Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oltiin kaverin kanssa uimahallissa ja jäin kyllä katselemaan nuorta naista, oli luultavasti 20-25 ja vartalo näytti

Vierailija
18.03.2005 |

Kommentit (359)

Vierailija
301/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä olen asiasta, en muuta.

Sinähän tässä juuri puutut minun olemukseeni, kanamainen, minua koskaan näkemättä!

Minähän sentään olen tuon naisen uimahallissa nähnyt..

Ja tuo nainen ei ainakaan tuolla uimareissulla kilojensa vähentämiseksi mitään tehnyt, kellui ja lillui altaassa.Ilmeisesti vältteli ottamasta edes uintiliikettä..

Mutta, ehkä hän olikin tyytyväinen vartaloonsa ja olomukseensa, mistä minä sen tietäisin.Vaikka olisi jo monta vuotta oikein halunnut lisätä kilojaan?

Minä en ylimääräisistä kiloista tykkää ja tämä on edelleen MINUN mielipiteeni.

Ja jätetäänkö koulutukseni, ystäväni ja muut epäoleelliset asiat tämän ulkopuolelle?Minullakin alkaa jo monestakin teistä olla selkeä mielipide kirjoituksenne perusteella, mutta jos pysytään asiassa eli 10-30kg:n ylimääräisissä läskeissä.Että onko kivan näköistä vaiko ei...

Vierailija
302/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikessa mitä minä olen kirjoittanut on nimikirjaimet AP alla.Niiltä osin vastaan sanomisista, mutta en muiden!

-AP-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut niin todella helppoa ja ihanaa oli muka oikeus arvostella erilaisuutta. Mutta miten kävi? Tuli omaan elämään paljon vaikeuksia kuten keskenmeno, oman lapsen vakava sairaus, muutaman läheisen yllättävä, siis todella yllättävä kuolema ilman mitään sairauksia vaan kesken kotitöiden saadaan vakava sairaskohtaus josta ei selvitty. Kyseiset tapahtumat opettivat paljon vaikka olivat niin vaikeita. Opin katsomaan kaikkia aivan eri tavalla. Ajattelin, että minulla ei todellakaan ole enää tarvetta ketään arvostella.

Vierailija
304/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että taitaa olla 25 vuotias ja toisinpäin

Vierailija
305/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei musta ap ketään ole haukkunut, kertonut vaan omat aatoksensa.Mitä pahaa?

Vai kenkuttaako teitä omat kilonne ja kaadatte ne ap:n niskaan????

Ja en ole ap :)

Vierailija
306/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset naiset osaavat hoitaa itseään, ilmeisesti.

Vierailija
307/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-AP-

Vierailija
308/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pahalla mutta ihan mielenkiinnosta.

T. Se sama joka katsoo myös lihavien ihmisten ostoskärryihin.

Vierailija
309/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset onneksi kasvatetaan vähän eri tavalla. En pidä venäläisten naisten tiputyylistä.

Vierailija
310/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaaleja tuotteita..

Ja valinta näkyy kyllä yleensä myös ihmisestä!

Ei ole juurikaan vihanneksia ja hedelmiä, vaan rasvaista leikettä ja muuta makkaraa, rasvaisinta mahdollista maitoa(kun kerran on saman hintaista..)Yököttää!

Vierailija
311/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On korkeat poskipäät ja sirot, nätit kasvot kuten isoisoisoäidilläni=)))

Ja en kyllä tiputyyliä tunnista itsestäni, eikä varmaan moni joka minut tuntee, heh.

On melko kaukana urheilullisesta olemuksestani.Jaah, taitaa olla kyllä tuo tanssiurheilu verissä, liekö venäjän perintöä??=))))

Hyvä, että sinua helpotti.Olinkin jo huolissani...

-AP-

Vierailija
312/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mistä tiedät, että hän oli 20-25-vuotias? Hänpä saattoikin olla 40-vuotias jolla on nuoret kasvot. Esim. 32-vuotiaalla työkaverillani on aivan 16-vuotiaan kasvot.

Vierailija
313/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän huolta ulkonäöstäni: syön terveellisesti, käyn salilla ja harrastan paljon aerobista liikuntaa, ja olen siis äiti myös. Minulle on tärkeää olla hoikassa ja kiinteässä kunnossa. En silti voi millään tavalla ymmärtää ap:n kaltaisia empatiakyvyttömiä ja pinnallisia ihmisiä, oikein oksettaa. On aivan jokaisen OMA ASIA, miltä kroppa näyttää, ja se todella on vain se näkyvä osa ihmistä, muut asiat ovat paljon tärkeämpiä! Mitä sitten, vaikka joku uimahallissa näyttää miltä näyttää, mitä se ap sinua liikuttaa? Jos olisit OIKEASTI onnellinen ja sinut itsesi kanssa, et ajattelisi noin etkä varsinkaan tekisi tällaisia aloituksia.

Ja kommentti sille, joka väitti ettei ihminen voi olla sekä ulkoisesti että sisäisesti kaunis, nämä kaksi eivät anteeksi vain mitenkään sulje toisiaan pois. Tunnen kauniita ja mukavia, empaattisia ihmisiä ja olen myös itse kuullut usein olevani sellainen. Ap nyt sattuu olemaan sisäisesti helvetin ruma - ja silloin mielestäni ulkokuorella ei edes ole pätkääkään väliä.

Vierailija
314/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

105.Tuohon nyt ei ole paljonkaan kommentoitavaa.Ymmärrätkö itse?-AP-

Vierailija
315/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en edelleenkään tykkää läskisestä vartalosta. =))))

-AP-

Vierailija
316/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tekevät sitten aikanaan omat päätelmänsä , minä yritän terveellisellä ruoalla ja liikunnalla auttaa, ettei heille tule kiloista ongelmia.

-AP-

Vierailija
317/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ap:n kuvailema tyyppi: ylipainoa sen 30 kiloa, raskausarpia, riippurinnat, selluliittiä ja hyllyvää joka puolella. Ja ikää vasta 23-vuotta.

Kävin vain uimahallin saunassa ja suihkussa, olin kuntosalilla.

Mä arvasin, ettei uimahalleissa suvaita ketä tahansa, vaikka ihmiset niin väittävätkin :(. Pesin itseni kyyryssä, sillä mulla oli ensimmäinen kerta tuonne uimahallille moneen vuoteen. Nytpä tiedän, miksi pysyn niistä erossa. Kiitos ap!

Ja kyllä, mulla on mies kotona, joka edelleen kiihottuu musta, seksiäki on lähestulkoon aina! Ollaan oltu melkein 6 vuotta yhdessä.

Vierailija
318/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sinunlaisesi ihmiset kasvattavat lapsistaan arvostelevia yms. Taidat olla ap, kaikesta huolimatta aika onneton ihminen?

Vierailija
319/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos jollain lapsistasi olisi vaikka jokin epämuodostuma, olisiko kiva, että aikuiset tuijottaa ja päivittelee.

Vierailija
320/359 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, miten voit olla sellaisen ystävä? Eikö sinulla häiritse ne kilot? Välitätkö ollenkaan toisen tunteista?