Oltiin kaverin kanssa uimahallissa ja jäin kyllä katselemaan nuorta naista, oli luultavasti 20-25 ja vartalo näytti
Kommentit (359)
Sulla kun on tuntunut olevan niin loistavia perusteluja sille, miksi meidän kaikkien pitäisi inhota hyllyviä naisia...
" Oltiin kaverin kanssa uimahallissa ja jäin kyllä katselemaan nuorta naista, oli luultavasti 20-25 ja vartalo näytti
40-kymppiseltä.=(
Maha ja tissit riippuivat, olivat raskausarpia täys, pylly löysää, tärisevää..
Muutenkin 30 kiloa ainakin ylimääräistä..
Mahtaa olla naisellinen olo!
Tuntui kyllä itsekin häpeävän itseään, yritti hartiat lysyssä pestä itseään ja sitten äkkiä pyyhkeen sisään ja pukuhuoneeseen..=)Huh.. "
Mutta mä kelpaan tälläisenä kuin oon. Lährempä tästä peuhaamaan petiin ukon kanssa, samaa suosittelen sulle, jottet oisi niin kärttynen vanha akka ap ;9.
T. FatMama
Se kun on yleinen paikka ja tietääkseni sitä saa käyttää kuka tahansa. Jos läskit sua häiritsee, eihän sinne uimahallille ole pakko mennä, jottei sun mielenrauha järkkyisi.
MISTÄ ap. päätteli että nainen oli 20-25 vuotias vaikka näytti nelikymppiseltä???!!!
136: " Ja mä en ymmärrä, miksi SUOMALAINEN MIES on ottanut RYSSÄN vaimokseen. Etpä taida mies ollakaan...mikälie kommari..."
Kylläpä joku persjalkainen savolainen veti nyt herneen nenuun, heh heh! Seuraavaksi varmaan paistinpannulla pakoitatte suomalaiset miehet takaisin kotilaitumille, ku ettehän te voi olla väärässä?
Sanoo aina että on kiva kun on mitä puristella ja että naisella on pehmeä lämmin syli. Ja pientä gallupia pikkujouluista: kuka siellä parhaiten kaupaksi olisi mennyt: minä vai kollega kakkosnelonen?
Jos olisin uskoton miehelleni, jonotusnumeroita olisin saanut jakaa!
40-kymppiseltä.=(
Maha ja tissit riippuivat, olivat raskausarpia täys, pylly löysää, tärisevää..
Muutenkin 30 kiloa ainakin ylimääräistä..Mahtaa olla naisellinen olo!
Tuntui kyllä itsekin häpeävän itseään, yritti hartiat lysyssä pestä itseään ja sitten äkkiä pyyhkeen sisään ja pukuhuoneeseen..=)Huh..
ollut kaverini? Hän ei kylläkään ole enää parikymppinen, mutta kasvoiltaan edelleen "lapsellinen". Ei kylläkään häpeä itseään, eivätkä miehet ole häntä kaukaa kiertäneet, päinvastoin.
Hänen kohdallaa kilot ovat tulleet sairauden ja lääkityksen myötä, sekä tietysti raskaus toi omat kilonsa.
Suurimmalla todennäköisyydellä huomasi tuijotuksesi ja halusi paeta moista pervoa kuin sinä, "hyvä" ap.
Siis oikeesti, minkä takia moni täällä käy uimahallissa ja KYYLÄÄ muita? (ja vielä kehtaa rapostoida sen täällä!) Käyttekö siellä yksin? Uimassa vai vain suihkutilassa keräämässä alastonvartalokauheusmateriaalia. Toivottavasti lapsenne ei huku sillä aikaa (tai kaivele häpykarvoja viemärinaukolta), kun kuola suusta valuen tuijotatte kaikkien naisten läskit ja karvat ja tissit!
HERÄTKÄÄ TODELLISUUTEEN PAHVIT!!!
olen sitä mieltä, että laiha on laiha, läski on läski, kaunis on kaunis ja ruma on ruma.
Ei hyvä ja rakastettava luonne saa rumaa naamaa yhtään nätimmäksi eikä täysi kusipääluonne nättiä naamaa yhtään rumemmaksi.
Jos joku on läski, hän on läski ja laiha on laiha, tarvitseeko näinkin yksinkertaista asiaa spekuloida monen sivun verran?
jospa olikin babyface, mutta kroppa sitten paljasti oikean iän. Onko sinulla itselläsi lapsia: Jos on, niin säälin millaisen arvomaailman saavat. Ovatko tulevia kiusaajia? Jollei ole lapsia, niin toivottavasti et niitä koskaan saakaan.
Olen ap:n kanssa samaa mieltä, voisitte pitää itsestänne parempaa huolta..
Katselen itsekin mieluimmin treenattuja, hyväkroppaisia uimahallissa ja muutenkin.
Minua taas ei yhtään haittaa katsella missä tahansa liikkuessani ylipainoisia naisia. Silloinhan minulla on normaalipainoisena mahdollisuus kokea olevani viehättävämpi ja terveempi heihin verrattuna. Mieli rentoutuu ja voin onnitella itseäni siitä, että olen onnistunut olemaan lihomatta pahasti. Erityisen treenattujen vartaloiden katselu taas on omiaan herättämään alemmuudentunnetta, joka on psyykkistä kipua. Ei niin että tämä olisi ongelma, koska en varsinaisesti vaadi itseltäni että pitäisi kovin treenattu olla.
olen sitä mieltä, että laiha on laiha, läski on läski, kaunis on kaunis ja ruma on ruma.
Ei hyvä ja rakastettava luonne saa rumaa naamaa yhtään nätimmäksi eikä täysi kusipääluonne nättiä naamaa yhtään rumemmaksi.
Jos joku on läski, hän on läski ja laiha on laiha, tarvitseeko näinkin yksinkertaista asiaa spekuloida monen sivun verran?
Sulle jää kyllä ne miehet jotka arvostaa sua vain ja ainoastaan ulkonäkösi vuoksi, koska muutahan sussa ei todennäköisesti ole. Henkisesti vaikutat aika onnettomalta tapaukselta.
Muista vaan että se ulkonäköä palvova, yhtä tyhmä miehesi, vaihtaa sut uuteen kun löytyy joku vähänkin paremman näköinen.
Onneksi meidän muiden parisuhteet perustuu vähän muihinkin asioihin kuin ulkonäköön.
Mutta jatka sä vaan sitä pinnallista elämääsi. Ei tosiaan käy kateeksi.
Taitaa olla aika köyhää toi sun elämä tuolla korvien välissä...
Nyt kommentoin sun venäläisistä sukujuurista: mulla nolottaa se tieto, että olet heille sukua, koska venäläiset ovat ihanan lämpimiä ja välittömiä ihmisiä. Ja kohteliaita.
Valitettavasti ap, sulle ei ole periytynyt heidän ihanasta luonteesta mitään...