Piltti-purkin kansi tipahti lapsen sormille!!!
Kommentit (238)
Me ollaan aateltu ottaa lainaa, mut pelottaa just toi, et jos sit Piltti-purkin kansi tippuu lapsen sormille. Tietääks kukaan, onks Bonan kannet yhtä vaarallisia?
Meillä on niin hyvät tulot, että jää hirveesti vielä säästöönkin. Asutaan Helsingin keskustassa omakotitalossa merenrannassa. Ite oon kaunis palkittu malli ja mieheni perään kuolataan. Lapsemme sanoi ensimmäisen sanansa 3 kk ja käveli puolivuotiaana. Nyttemmin on lapsimallina ja luokkansa priimus kun sille on aina luettu hirveesti. Kaikki kehuu sitä. Ite opiskelen koko ajan lisää, että on sitä älyäkin. Jotkut pitää tätä nyt kehuskeluna, mutta ei se sitä ole.
Vierailija:
Me ollaan aateltu ottaa lainaa, mut pelottaa just toi, et jos sit Piltti-purkin kansi tippuu lapsen sormille. Tietääks kukaan, onks Bonan kannet yhtä vaarallisia?
oli 2 pv, kun en sit viitsinyt imettää samalla kun käytän selluliittivoidetta. Ei tartte kato miehen sit käydä vieraissa, kun pitää itsensä kunnossa. Mut oon kyl kuullut juttuu, et jotku juo Pepsi Maxia imettäessä. Mä en viitsi, kun sekin aiheuttaa selluliittia. Niin ja mä en kyl siis imetäkään. Aiheuttaaks imetys selluliittiä?
Luin Niksi-Pirkasta ja toimi meillä ainakin. Mulla oli kyl sellaset peppua kohottavat sukkikset, en tiedä toimiiko tavalliset yhtä hyvin.
Me kannettiin liesi ulos kun vauva tuli ettei se vaan polta itteensä. Nyt ruoka lämmitetään saunan lauteella priimus-keittimellä.
Meillä on kyllä aina ollu pakastin pullollaan bataattisosettaja ämmää.
Kannattais miettiä miks niitä lapsia on yleensä tehny, jos ei jaksa edes itse niille ruokaa laittaa...
Taidan tässä dokata seuraavat pari viikkoa. Laitan lapset aromipesään hautumaan, varmasti ovat kypsiä kahden viikon päästä.
Eikä huolta, isäntäkin on työmatkalla ainakin 3- viikkoa. Soitti just ja sanoi että arfikassa on niiiiin söpöjä pingviinejä.
Ah.. se ei sitten ikinä pettäis mua!
Mitähän kaksplussalaiset sanois meidän huumorista?
ei ne ymmärtäis..
Haastetaanko ne kisaan kummilla on kierompi huumori vauviksilla vai kakkosilla?
menipä korkialle! ja heinikset tappelee taas..
Hauskin ketju pitkän aikaan...
Mutta yksi asia jäi mietityttämään - onko ap varmasti akateemisesti koulutettu ?
mä olen sitä mieltä, että ap ei ole viitsinyt ulkoilla lapsensa kanssa. Ja tottakai näin siinä sitten käy!!!
trauman lapsesi kasvatuksessa.Suosittelen koululaisimetystä,sukupetiä ja ennekaikkea kantoliinaa lähiviikkoina.Luonnonmukainen lähiruoka ja kierrätys auttanevat fyysistä paranemista.
Voimia teille.
Oottepa tyhmiä kun uskotte näihin!
voikohan niitä vielä huomenna syödä?
voiko sinappia pakastaa?
Meillä kun oli se ongelma että kerran pari kesässä grillataan ja itse ei käytetä sinappia niin tuppaa aina vajaa tuubi menemään hukkaan kun ei seuraavaan kesään asti säily avattuna. Jos sit vaikka pakastais sitä?
Laittais vaikka pilttipurkkiin...
vaipasta saa kätevästi luomusinapit makkaraan. eEnsin pari purkkii pilttiä vauvalle (varo korkkia)ja sitten vaan joukolla dippaamaan.
kun meni laittamaan sormensa tippuvan purkin kannen alle. Saattaa olla uhmis. Siihen auttaa homeopaattinen lääke Uhmis Nujerrus, jossa siis ei ole vaikuttavaa ainetta ollenkaan jäljellä, vaan laktoosia, mutta kokemukset kertoo toista.