Piltti-purkin kansi tipahti lapsen sormille!!!
Kommentit (238)
Hannalta saa osoitteen, itse en juuri nyt muista.
pilttien ennustaja paikalla hetken vastaamassa kysymyksiinne.
Pilttiä ja nyt musta tuntuu että mua on huijattu!!! Myyjä väitti, että Piltit on hyväkuntoisia ja vähän syötyjä. Mutta kun purkit oli ihan kolhiintuneita ja mielestäni niistä oli kyllä syöty aika paljon. Yhdestä puuttui kansikin! Törkeää!! Maksoin sentään euron purkki.
Osui varmaan liikaa ylläpitäjän omaan nilkkaan ja siitä valvojat hermostuivat? Vai onko valvojalla oma Piltti ojassa? Haluan heti selityksen!!!!!!!!! Ja meitä on muuten muitakin jotka haluavat! Jos ei heti kuulu mitään mene pois enkä tule enää koskaan takaisin. Ette edes ymmärrä mitä siinä menettäisitte!
(on vaativaa) kun te haluutte vaan hengailla täällä av:lla.
Minua loukkaa tälläinen Pilttien aliarvionti, sillä minulla ei ole aikaa tehdä itse ruokaa viidelle lapselleni. on tärkeämpääkin tekemistä, mm täällä palstailu. Joten poistakaa tämä ketju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
=(
joilla piltti nukkuu ulkona vaunuissa, pilttitaikina on kohoomassa
(leivon kohta siitä pilttejä), oon imuroinu pilttipurkit ja vanhemmat lapset tulee kohta koulusta kotiin syömään pilttiä?
Mä oon super!
Mullon varmaan piltti!!! koko kroppaa kutittaa, meen huomenna lääkäriin. Onks muita?
Eikä se välttämättä ole piltti, valitettavasti oireet sopivat myös Semperiin. Piltti olisi paljon parempi vaihtoehto sillä se on sentään kotimaista alkuperää.
Muista kuitenkin täysimetys ja uudet reimatecit, niistä on varmasti apua.
EI SAA EDES PILTTIÄ KIRJOTTAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
VOISIKO JOKU NYT VASTATAAAAAAAAAAAAA????????????
VALVOJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
MIHIN VOI TEHDÄ VALITUKSEN VALVOJISTAAAAAAAAAAAA?????
Ehdoton ykkönen on kyllä Piltti.
Järkkyä et joku firma kehtaa nimetä ruuan näin mauttomalla nimellä!
Outo Piltti-purkkini on lähtenyt. Voi sitä sotkun määrää sen jäljiltä...ruokatahroja joka paikka täynnä...
Jos näette punakorkillista Pilttiä niin varokaa. SILLÄ EI OLE PUHDASTA PILTTIÄ PURKISSA!
Millos ne kisat onkaan??
Hei muuten ap: onko lapsesi sormet jo ennallaan????
Mielestäni on niin tyylitöntä kun ihmiset syöttävät lapsilleen Pilttejä purkeista, jotka eivät ole sävy sävyyn lapsen vaatteiden kanssa. Eivätkö kotiäidit ollenkaan osaa yhdistellä värejä?