Piltti-purkin kansi tipahti lapsen sormille!!!
Kommentit (238)
Älä herrajumala täältä kysele noin vakavasta asiasta! Täällähän ihmiset voivat vastata mitä vaan. Soita heti lääkärille, vain asiantuntija osaa sanoa miten tuollaisessa tapauksessa pitää toimia!!!
Eikö teillä ihmisillä ole yhtään aivoja!! Soittakaa aina lääkärille ennemmin, tai hätänumeroon jos lääkäri ei vastaa!!!!
Mun lapsen kummi sanoi, että mun lapsi on tosi nätti. Ja se on poika! Siis mua ei ole ikinä loukattu näin pahasti! Pistänkö välit poikki saman tien, vai voisko tän tilanteen jotenkin vielä korjata?
Arvatkaa maksanko vanhat pilttilainat pois ja sitten nautitaan pilteistä koko perhe! Saa onnitella!!!
Jos sillä onkin vaan nälkä.. Arvatkaapa! Meidän kumminkaiman naima oli antanu Piltille omatekosta sosetta jota oli maustanut lihaliemikuutiolla!!! Tuommosilta lapsi pois. Lisäksi käyttää Lidlin vaippoja. Säälittävä!
En kyllä millään jaksaisi odottaa, mutta pelkään että minut huostaanotetaan jos en odota.
pitäskö tehdä elimen siirtoleikkaus ja siirtää rinnat pimppiin????
mun mies sano et se pettää mua jos en tee jotain!!!!
kaikki sen kaveritkin sanoo sille :" JÄTÄ SE SIKA, ANSAITSET PAREMPAA!!"
Vieläkö uskallatte puolustaa sitä, häh! Se oli vielä nelikuisten ruusunmarjasosetta, törkee jätkä.
Mä nimittäin kävin just tollasess leikkauksessa ja nyt ei enää mahu pikkarit päälle! Mutta lääkäri antoi pätkiskakun ohjeen, että jotain hyvää siitä leikkauksesta kuitenkin seuras.
tiesittekö että brunetit pilttipurkin kannet maistuu paremmlta kuin blondit pilttipurkin kannet?
Eikös ne Reimatec+ -mallit poistuneet myynnistä joku aika sitten? No mutta jos seiskassa niin lukee, uskottavahan se on!
Näittekö tänään muuten, että Hesarissa oli juttu Piltistä ja kuvakin siitä? Ihan varmana oli Piltti, kun kerran ikäkin täsmäsi. Nimeähän siinä ei mainittu, olis varmaan poistettu muuten lehdestä koko juttu. Valvojat on nykyään niin tarkkoja. Siinä oliskin sitten ihmetelty, kun jossain vaiheessa sen jutun kohdalla olis lehdessä vaan tyhjää!
Mä olen kanssa haaveillut, että jospa mekin pian plussattais tuo lottovoitto! Eilen kyllä tuli kuukupille käyttöä, mutta kai sitä voi plussata, vaikka menkat alkoikin? Voihan?
T:Piltti kielipoliisi besserwisser
Mä luen tän ketjun ekas, niin lähetään sit paanalle!
Jenni
p.s. omat piltit mukaan.
Mä aukasin toisen mangon... Alkaa jo vaikuttaa hih hii!
Munkin pitää ensin huuhdella nuo pilttien kannet bideessä.
Nähdään pian!
anoppi osti miehen siskon lapsille persikkasoseet synttärilahjaksi, ja meidän lapsi sai vain päärynää. Vaikka me oltiin ostettu sille reimatecit ja kaikkea 50-vuotislahjaksi. Ja miehen kännykässä oli uusi nimi, joku Piltti, se varmasti pettää minua, vaikka synnytin sektiolla, en imettänyt ja minulla on persona trainerkin. Ja minä olen kuulkaas upea, ja arvatkaa millainen omakotitalo meillä on ja kaksi autoa ja te kaikki olette kateellisia minulle, meillä on ihan oma kellari purkeille, ja siellä on täsmälämpötila, jotta voi aina tarjota oikeanlaista.
Mitä muuten jauhelihasta voisi tehdä? Kastiketta olen joskus syönyt onkohan se vaikeata? Miten voi tehdä suolatonta jauhelihakastiketta, kun siinä ohjeessa lukee 2 tl suolaa, eikä lapsille saisi antaa suolaa?
Siis mä olin aivan huuli pyöreenä et mitääääh! Eikö häät ole enää perhejuhla? Jos mun piltit ei saa tulla en mene minäkään helvetti!
Eihän se voi tarkottaa muuta kun sitä et se on raskaana! Mut kuulin et se meinaa juottaa pullomaitoa vauvalleen, HUONO ÄITI HUONO ÄITI!!
Ja muutenkin paras ketju aikoihin! *reps*