Piltti-purkin kansi tipahti lapsen sormille!!!
Kommentit (238)
kun ne ei osais käyttäytyä. Tietäähän sen, jotain vapaata kasvatusta muka. Kun lapset pitää kuukauden iässä viimeistään siirtää omaan huoneeseensa nukkumaan, ja unikoulua kehiin, jos itkevät. Minkäikäiset teillä muuten osaavat itse pukea reimatecinsa? Meidän 1 v 6 kk pukee tosi näppärästi. Mutta hän onkin jo kauan ollut päiväkodissa saamassa virikkeitä ja sosiaalistumassa. Piirtääkin mahtavia muotokuvia ja maisemia. Viikonloppuna mennään laskettelemaan taas.
söin 7 pilttipurkkia yhteen menoon. Yksi oli 8 kk purkki, sekin meni. Voi ei, mä inhoon itseeni.
Piltit katsoo kyynel silmässä kun isi konttaa ympäripiltissä patiolla.
Meidän vaipat ainakin vetää sen 4-7kg.
siellä häissä. Nukkusivat vaikka ulkona vaunuissa. Pitäs varmaan kohta ruveta antamaan iltasin maissivelliä. Ulkoilukin kerran aloitetaan. Mä oon vielä tähän 1v ikään asti pitäny kapalossa niin ei oo oikein liikkuvaa sorttia nuo kaksoset. Niille ei anneta d-vitamiinia eikä niitä rokoteta. Musta se on hullua ja turhaa työtä..
Olen kerran tuohtunut asiasta ison marketin pihalla, kun 8kk piltti huusi kurkku suorana ja naama sinisena autossa. Soitin valittomasti lastensuojeluun, jossa asia otettiinkin vakavasti. Odotin auton luona, kunnes vihainen aiti tuli kaupasta kasseineen, ja kerroin hanelle rehellisesti minne olin soittanut. Sain tietysti kamalat kiroukset paalleni...
Mutta ei tuolla aidilla nayttanyt olevan mitaan hajua paikan vaaroista. Autovarkaita liikkuu paivallakin, ja onhan tapahtunut useamman kerran niin etta varkaan mukaan lahtee myos piltti/pilttejä. Saati sitten naita tarinoita, kun auto syttyy palamaan tms. Amerikassahan juuri marketin parkkipaikalle karventyi yhteen autoon 3 pilttipurkkia. Ja aiti puolusteli itseaan: Minahan olin poissa vain muutaman minuutin, kun lahdin hakemaan nopeasti lisää pilttiä...
Etta ei voi todella syyttaa kuin itseaan, jos jotain sitten tapahtuu. RISKI ON PIENI, MUTTA SILTI OLEMASSA! Vaikka nyt missa pikkutuppukylassa asuisittekin...
EHDOTTOMASTI TÄÄ VIESTI KETJU POISTOON! AIVAN JÄRKYTTÄVIÄ SOLVAUKSIA SAA TÄÄLTÄKIN LUKEA!! OOTTEKO TE TOSIAAN KAIKKI ÄITEJÄ VAI 15V TEINEJÄ??? OTAN YLLÄPITOON YHTEYTTÄ JA LOPETAN VAUVALEHDEN TILAUKSEN!!!
ps. koska tulee lapsil isät?
mitäs sellasesta autistista ois sitte enää hyötyä! höh höh... reimatecit päällä ulkoillessa ei voi tarttua hinkuyskät!
mie en saa poistaa reimateckejä, mie en saa poistaa pilttejä, sit mie en saa poistaa häpäreitä enkä mie saa poistaa rintoja (mies kielsi), myöskään mie en saa poistaa sterilointeja, mie en saa poistaa kauppareissuja enkä mie saa poistaa lapsilisiä enkä taikataikinaa.
terv. V-A-L-V-O-J-A
mut mitäs sitten tarkottaa ov ja ev?
Kun meidän pikkuisilla pilteillä ei ole ollut vesi rokkoa eikä vauva rokkoa, mutta naapurissa on ollut vesi rokko, niin kannattaisiko siellä käydä. Mutta kun me ollaan lähdössä lento koneella ensiviikolla, niin ei kai siitä ole haittaa?
Voi ei!?!? Onko mun miehellä joku toinen piltinostaja?
on sen perhepalaverissa neuvottelemamme 18 minuuttia paskalla. Ja meillä kyllä voidaan harrastaa seksiä ihan mikä viikonpäivä tahansa, sillä minä olen 167cm/51kg ja täysimetin esikoista ja pikkukakkosta kolme vuotta yhtä aikaa.
t: ei ap
UP
Kaikki amislaiset ja tuulipuvuissa kulkevat on alkanu ostaa Reimateccejä kirppikseltä, niin että tästä lähtien mä ostan vaan Ticket to heaveniä tai sitt lähen ulkomaille shoppaileen. Siin on sekin hyvä puoli, ett kun ostaa merkkituotteita niin voi sitten myydä kaksinkertaiseen hintaan kirpparilla, ja tuulipukukansa tukat ponnarilla ostaa onnessaan kun luulevat saavansa halvalla.
Vitsit, että mä oon muuten kaunis, mulla on pitkät hiukset ja siniset silmät ja mä oon 180 cm pitkä ja painan 40 kg ja oon tosi lihaksikas.
miten te muut saatte habaan hyvän pumpin?
mä tykkään hakata äijiä!
Jos pandemia tulee, rokotetaan vain varusmiehet. Pitäisi piltti-purkkien kansien kilpistyä niihin solttuihin sitten ennen kuin pääsevät meidän sormille tippumaan.