Piltti-purkin kansi tipahti lapsen sormille!!!
Kommentit (238)
Tiesittehän sen jo? Poistetaankohan tää ketju?
jonka kans joskus makasin,tiputti kans pilttipurkin kannen sormilleen. Ja on muuten edelleen julkkis! Just seiskassa poseeras.
Haasta Piltti oikeuteen, tämänhän siitä saa ku kattoo liikaa tahdon asiaa ja ajattelee sitä karvalaukun kierrätystä. Ihan hölmöä, et sunkaa ole sektioäiti?
OIKEA äiti pitäis huolen siitä ettei noin pääse käymään. Ja siksikään ei vie lastaan päiväkotiin.
Sillä on ihan törkee määrä aloituksia ja se puhuu niissä itsensä ihan pussiin. Ja taitaa olla lapseton seksihullu, kun ei sen kirjotuksia näy millään taapero-palstoilla, täällä vaan ja seksi-palstalla.
iän lapsilisäpäivään. Koska se muuten maaliskuussa maksetaan? Ja vaikka on tiukkaa keitän kyllä aina matot, enkä harkinnutkaan aborttia! Ja jos joku ystävällinen vielä viitsis pistää linkin taikataikinan ohjeeseen.
Mä oon pitänyt kirjaa sen viesteistä! Mirkka, harmittaako???!!! Kannattiks jättää e-pillerin kuoret mun makkariin???!! Hähähähähää!!!
Täytyy tästä lähteä steriloimaan miestä jotta voimme harrastaa seksiä anaalitapin ja kuukupin kanssa.
Näin kannessa kuvan. Kertokaa, pliis!!!!
Vaikka se uhkasi lopettaa keikkailun. Kertoo seiska
Musta tuntuu, että meillä vihdoinkin tärppäs! Miehen työmatka peruuntui ja se olikin eilen kotona ja me tehtiin Lotto! Laitettiin siihen meidän naapureiden synt.ajat, kun kaikki meidän kaverit tietty tietää meidän syntymäajat, eikä me haluta, että ne tekee samaa riviä mikä meillä on. No anyways, mä näin viime yönä sellasta unta, että mulla oli ihan törkeesti rahaa!!! Ja muutenkin on ihan sellanen olo, että pitäis päästä tuhlaamaan. Siis mä tiedän kyllä, et jos sen rivin tarkistaa liian aikasin, niin voi saada virheellisen negan. Mut kun mä oon ihan satasen varma, että tärppäs. Mulla on ihan erilainen olo, kun yleensä kun oon tehnyt loton, eikä siis ikinä ennen oo tärpännyt. Tänäänkin mun piti mennä ihan vaan Sivaan, niin yhtäkkiä mä olinkin Stockan huonekaluosastolla!!! Enkä oo ikinä ennen mennyt sinne vahingossa!!! Oonks mä ihan hullu, jos mä tarkistan sen rivin jo tänään? Mä en tiiä, miten mä jaksan odottaa lauantaihin!!!
Onks enää mitään toivoa? Onks kelleen käynyt silleen, et ens pankkitilillä ei ole ollut mitään Veikkaukselta, mut sit myöhemmin onkin tullut? Minä päivinä kävitte katsomassa ja minä päivänä sit plussasitte?
Kyllä se varmasti on nyt totta ja näkyy testissä, onhan viikkoja jo ainaski 0+1! Kyllä teille on nyt tulossa oma lottovoitto, varmaan ainaski 8 miljoonaa!
Meinaatko muuten ostaa kakkakuppeja, jos tärppää? Jokin luxusmalli vois olla tosi ihq, nyt kun te voitte ostaa sellasii! Stockalta esim. saa tosi laadukkaita, ne on ihan siinä Reimateccien vieressä! Ja kakkakupit auttaa myös maidontuloon, et se vois olla niinku imetyksenkin kannalta tosi fantsuu hommata semmonen.
Mä en ihan oikeesti kohta tiedä mitä tehdä. Koko yön se tipahtelee meidän sormille ja heräillään miehen kans tämän tästä.
Lisäksi ongelmana on se että Pilttipurkin kansi ei haluu laittaa Reimateccejä ulos. Mä oon siis ihan ulalla. Mitä ihmettä nyt pitäis tehdä?
Eihän se tosissaan vielä olis tilillä välttämättä ollut. Hei, toi kakkakuppi kuulostaa tosi hyvältä. Mähän voisin ostaa sen Visalla, niin voin sit maksaa sen Visa-maksun, ku Veikkaukselta tulee rahat. Voisin ostaa just sen Reimatec-mallin, eikä mitään köyhää versiota.
äitiyspakkauksen vaatteet on niin rumia! Koska muuten tulee uus pakkaus? Joko sen kuvat on netissä?
Eihän ilmasesta pakkauksesta saa valittaa, taidat sinäkin olla sektioäiti.
sillä vaatteet ovat entistäkin hirveämpiä ja kukaan ei todellakaan hankkiudu raskaaksi jos saa tietää ennen raskautumista millainen pakkaus on tulossa. Mä ainakin teen seuraavan lapsen vasta ensivuonna kun 2006 pakkauksessa on baby reimatec-haalari.
Ja tämä on varma tieto
Ihan ihanaa kuulkaa nää teidän jutut! Oikein tulee kuulkaa kiva olo näin tyttöjen kesken kun voi tälleen jutella!
tehdäänkö tästä ennätyspitkä ketju??? Ehtiihän sitä sinappia pakastaa sen jälkeenkin!