Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piltti-purkin kansi tipahti lapsen sormille!!!

Vierailija
02.03.2005 |

.

Kommentit (238)

Vierailija
81/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meni laittamaan sormensa tippuvan purkin kannen alle. Saattaa olla uhmis. Siihen auttaa homeopaattinen lääke Uhmis Nujerrus, jossa siis ei ole vaikuttavaa ainetta ollenkaan jäljellä, vaan laktoosia, mutta kokemukset kertoo toista.

Vierailija
82/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan aateltu ottaa lainaa, mut pelottaa just toi, et jos sit Piltti-purkin kansi tippuu lapsen sormille. Tietääks kukaan, onks Bonan kannet yhtä vaarallisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin hyvät tulot, että jää hirveesti vielä säästöönkin. Asutaan Helsingin keskustassa omakotitalossa merenrannassa. Ite oon kaunis palkittu malli ja mieheni perään kuolataan. Lapsemme sanoi ensimmäisen sanansa 3 kk ja käveli puolivuotiaana. Nyttemmin on lapsimallina ja luokkansa priimus kun sille on aina luettu hirveesti. Kaikki kehuu sitä. Ite opiskelen koko ajan lisää, että on sitä älyäkin. Jotkut pitää tätä nyt kehuskeluna, mutta ei se sitä ole.

Vierailija:

Me ollaan aateltu ottaa lainaa, mut pelottaa just toi, et jos sit Piltti-purkin kansi tippuu lapsen sormille. Tietääks kukaan, onks Bonan kannet yhtä vaarallisia?

Vierailija
84/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa se korvikkeellakin.

Vierailija
85/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 2 pv, kun en sit viitsinyt imettää samalla kun käytän selluliittivoidetta. Ei tartte kato miehen sit käydä vieraissa, kun pitää itsensä kunnossa. Mut oon kyl kuullut juttuu, et jotku juo Pepsi Maxia imettäessä. Mä en viitsi, kun sekin aiheuttaa selluliittia. Niin ja mä en kyl siis imetäkään. Aiheuttaaks imetys selluliittiä?

Vierailija
86/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Niksi-Pirkasta ja toimi meillä ainakin. Mulla oli kyl sellaset peppua kohottavat sukkikset, en tiedä toimiiko tavalliset yhtä hyvin.

Vierailija
87/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kannettiin liesi ulos kun vauva tuli ettei se vaan polta itteensä. Nyt ruoka lämmitetään saunan lauteella priimus-keittimellä.

Vierailija
88/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä aina ollu pakastin pullollaan bataattisosettaja ämmää.

Kannattais miettiä miks niitä lapsia on yleensä tehny, jos ei jaksa edes itse niille ruokaa laittaa...

Vierailija
89/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tässä dokata seuraavat pari viikkoa. Laitan lapset aromipesään hautumaan, varmasti ovat kypsiä kahden viikon päästä.

Eikä huolta, isäntäkin on työmatkalla ainakin 3- viikkoa. Soitti just ja sanoi että arfikassa on niiiiin söpöjä pingviinejä.

Ah.. se ei sitten ikinä pettäis mua!

Vierailija
90/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kaksplussalaiset sanois meidän huumorista?

ei ne ymmärtäis..

Haastetaanko ne kisaan kummilla on kierompi huumori vauviksilla vai kakkosilla?

Vierailija
91/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

menipä korkialle! ja heinikset tappelee taas..

Vierailija
92/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskin ketju pitkän aikaan...

Mutta yksi asia jäi mietityttämään - onko ap varmasti akateemisesti koulutettu ?

Vierailija
93/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen sitä mieltä, että ap ei ole viitsinyt ulkoilla lapsensa kanssa. Ja tottakai näin siinä sitten käy!!!

Vierailija
94/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

trauman lapsesi kasvatuksessa.Suosittelen koululaisimetystä,sukupetiä ja ennekaikkea kantoliinaa lähiviikkoina.Luonnonmukainen lähiruoka ja kierrätys auttanevat fyysistä paranemista.

Voimia teille.

Vierailija
95/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte hyviä!

(kerrankin)

Vierailija
96/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottepa tyhmiä kun uskotte näihin!

Vierailija
97/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D x miljuuuuuuna !!!!!!!

Vierailija
98/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voikohan niitä vielä huomenna syödä?

Vierailija
99/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko sinappia pakastaa?

Meillä kun oli se ongelma että kerran pari kesässä grillataan ja itse ei käytetä sinappia niin tuppaa aina vajaa tuubi menemään hukkaan kun ei seuraavaan kesään asti säily avattuna. Jos sit vaikka pakastais sitä?

Laittais vaikka pilttipurkkiin...

Vierailija
100/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaipasta saa kätevästi luomusinapit makkaraan. eEnsin pari purkkii pilttiä vauvalle (varo korkkia)ja sitten vaan joukolla dippaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä