Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oltiin kaverin kanssa uimahallissa ja jäin kyllä katselemaan nuorta naista, oli luultavasti 20-25 ja vartalo näytti

Vierailija
18.03.2005 |

Kommentit (359)

Vierailija
321/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamalla sukulaistädillä on kiloja liikaa, mutta ovat jo vanhoja ihmisiä.Tässä ihmettelinkin nuorten, pari-kolmekymppisten , liikakiloja.

-AP-

Vierailija
322/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko sulle tullut koskaan mieleen, että mistä ne itse kerätyt pahkurat johtuvat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

leirille laihtumaan.Liikuntaa päivät pitkät ja ruokaa valvotusti.

Kyllä laihtuu!!

Vierailija
324/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mulla onkin massaa ympärillä, se ei tarkoita sitä että en olisi tunteva ihminen ja mulla ei olisi samoja oikeuksia kuin hoikilla. Lihavuus ei anna kenellekkään oikeutta ja syytä haukkua toista. Huomasin tämän itse, kun lihoin reilusti, henkisten ongelmien takia monta kymmentä, että meidän jokaisen tulee hyväksyä jokainen sellaisena kuin olemme.

Itselläni on monta ihanaa ystävää ja olen suoraan sanonut, ystäväni ei ole pakko olla, jos häpeää. Kukaan heistä ei ole minua hylännyt, vaan jokainen on pysynyt rinnallani, niin hyvissä kuin huonoissa hetkissä.

T. 112

Vierailija
325/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 122

Vierailija
326/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

takuuvarmasti naisellisempi, kun naapurissa oleva kymmenen vuotta nuorempi nainen, joka on mitoissa 165 cm/45-50 kg, mutta ei minkäännäköisiä lanteita rinnoista puhumattakaan. Omaa vielä lyhyet jalat pitkän selän kera, joten on aika koominen. Säälien katson.

Eli kroppa voi olla ruma vaikka olis kuinka hoikka tahansa. Ei voi aina painoon tuijottaa.

Vierailija
327/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nk. AP:n teksteissä halveksunta on jo sitä luokkaa, ettei kukaan kypsä aikuinen voi pitää niitä oikeutettuna ja normaalina.

Vierailija
328/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vedän miehiä puoleeni kuin hunaja mehiläisiä, vaikka olen reilusti ylipainoinen? Nämä miehet ovat komeita!

Miksi ap, miksi? Siksikö alunperin aloitit tämän ketjun, koska sulla v***taa kun tämmönen läski on saanut vietyä baarissa miehen sun nokan edestä, vai pettääkö kenties miehesi läskin kanssa?

Mikä h****ti sua nyppii, ap?! Yhtä asiaa sulla ei näemmä ole: aivoja.

GET A LIFE!!!!

Vierailija
329/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ap:n kanssa samaa mieltä - en pysty ymmärtämään miksi ihmiset eivät huolehdi itsestään ja päästävät itsensä sellaiseen kuntoon (ja yleensä vielä itse surkuttelevat ulkonäköänsä)

Vierailija
330/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli...

Äitini on suunnilleen samoissa mitoissa kuin ap. Fanaattinen laihduttaja. Yläaste iässä, siinä herkimmässä iässä, sain kuulla olevani joka päivä lihava, vaikka painoa ei ollut kuin 45 kg enimmillään. Äitini vahti painoani ja haukkui lihavaksi. Lopulta aloin uskomaan, että olen lihava. Inhosin itseäni ja sairastuin bulimiaan.

Nyt pelottaa, sillä nuorin siskoni on sairastumassa myös syömishäiriöön. Hän tuntee hirvittävää syyllisyyttä omasta vartalostaan, koska tuntee olevansa lihava. Kiitos äitini. Ja ympäröivän yhteiskunnan.

Nyky-yhteiskunnassamme ihannoidaan sairaanloisesti laihoja/hoikkia ihmisiä, kenenkään ei anneta olla oma itsensä, vaan pitää olla aivan jotain muuta.

Itse olenkin oppinut sen, että en kenestäkään koskaan mene sanomaan että tuo ihminen on lihava, tai joskus jossain kirjoita lihavasta ihmisestä jollain palstalla, kuten esim. täällä.

suoraan sanottuna, järkytyin ap:n aloituksesta: ei kukaan voi olla noin tosissaan! Ei se voi olla totta, mutta valitettavasti näkyy olevan kun lukee muiden mielipiteitä!

Miksi sitten hoette ihmiset tasa-arvosta, kun ette niitä suo näemmä lihavillekkaan ihmisille?

Vierailija
331/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomaan toisia ihmisiä. Mielestäni on hyvä että isot ihmiset käyvät uimassa ja pitävät itseään edes sillai hyvässä kunnossa. Voitte sitten miettiä miksi ylipainoisena on aika kurja mennä jumppiinkaan... kun ei saa olla rauhassa tuijotuksiltanne.

Seuraavaksi kun menet uimahalliin niin älä sinne uimaan mene vaan jää kyttikselle siihen suihkujen viereen, ota vaikka saunasta penkki jolle istut ja ihan avoimesti katselet kaikkia erilaisia.

Vierailija
332/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin..ota vielä muistiinpanovälineet mukaan että pidät kirjaa millaisia kroppia näkyy. Teet sitten kotona yhteenvedon ja kirijoitat iltasanomien Lukijapalstalle valitukset lihavista naisista jotka pilaavat uimahallien maineen!!

Mä muuten suosittelen kans jotain maisemanvaihtoa välillä, esimerkiksi erilaiset eläkeläisten suosimat kylpylät ovat aika hyviä, niistä saat kyllä hyvät prosentit sinne LIHAVA-puoliskollesi... ja sitten ihan kannattais mennä hetkeksi myymään makkaraa cm:n lihatiskille ja lapussa lukee että " Makkaranmyyntiä vain normaalikroppaisille" . Älä sitten maistele itse niitä metfursteja ettei tule kiloja.

Onnea valitsemallasi tiellä ;)

Vierailija
333/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nk. AP:n teksteissä halveksunta on jo sitä luokkaa, ettei kukaan kypsä aikuinen voi pitää niitä oikeutettuna ja normaalina.

Vierailija
334/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä istuu tämä 174cm, 62kg, urheilullinen, siro ja kauniskavoinen, korkeat poskipäät omaava ihana ihminen ja tutkailee muiden selluliittimuhkuroita, täriseviä läskejä, riippurintoja, raskausarpia ja roikkuvatsoja. Samalla voi ihmetellä myös toisten leikkausarvet, acnet ja mahdolliset muut erikoisuudet.

Vierailija
335/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusenko katto nokanvartta pitkin tämmöstä läskiä, mutta oli ihmeissään ku en omille lapsille tiuskinu. Hän tiuski. Riuskana naisena naureskelin tälle akalle että onpahan isompi syli kullannupuilleni :9.

Vierailija
336/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas vaimoni on kirjoittanut tämän viestiketjun aloituksen. Kerrottakoon myös, että tämä on ensimmäinen kerta, kun edes vaivaudun lukemaan näitä täysin tyhjänpäiväisiä juttujanne otsikkoa pidemmälle. Sen kuitenkin haluan sanoa, että missään tapauksessa en olisi uskonut suomalaisen naisen pystyvän tälläiseen itsepetokseen, johon suurin osa kirjoittajista syyllistyy.

Suurin virhe, minkä ihminen voi itselleen tehdä, on valehdella itselleen niin, että myös alkaa itse uskomaan omaa valettaan. Se on kyllä totta, että naisella pieni muutaman kilon ylipaino ei ole sen katastrofaalisempaa kuin meillä miehilläkään, mutta kohtuus kaikessa. Kaikkein pöyristyttävintä on kuitenkin kuulla naisten jatkuvasti hokevan täällä sitä " miehet tykkää pullukoista" -fraasia siten kuin se perustuisi johonkin tutkimukseen. Suurin osa miehistä pitää hoikkia naisia ehdottomasti seksuaalisesti viehättävimpinä, osa pitää toisista miehistä, osa pullukoista, mutta mahtuu joukkoon myös pedofiilejäkin.

Laihduttaminen on tahdon asia...

Vierailija
337/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Rakas vaimoni on kirjoittanut tämän viestiketjun aloituksen. Kerrottakoon myös, että tämä on ensimmäinen kerta, kun edes vaivaudun lukemaan näitä täysin tyhjänpäiväisiä juttujanne otsikkoa pidemmälle. Sen kuitenkin haluan sanoa, että missään tapauksessa en olisi uskonut suomalaisen naisen pystyvän tälläiseen itsepetokseen, johon suurin osa kirjoittajista syyllistyy.

Suurin virhe, minkä ihminen voi itselleen tehdä, on valehdella itselleen niin, että myös alkaa itse uskomaan omaa valettaan. Se on kyllä totta, että naisella pieni muutaman kilon ylipaino ei ole sen katastrofaalisempaa kuin meillä miehilläkään, mutta kohtuus kaikessa. Kaikkein pöyristyttävintä on kuitenkin kuulla naisten jatkuvasti hokevan täällä sitä " miehet tykkää pullukoista" -fraasia siten kuin se perustuisi johonkin tutkimukseen. Suurin osa miehistä pitää hoikkia naisia ehdottomasti seksuaalisesti viehättävimpinä, osa pitää toisista miehistä, osa pullukoista, mutta mahtuu joukkoon myös pedofiilejäkin.

Laihduttaminen on tahdon asia...

Vierailija
338/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittaa yhden lihavan vaimon mies.

Rakastan vaimoani hyvin paljon. Pidän häntä myös erittäin kiihottavana, vaikka hän hyllyykin. Makuja on monia, ja minä satun pitämään rehevistä naisista. Ja usko pois, en tarkoita muutamaa ylimääräistä kiloa vaan muutamaa kymmentä.

sanoin hänelle muutama vuosi sitten, että minun puolestani hän saa paisua kuin pulla taikina, se ei minun rakkauteni määrää häntä kohtaan vähennä. Kunnioitan vaimoani hyvin paljon, ja parempaa ihmistä en koskaan voisi löytää!

Vierailija
339/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää on 27-vuotta.

T. Se joka kirjoitti lihavasta vaimostaan.

Vierailija
340/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisen nuoren naisen lihavuus!

Mutta ihan kuinka vain.=))

Eikä minulla ole tarve alkaa tutkimusta aiheesta tekemään, eikä siihen aikaakaan...

Ja ei todella edes halua katsella enempää hyllyviä, lyllyviä vartaloita.Vai onko joku vielä siinä käsityksessä, että moisia tykkään katsella???

-AP-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi