Yksinhuoltajuus tulee yhteiskunnalle todella kalliiksi.
Yksinhuoltajuus on ylivoimaisesti kallein perhemuoto yhteiskunnan kannalta. Kääntäen: jokainen joka maksaa veroja, maksaa näistä AV:n typeristä turhista eroista.
Kommentit (112)
En esimerkiksi kirjoita noin huonoa suomea. Onko sinulla useinkin tällaisia tuntemuksia? Ikäänkuin kaikki olisivat sinua vastaan?
AP
PS; sen sijaan olen kirjoittanut esimerkiksi klassisen "Suomalainen nainen on norsu lasikaupassa" -aloituksen.
Olen myös huomannut ainakin kaksi muuta aloitusta, joita olet epäillyt suoraan minun kirjoittamikseni. Minulla ei kuitenkaan ole niiden kanssa mitään tekemistä.
Vauva-lehden nettisaitille kirjoittaa useampi ihminen kuin uskotkaan. :D
<a href="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1179422/miettikaas_j…" alt="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1179422/miettikaas_j…">http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1179422/miettikaas_j…;
ja otan myös osaa suruusi.
Ap on älykkö, ap eduskuntaan! t. leski, kahden lapsen yh
Te tiedätte kaikki, mikä on typerä ja turha ero.
asumistuet jne.
Ei ole jos se yksinhuoltajaäiti /isä käy töissä siinä, missä muutkin.
Yhteiskuntaa rasittaa kaikista eniten kotona maailman tappiin vetelehtivät kotiäidit ja työttömät.
Te tiedätte kaikki, mikä on typerä ja turha ero.
määrittelemään typerää eroa, perusta asialle oma ketju. Minä en lähde mukaan keskustelun alkuperäiseltä raiteelta.
tai työtön.
Minun yksinhuoltajuudestani aiheutuu kuluja tasan sen yh-korotuksen verran (muistaakseni 36e/kk), muuten kustannan elämäni ja lasteni elämän ihan itse - ja maksan kiitettäväsi veroja.
Lisäksi vielä työllistän muutamaa ihmistä satunnaisesti, siivooja käy kerran viikossa (tästäkin maksan verot ym) sekä satunnaisesti lastenvahti.
mennään yhteen liian äkkiä ja huomataankin että ei sovitakaan yhteen.Tasainen arki alkaa ja sitten pyöräytetään siihen lapsi,ajatellen josko se auttaisi.Pikkuasioista suututaan ei edes yritetä ratkoa asioita puhumalla.
että esimerkiksi yksinhuoltajan päiväkotimaksut olisivat nolla euroa?
Kyllä minä ainakin työssäkäyvänä yhden ihmisen tuloilla maksan melkein täyttä maksua!!!!
Kaikki yh:t eivät ole työtä kaihtavia luusereita, joilla lapsia on 3 eri miehen kanssa!
mutta se taas on hyvin harvinaista.
Onko näin ollut myös aina? Oletko ollut omillasi heti erosta saakka.
Jos olet, onnitteluni - olet hoitanut asiasi hyvin.
no kalliimmaksi tulee monesti yhteiskunnalle se kotiäiti tai työtön.
Minun yksinhuoltajuudestani aiheutuu kuluja tasan sen yh-korotuksen verran (muistaakseni 36e/kk), muuten kustannan elämäni ja lasteni elämän ihan itse - ja maksan kiitettäväsi veroja.
Lisäksi vielä työllistän muutamaa ihmistä satunnaisesti, siivooja käy kerran viikossa (tästäkin maksan verot ym) sekä satunnaisesti lastenvahti.
määrittelemään typerää eroa, perusta asialle oma ketju. Minä en lähde mukaan keskustelun alkuperäiseltä raiteelta.
Niputat kaikki yksihuoltajat yhteen ja samaan ryhmään vain siksi että se palvelee parhaiten lynkkausmielialaasi. Olet todella mustavalkoinen ja tiedät kyllä hyvin sen itsekin, haluat provoilla räikein yleistyksin koska olet itseesi tyytymätön. Tasapainoinen ihminen ei kirjoita kuten sinä.
Nyt puhutaankin yksinhuoltajuudesta perhemuotona, ja siitä keskimääräisestä kulusta, joka heistä yhteiskunnalle koituu.
Jos sinusta ei koidu, hienoa!
Millä perusteella AP olettaa, että esimerkiksi yksinhuoltajan päiväkotimaksut olisivat nolla euroa?
Kyllä minä ainakin työssäkäyvänä yhden ihmisen tuloilla maksan melkein täyttä maksua!!!!
Kaikki yh:t eivät ole työtä kaihtavia luusereita, joilla lapsia on 3 eri miehen kanssa!
kenties työtä kaihtava kotona maleksiva kotiäiti, joka olet vaan katkera, kun et itse saa mitään kotihoidontukea kummempaa avustusta?
Sinä et osaa keskustella.
Niputat kaikki yksihuoltajat yhteen ja samaan ryhmään vain siksi että se palvelee parhaiten lynkkausmielialaasi. Olet todella mustavalkoinen ja tiedät kyllä hyvin sen itsekin, haluat provoilla räikein yleistyksin koska olet itseesi tyytymätön. Tasapainoinen ihminen ei kirjoita kuten sinä.
ei saa yhteiskunnalta muuta "ylimääräistä" kuin lapsilisään korotuksen.
Olen ollut yh kohta 16 vuotta, maksanut täydet päivähoitomaksut, ei asumislisiä jne.
Miten muka olen tullut todella kalliiksi?
että argumentointivaihe ohitetaan sviipymättä, ja siirrytään suoraan raapimaan kirjoittajien oletettua persoonaa.
Tuleeko sinulle sellainen olo, että olisin maleksiva kotiäiti? Mistä se erityisesti tulee?
AP oletko itse kenties työtä kaihtava kotona maleksiva kotiäiti, joka olet vaan katkera, kun et itse saa mitään kotihoidontukea kummempaa avustusta?
jos se yksinhuoltajaäiti /isä käy töissä siinä, missä muutkin.
Yhteiskuntaa rasittaa kaikista eniten kotona maailman tappiin vetelehtivät kotiäidit ja työttömät.