Yksinhuoltajuus tulee yhteiskunnalle todella kalliiksi.
Yksinhuoltajuus on ylivoimaisesti kallein perhemuoto yhteiskunnan kannalta. Kääntäen: jokainen joka maksaa veroja, maksaa näistä AV:n typeristä turhista eroista.
Kommentit (112)
Suurin osa yksinhuoltajista ei saa yhteiskunnalta muuta "ylimääräistä" kuin lapsilisään korotuksen.
Olen ollut yh kohta 16 vuotta, maksanut täydet päivähoitomaksut, ei asumislisiä jne.
Miten muka olen tullut todella kalliiksi?
kun itse syyllistyt sen kardinaalivirheeseen: yleistämiseen!
että argumentointivaihe ohitetaan sviipymättä, ja siirrytään suoraan raapimaan kirjoittajien oletettua persoonaa.
Tuleeko sinulle sellainen olo, että olisin maleksiva kotiäiti? Mistä se erityisesti tulee?
AP oletko itse kenties työtä kaihtava kotona maleksiva kotiäiti, joka olet vaan katkera, kun et itse saa mitään kotihoidontukea kummempaa avustusta?
lisääntyneelle itsekkyydelle tulisi tehdä jotain. En ole erityisesti Suomi-konepistooli on tour -ihminen.
Tästähän vetävät herneen nenään lähinnä ne, jotka ovat eronneet typerästi ja turhaan, ja ihan aiheestakin.
AP
Yksinhuoltajuus on kiellettävä! Vanhukset on kiellettävä! Vammaiset on kiellettävä! Kotiäidit on kiellettävä! Työttömät on kiellettävä! Opiskelijat on kiellettävä! Maahanmuuttajat on kiellettävä! Kiitos 1939-1945!
Kuinka ap kehtaat kirjoittaa argumentoinnista kun itse syyllistyt sen kardinaalivirheeseen: yleistämiseen!
että argumentointivaihe ohitetaan sviipymättä, ja siirrytään suoraan raapimaan kirjoittajien oletettua persoonaa.
Tuleeko sinulle sellainen olo, että olisin maleksiva kotiäiti? Mistä se erityisesti tulee?
AP oletko itse kenties työtä kaihtava kotona maleksiva kotiäiti, joka olet vaan katkera, kun et itse saa mitään kotihoidontukea kummempaa avustusta?
En oletakaan, tottakai yksinhuoltajiin mahtuu kaikenkarvaista väkeä.
Nyt puhutaankin yksinhuoltajuudesta perhemuotona, ja siitä keskimääräisestä kulusta, joka heistä yhteiskunnalle koituu.
Jos sinusta ei koidu, hienoa!
Yleistäminen ei toisaalta edes ole mikään kardinaalivirhe, sivumennen sanoen. Kaikki tilastotieteellinen materiaali perustuu jonkinlaiseen likimääräistämiseen.
Ihmisen keskeisiä selviytymiskeinoja on kyky rakentaa synteesejä ja hahmottaa toistuvia kulkuja yksittäisten tapahtumien satunnaiselta näyttävässä joukossa.
Jokainen koskaan väitellyt ihminen tietää, että jos käydään läpi jokainen poikkeuksen poikkeus ennen kuin argumentointiin ryhdytään, suuta ei koskaan saada edes avatuksi.
i]Kuinka ap kehtaat kirjoittaa argumentoinnista kun itse syyllistyt sen kardinaalivirheeseen: yleistämiseen!
[/quote]
Koska et kuitenkaan jaksa, lainaan nyt tähän itseäni viiden viestin takaa: En oletakaan, tottakai yksinhuoltajiin mahtuu kaikenkarvaista väkeä.
Nyt puhutaankin yksinhuoltajuudesta perhemuotona, ja siitä keskimääräisestä kulusta, joka heistä yhteiskunnalle koituu.
Jos sinusta ei koidu, hienoa!
Yleistäminen ei toisaalta edes ole mikään kardinaalivirhe, sivumennen sanoen. Kaikki tilastotieteellinen materiaali perustuu jonkinlaiseen likimääräistämiseen.
Ihmisen keskeisiä selviytymiskeinoja on kyky rakentaa synteesejä ja hahmottaa toistuvia kulkuja yksittäisten tapahtumien satunnaiselta näyttävässä joukossa.
Jokainen koskaan väitellyt ihminen tietää, että jos käydään läpi jokainen poikkeuksen poikkeus ennen kuin argumentointiin ryhdytään, suuta ei koskaan saada edes avatuksi.
Kuinka ap kehtaat kirjoittaa argumentoinnista kun itse syyllistyt sen kardinaalivirheeseen: yleistämiseen!
Omiin ajatusrakennelmiinsa kompasteleva yksinpuhelija. Asperger?
tätä totaaliyksinhuoltajuutta en itsekään toivonut. Kaikki yksinhuoltajuudet ei tule erojen kautta....
kas kun ei narsisti.
Omaa hautaanihan minä tässä kaivan, kun lähihoitajien kanssa yritän asiaa keskustella. :D
t. AP
tätä totaaliyksinhuoltajuutta en itsekään toivonut. Kaikki yksinhuoltajuudet ei tule erojen kautta....
huomioimaan otsikoidessaan kuten otsikoi, kun ei sovi tämänkertaiseen henkilökohtaiseen missioonsa. t. toinen leski, äärimmäisen kyllästynyt yh-provoihin.
kas kun ei narsisti.
Omaa hautaanihan minä tässä kaivan, kun lähihoitajien kanssa yritän asiaa keskustella. :D
t. AP
Jos sinua ärsyttää oma turha erosi, ärsyynnyt täysin aiheesta. :D
Huh, sulla on tosiaan ongelmia.
kas kun ei narsisti.
t. AP
Jos sinua ärsyttää oma turha erosi, ärsyynnyt täysin aiheesta. :D
Huh, sulla on tosiaan ongelmia.
kas kun ei narsisti.
t. AP
Viestissä nro 11 otin osaa erään lesken suruun, ja kerroin, että hän ei ole selvästikään eronnut turhaan.
yh-korotusta lukuunottamatta ja päivähoidosta minulla meni lähes täysi maksu. Eli en ymmärrä miten tulee yhteiskunnalle kalliiksi. Toki totta on, että usein yh:lle itselle on edullisempaa olla tukien varassa kuin töissä, naiseten palkat kun on niin pieniä. Tätä epäkohtaa voisi miettiä ja onneksi päivähoitomaksuihin tulikin muutosta.
Ja ap, miksi syyllistät vain yksinhuoltajia että etävanhempia? Usein mies on se, joka haluaa erota ja jättää vielä elatusmaksut veronmaksajien kontolle.
Viestissä nro 11 otin osaa erään lesken suruun, ja kerroin, että hän ei ole selvästikään eronnut turhaan.
Tähän saakka viikon sekavin provo :D.
On pettäviä miehiä, väkivaltaisia miehiä, laiskoja sohvaperunoita pleikkaa tuijottaen valittamassa silittämättömistä kalsareista, seksiä kinuavia pikkupoikia, narsisteja ja alkoholisteja.
Kyllä itsekin eroaisin, jos tuollaisen olisin erehtynyt ottamaan. Hyvä vaan, että eroavat.
Mitä helvettiä :D!!! Leski ei ole selvästikään ERONNUT TURHAAN!!! Viestissä nro 11 otin osaa erään lesken suruun, ja kerroin, että hän ei ole selvästikään eronnut turhaan.
Tähän saakka viikon sekavin provo :D.
yh-korotusta lukuunottamatta ja päivähoidosta minulla meni lähes täysi maksu. Eli en ymmärrä miten tulee yhteiskunnalle kalliiksi. Toki totta on, että usein yh:lle itselle on edullisempaa olla tukien varassa kuin töissä, naiseten palkat kun on niin pieniä. Tätä epäkohtaa voisi miettiä ja onneksi päivähoitomaksuihin tulikin muutosta.
Ja ap, miksi syyllistät vain yksinhuoltajia että etävanhempia? Usein mies on se, joka haluaa erota ja jättää vielä elatusmaksut veronmaksajien kontolle.
huomioitaisiin asiat laajemmin.
Vanhukset on kiellettävä! Vammaiset on kiellettävä! Kotiäidit on kiellettävä! Työttömät on kiellettävä! Opiskelijat on kiellettävä! Maahanmuuttajat on kiellettävä! Kiitos 1939-1945!