Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinhuoltajuus tulee yhteiskunnalle todella kalliiksi.

Vierailija
04.06.2010 |

Yksinhuoltajuus on ylivoimaisesti kallein perhemuoto yhteiskunnan kannalta. Kääntäen: jokainen joka maksaa veroja, maksaa näistä AV:n typeristä turhista eroista.

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se yksinhuoltajaäiti /isä käy töissä siinä, missä muutkin.

Yhteiskuntaa rasittaa kaikista eniten kotona maailman tappiin vetelehtivät kotiäidit ja työttömät.

Vierailija
42/112 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esimerkiksi kirjoita noin huonoa suomea. Onko sinulla useinkin tällaisia tuntemuksia? Ikäänkuin kaikki olisivat sinua vastaan?

AP

PS; sen sijaan olen kirjoittanut esimerkiksi klassisen "Suomalainen nainen on norsu lasikaupassa" -aloituksen.

Olen myös huomannut ainakin kaksi muuta aloitusta, joita olet epäillyt suoraan minun kirjoittamikseni. Minulla ei kuitenkaan ole niiden kanssa mitään tekemistä.

Vauva-lehden nettisaitille kirjoittaa useampi ihminen kuin uskotkaan. :D

<a href="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1179422/miettikaas_j…" alt="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1179422/miettikaas_j…">http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1179422/miettikaas_j…;

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otan myös osaa suruusi.

Ap on älykkö, ap eduskuntaan! t. leski, kahden lapsen yh

Vierailija
45/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluamme määritelmän.

Vierailija
46/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on typerä ero?

Vierailija
47/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te tiedätte kaikki, mikä on typerä ja turha ero.

Vierailija
48/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumistuet jne.

Ei ole jos se yksinhuoltajaäiti /isä käy töissä siinä, missä muutkin.

Yhteiskuntaa rasittaa kaikista eniten kotona maailman tappiin vetelehtivät kotiäidit ja työttömät.

Vierailija
49/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te tiedätte kaikki, mikä on typerä ja turha ero.

Vierailija
50/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrittelemään typerää eroa, perusta asialle oma ketju. Minä en lähde mukaan keskustelun alkuperäiseltä raiteelta.

Vierailija
51/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai työtön.

Minun yksinhuoltajuudestani aiheutuu kuluja tasan sen yh-korotuksen verran (muistaakseni 36e/kk), muuten kustannan elämäni ja lasteni elämän ihan itse - ja maksan kiitettäväsi veroja.

Lisäksi vielä työllistän muutamaa ihmistä satunnaisesti, siivooja käy kerran viikossa (tästäkin maksan verot ym) sekä satunnaisesti lastenvahti.

Vierailija
52/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennään yhteen liian äkkiä ja huomataankin että ei sovitakaan yhteen.Tasainen arki alkaa ja sitten pyöräytetään siihen lapsi,ajatellen josko se auttaisi.Pikkuasioista suututaan ei edes yritetä ratkoa asioita puhumalla.

Vierailija
53/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että esimerkiksi yksinhuoltajan päiväkotimaksut olisivat nolla euroa?

Kyllä minä ainakin työssäkäyvänä yhden ihmisen tuloilla maksan melkein täyttä maksua!!!!

Kaikki yh:t eivät ole työtä kaihtavia luusereita, joilla lapsia on 3 eri miehen kanssa!

Vierailija
54/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se taas on hyvin harvinaista.

Onko näin ollut myös aina? Oletko ollut omillasi heti erosta saakka.

Jos olet, onnitteluni - olet hoitanut asiasi hyvin.

no kalliimmaksi tulee monesti yhteiskunnalle se kotiäiti tai työtön.

Minun yksinhuoltajuudestani aiheutuu kuluja tasan sen yh-korotuksen verran (muistaakseni 36e/kk), muuten kustannan elämäni ja lasteni elämän ihan itse - ja maksan kiitettäväsi veroja.

Lisäksi vielä työllistän muutamaa ihmistä satunnaisesti, siivooja käy kerran viikossa (tästäkin maksan verot ym) sekä satunnaisesti lastenvahti.

Vierailija
55/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrittelemään typerää eroa, perusta asialle oma ketju. Minä en lähde mukaan keskustelun alkuperäiseltä raiteelta.

Niputat kaikki yksihuoltajat yhteen ja samaan ryhmään vain siksi että se palvelee parhaiten lynkkausmielialaasi. Olet todella mustavalkoinen ja tiedät kyllä hyvin sen itsekin, haluat provoilla räikein yleistyksin koska olet itseesi tyytymätön. Tasapainoinen ihminen ei kirjoita kuten sinä.

Vierailija
56/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhutaankin yksinhuoltajuudesta perhemuotona, ja siitä keskimääräisestä kulusta, joka heistä yhteiskunnalle koituu.

Jos sinusta ei koidu, hienoa!

Millä perusteella AP olettaa, että esimerkiksi yksinhuoltajan päiväkotimaksut olisivat nolla euroa?

Kyllä minä ainakin työssäkäyvänä yhden ihmisen tuloilla maksan melkein täyttä maksua!!!!

Kaikki yh:t eivät ole työtä kaihtavia luusereita, joilla lapsia on 3 eri miehen kanssa!

Vierailija
57/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenties työtä kaihtava kotona maleksiva kotiäiti, joka olet vaan katkera, kun et itse saa mitään kotihoidontukea kummempaa avustusta?

Vierailija
58/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et osaa keskustella.

Niputat kaikki yksihuoltajat yhteen ja samaan ryhmään vain siksi että se palvelee parhaiten lynkkausmielialaasi. Olet todella mustavalkoinen ja tiedät kyllä hyvin sen itsekin, haluat provoilla räikein yleistyksin koska olet itseesi tyytymätön. Tasapainoinen ihminen ei kirjoita kuten sinä.

Vierailija
59/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa yhteiskunnalta muuta "ylimääräistä" kuin lapsilisään korotuksen.

Olen ollut yh kohta 16 vuotta, maksanut täydet päivähoitomaksut, ei asumislisiä jne.

Miten muka olen tullut todella kalliiksi?

Vierailija
60/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että argumentointivaihe ohitetaan sviipymättä, ja siirrytään suoraan raapimaan kirjoittajien oletettua persoonaa.

Tuleeko sinulle sellainen olo, että olisin maleksiva kotiäiti? Mistä se erityisesti tulee?

AP oletko itse kenties työtä kaihtava kotona maleksiva kotiäiti, joka olet vaan katkera, kun et itse saa mitään kotihoidontukea kummempaa avustusta?