Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinhuoltajuus tulee yhteiskunnalle todella kalliiksi.

Vierailija
04.06.2010 |

Yksinhuoltajuus on ylivoimaisesti kallein perhemuoto yhteiskunnan kannalta. Kääntäen: jokainen joka maksaa veroja, maksaa näistä AV:n typeristä turhista eroista.

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset on kiellettävä! Vammaiset on kiellettävä! Kotiäidit on kiellettävä! Työttömät on kiellettävä! Opiskelijat on kiellettävä! Maahanmuuttajat on kiellettävä! Kiitos 1939-1945!

Vierailija
62/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa yksinhuoltajista ei saa yhteiskunnalta muuta "ylimääräistä" kuin lapsilisään korotuksen.

Olen ollut yh kohta 16 vuotta, maksanut täydet päivähoitomaksut, ei asumislisiä jne.

Miten muka olen tullut todella kalliiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse syyllistyt sen kardinaalivirheeseen: yleistämiseen!

että argumentointivaihe ohitetaan sviipymättä, ja siirrytään suoraan raapimaan kirjoittajien oletettua persoonaa.

Tuleeko sinulle sellainen olo, että olisin maleksiva kotiäiti? Mistä se erityisesti tulee?

AP oletko itse kenties työtä kaihtava kotona maleksiva kotiäiti, joka olet vaan katkera, kun et itse saa mitään kotihoidontukea kummempaa avustusta?

Vierailija
64/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisääntyneelle itsekkyydelle tulisi tehdä jotain. En ole erityisesti Suomi-konepistooli on tour -ihminen.

Tästähän vetävät herneen nenään lähinnä ne, jotka ovat eronneet typerästi ja turhaan, ja ihan aiheestakin.

AP

Yksinhuoltajuus on kiellettävä! Vanhukset on kiellettävä! Vammaiset on kiellettävä! Kotiäidit on kiellettävä! Työttömät on kiellettävä! Opiskelijat on kiellettävä! Maahanmuuttajat on kiellettävä! Kiitos 1939-1945!

Vierailija
65/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ap kehtaat kirjoittaa argumentoinnista kun itse syyllistyt sen kardinaalivirheeseen: yleistämiseen!

että argumentointivaihe ohitetaan sviipymättä, ja siirrytään suoraan raapimaan kirjoittajien oletettua persoonaa.

Tuleeko sinulle sellainen olo, että olisin maleksiva kotiäiti? Mistä se erityisesti tulee?

AP oletko itse kenties työtä kaihtava kotona maleksiva kotiäiti, joka olet vaan katkera, kun et itse saa mitään kotihoidontukea kummempaa avustusta?

Vierailija
66/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oletakaan, tottakai yksinhuoltajiin mahtuu kaikenkarvaista väkeä.

Nyt puhutaankin yksinhuoltajuudesta perhemuotona, ja siitä keskimääräisestä kulusta, joka heistä yhteiskunnalle koituu.

Jos sinusta ei koidu, hienoa!

Yleistäminen ei toisaalta edes ole mikään kardinaalivirhe, sivumennen sanoen. Kaikki tilastotieteellinen materiaali perustuu jonkinlaiseen likimääräistämiseen.

Ihmisen keskeisiä selviytymiskeinoja on kyky rakentaa synteesejä ja hahmottaa toistuvia kulkuja yksittäisten tapahtumien satunnaiselta näyttävässä joukossa.

Jokainen koskaan väitellyt ihminen tietää, että jos käydään läpi jokainen poikkeuksen poikkeus ennen kuin argumentointiin ryhdytään, suuta ei koskaan saada edes avatuksi.

i]Kuinka ap kehtaat kirjoittaa argumentoinnista kun itse syyllistyt sen kardinaalivirheeseen: yleistämiseen!

[/quote]

Vierailija
67/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et kuitenkaan jaksa, lainaan nyt tähän itseäni viiden viestin takaa: En oletakaan, tottakai yksinhuoltajiin mahtuu kaikenkarvaista väkeä.

Nyt puhutaankin yksinhuoltajuudesta perhemuotona, ja siitä keskimääräisestä kulusta, joka heistä yhteiskunnalle koituu.

Jos sinusta ei koidu, hienoa!

Yleistäminen ei toisaalta edes ole mikään kardinaalivirhe, sivumennen sanoen. Kaikki tilastotieteellinen materiaali perustuu jonkinlaiseen likimääräistämiseen.

Ihmisen keskeisiä selviytymiskeinoja on kyky rakentaa synteesejä ja hahmottaa toistuvia kulkuja yksittäisten tapahtumien satunnaiselta näyttävässä joukossa.

Jokainen koskaan väitellyt ihminen tietää, että jos käydään läpi jokainen poikkeuksen poikkeus ennen kuin argumentointiin ryhdytään, suuta ei koskaan saada edes avatuksi.

Kuinka ap kehtaat kirjoittaa argumentoinnista kun itse syyllistyt sen kardinaalivirheeseen: yleistämiseen!

Vierailija
68/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omiin ajatusrakennelmiinsa kompasteleva yksinpuhelija. Asperger?

Vierailija
69/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä totaaliyksinhuoltajuutta en itsekään toivonut. Kaikki yksinhuoltajuudet ei tule erojen kautta....

Vierailija
70/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kas kun ei narsisti.

Omaa hautaanihan minä tässä kaivan, kun lähihoitajien kanssa yritän asiaa keskustella. :D

t. AP

Vierailija
71/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä totaaliyksinhuoltajuutta en itsekään toivonut. Kaikki yksinhuoltajuudet ei tule erojen kautta....

huomioimaan otsikoidessaan kuten otsikoi, kun ei sovi tämänkertaiseen henkilökohtaiseen missioonsa. t. toinen leski, äärimmäisen kyllästynyt yh-provoihin.

Vierailija
72/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kas kun ei narsisti.

Omaa hautaanihan minä tässä kaivan, kun lähihoitajien kanssa yritän asiaa keskustella. :D

t. AP

Vierailija
73/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua ärsyttää oma turha erosi, ärsyynnyt täysin aiheesta. :D

Huh, sulla on tosiaan ongelmia.

kas kun ei narsisti.

t. AP

Vierailija
74/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua ärsyttää oma turha erosi, ärsyynnyt täysin aiheesta. :D

Huh, sulla on tosiaan ongelmia.

kas kun ei narsisti.

t. AP

Vierailija
75/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestissä nro 11 otin osaa erään lesken suruun, ja kerroin, että hän ei ole selvästikään eronnut turhaan.

Vierailija
76/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh-korotusta lukuunottamatta ja päivähoidosta minulla meni lähes täysi maksu. Eli en ymmärrä miten tulee yhteiskunnalle kalliiksi. Toki totta on, että usein yh:lle itselle on edullisempaa olla tukien varassa kuin töissä, naiseten palkat kun on niin pieniä. Tätä epäkohtaa voisi miettiä ja onneksi päivähoitomaksuihin tulikin muutosta.

Ja ap, miksi syyllistät vain yksinhuoltajia että etävanhempia? Usein mies on se, joka haluaa erota ja jättää vielä elatusmaksut veronmaksajien kontolle.

Vierailija
77/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestissä nro 11 otin osaa erään lesken suruun, ja kerroin, että hän ei ole selvästikään eronnut turhaan.

Tähän saakka viikon sekavin provo :D.

Vierailija
78/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pettäviä miehiä, väkivaltaisia miehiä, laiskoja sohvaperunoita pleikkaa tuijottaen valittamassa silittämättömistä kalsareista, seksiä kinuavia pikkupoikia, narsisteja ja alkoholisteja.

Kyllä itsekin eroaisin, jos tuollaisen olisin erehtynyt ottamaan. Hyvä vaan, että eroavat.

Vierailija
79/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä :D!!! Leski ei ole selvästikään ERONNUT TURHAAN!!! Viestissä nro 11 otin osaa erään lesken suruun, ja kerroin, että hän ei ole selvästikään eronnut turhaan.

Tähän saakka viikon sekavin provo :D.

Vierailija
80/112 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh-korotusta lukuunottamatta ja päivähoidosta minulla meni lähes täysi maksu. Eli en ymmärrä miten tulee yhteiskunnalle kalliiksi. Toki totta on, että usein yh:lle itselle on edullisempaa olla tukien varassa kuin töissä, naiseten palkat kun on niin pieniä. Tätä epäkohtaa voisi miettiä ja onneksi päivähoitomaksuihin tulikin muutosta.

Ja ap, miksi syyllistät vain yksinhuoltajia että etävanhempia? Usein mies on se, joka haluaa erota ja jättää vielä elatusmaksut veronmaksajien kontolle.

huomioitaisiin asiat laajemmin.