimaan kun olen siellä. Itse hoikka, mutta so what? Minä ARVOSTAN ihmisiä, toisin kuin sinä
Vai onko sulla edes ystäviä?? Itse pullukka ja 30 hyvää ystävää, laihoja ja lihavia. Ja mies joka ollut kanssani 15 vuotta
Olin normaalipainoinen, kun tapasin mieheni. Seurustelun aikana, lopetettuani tupakoinnin ja kahden raskauden jälkeen päädyin eräänä päivänä katsahtamaan peiliin ja toteamaan että olin paisunut melkoisesti vuosien varrella. Liikakiloja oli tuolloin jo n. 50kg. :O Kuulinko AP:n henkäisevän kuvotuksesta? ;)
En ollut itseeni tyytyväinen, joskaan en ole tainnut koskaan ollakaan. Pienestä pitäen olen tottunut kuulemaan, että olen lihava, läski.. Koulussa, siskoltani, myöhemmin baareissa yms. Ja suurimman osan ajasta KUVITTELIN olevani lihava vaikka todellisuudessa olinkin normaalipainoinen, siihen asti että aloin todella lihoa.
Koko yhdessäolomme ajan on mieheni rakastanut minua, seksielämämme ei ole huonontunut/vähentynyt kilojen kasvaessa. Jos marmatin miehelleni kiloistani, sanoi hän että minä olen hänelle aina kaunis, ei hänen odota että alkaisin laihduttaa. Ainoastaan hän sanoi, että jos minusta itsestäni tuntuu huonolta kilojeni kanssa niin silloin varmaan itseni takia kannattaisi laihduttaa.
Juuri sinunlaistesi takia, hyvä AP, en koskaan ole käynyt uimahallissa muutoin kuin " pakosta" koulun kanssa. Koulu-uinneistakin aloin luistaa välittömästi kun tajusin että voin sanoa opettajalle että minulla on kuukautiset eikä tarvinnut mennä uimaan. :( Mieheni ei sitä tajua, että en halua/uskalla/voi mennä uimaan kun siellä muut näkisivät vartaloni. Hän sanoo aina, että sinnehän mennään liikkumaan, EI TUIJOTTAMAAN TOISIA.
Kuitenkin, aloin noin vuosi sitten mahdottomalta tuntuvan urakkani. n.40kg on takana ja vieläkin olisi pudotettavaa 10-15kg, enkä silloinkaan olisi varmaan sinun mieleesi AP. ;) Langanlaihaksi en pyrikään, vaan terveempiin mittoihin. Sen takia en laihduta että AP:n kaltaiset ihmiset eivät voisi huonosti minut nähdessään, vaan siksi että koen sen minulle paremmaksi terveyden kannalta. Vaikka inhoan itseäni/läskejäni, en reagoi kadulla vastaan tuleviin ihmisiin heidän painonsa perusteella. Jokainen saa olla juuri sellainen kuin haluaa/on.
AP:n kaltaiset ihmiset saavat vain hieman pulleat herkemmin lihomaan lisää ja lisää. Epätoivossa ja murheellisin mielin kun yleensä ylipainoiset herkuttelevat ihan liikaa, niin minulle ainakin kävi. Murskasin itseäni mielessä, säälin ja mässäsin ja kas, sainkin vain lisää kiloja. Kun tarpeeksi usein kuulee olevansa lihava, alkaa siihen uskoa itsekin ja käyttäytyy niin että tulee vain isommaksi ja isommaksi.
Ja te, jotka kaupassa katselette toisten ihmisten ostoskoreihin ja voivottelette mielessänne kuinka lihavat vain ostaa rasvaisia tuotteita.. Tulkaa ihmeessä katsomaan minun ostoskoriini niin hämmästytte, kun löydätte sieltä kasviksia, hedelmiä, vähärasvaisia tuotteita, RASVATONTA maitoa, vähärasvaista lihaa, kalaa tai kanaa.. ;) Ette varmaan uskoisi silmiänne. Ylipainoahan minulla on vieläkin se 10-15kg, eli en ole ollenkaan naisellinen vaan kauhea kasa läskiä. :D Teille tiedoksi, oloni ei ole koskaan ollut näin naisellinen, ei varsinkaan silloin kun olin normaalipainoinen nuori aikuinen ja kuvittelin olevani LÄSKI.
on opiskellut 3v lukiossa ja 5v ammattiin :) Luulisi, jos OIKEASTI on lukion käynyt, että tietäisi että lukio on yleissivistävä oppilaitos, eikä valmista mihinkään ammattiin..
T: lääketieteen ylioppilas
ps
Mä en ainakaan IKINÄ kommentois täällä olevia keskusteluja miehelleni siihen sävyyn että laittelisin tänne sit jotain selittelyjä ja puolusteluja joita mieheni on pyytänyt tänne laittamaan, kuten ap.. No, hulluja on monenlaisia.
muuten tuskin olisin lukiota edes käynyt.=)
-AP-
Kaikki ei oi olla yhtä hoikkia. Ole siistä vaan tyytyäinen, jäähän meille hoikille enemmän ihailijoita ;)
näytille mennä, vaan liikkumaan ja saamaan hyvä, rentoutunut olo, WAI!!!!
Ja ap:lle ja 4:lle yhteisesti: kasvakaa aikuisiksi ja hankkikaa elämä!
nimittäin pistin merkille kun minua katseltiin eikä kyllä ollut kiva tunne...
" JOKAISELLA oikeus käydä uimahallissa. painoi sitten 35 tai 135"
- jokaisella on kyllä oikeus käydä uimahallilla, mutta isomman pitäisi maksaa useamman lipun hinta, ku väkisinkin käyttää enemmän vettä!
Toi sama sääntö pätee myös kulkemista takseissa, linja-autoissa ja mm. vastaavissa joukkokuljetusvälineissä, jossa hinta on sidottu käytettyyn tilaan.
AP:n mies