Miksi ihmiset ensin lukevat uutisia, sitten kopioivat tänne samoja artikkeleita ja lopulta kaikkien syke on yli 100 kun kommentointi alkaa
Menkää mielummin vaikka kävelylle, olette onnellisempia.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet palstalla? Mikset ole kävelemässä?
En ole palstalla kommentoimassa uutisartikkeleja.
Jos olet täällä arvostelemassa muiden kommentteja, se on aivan turhaa itsensä kiihdyttämistä.
Ei minulla kyllä syke nouse yhtään kun istun, luen ja joskus kommentoin. Keskustelupalstalla on tarkoitus keskustella, ei kävellä ja asioista on yleensä monenlaisia mielipiteitä. Tosin kyllä se kävelytin on hyödyllistä. Se nostaa sykettä jos kovaa kävelee.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet täällä arvostelemassa muiden kommentteja, se on aivan turhaa itsensä kiihdyttämistä.
Olen arvostelemassa täällä sitä, että miksi ihmiset ehdoin tahdoin kiihdyttävät mieltänsä ja hermostoaan joidenkin arvottomien uutisartikkeleiden kommenttikentissä, joita kukaan ei enää muista huomenna. Lenkkeilystä jää sentään hyvä olo.
Ärsyttääkö sekin, kun laitetaan linkkejä uutisiin?
Lähde kävelylle.
no ihmiset haluu keskustella kai, ja raivostuvat helposti koska suuri osa heistä on naisia.
Sinä et pysty määrittämään sitä, mikä uutisartikkeli on arvoton ja mikä ei. Jokainen tekee sen itse kohdallaan eikä sinun kriteeriesi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen arvostelemassa täällä sitä, että miksi ihmiset ehdoin tahdoin kiihdyttävät mieltänsä ja hermostoaan joidenkin arvottomien uutisartikkeleiden kommenttikentissä, joita kukaan ei enää muista huomenna. Lenkkeilystä jää sentään hyvä olo.
Useimmiten nämä " kohu-uutiset" ovat peräisin meidän kaikkien tuntemista iltapäivä-roskalehdistä + hesarista.
Yleensä noiden uutisten laittaja ei edes osallistu kekusteluun. Heittävät vain aiheen jostai muiden pitäisi keskustella.
Paikan tarkoitus on keskustella, vaikka uutisista.
Miksi ei saisi puhua? Liikaa poliitikkojen töppäilyjä?
Eli koska uutisissa on koko ajan persut siksi, kun ovat typeriä, niin niistä ei saisi puhua.
Selvä, persujen trollitehdas.
Miksi olet palstalla? Mikset ole kävelemässä?