Piltti-purkin kansi tipahti lapsen sormille!!!
Kommentit (238)
Hyvin todennäköisesti johtuu siitä. Meillä lääkäri käski pesemään 8-vuotiaan kestovaipat makeanveden kaloista tehdyssä kalaliemessä. Siitä saa jonkinlaisen immuniteetin jos äiti syönyt kalaa imetysaikana. Viikon sisällä sormien rakot alkavat parantua.
Jos et ole syönyt kalaa niin uskon saman pätevän lihaan eli liota vaipat lihaliemessä. Voi olla, että paraneminen vie kauemmin jos liemi ei oikeassa suhteessa sakeaa!
Voin antaa lisätietoja jos tarvit!
jos näkisitte miten kauniille ja hoikille sormille se kansi tippui.
Asia on vakava.
t. 38 nim.luomuskaäityskä
pettääköhän mieheni minua? Itse en moista iljetystä voisi edes kuvitella käyttäväni...
Myös minä.
Mut mä olenkin täydellinen (koti)äiti. Mun lapsilla on Reimatecit, mun anoppi sucks, mä täysimetän nuorinta ja ups... mä en tamppaa mattoja... se siitä täydellisyydestä siis...
Onko mieheni pettänyt minua tartar-pihvistä pitävän naisen kanssa?? Apua, itkettää! Mitä voin tehdä??
Olethan muistanut vaihtaa vauvasi kakkakupin? Kakkakupit on muuten tosi kätsyjä, kun ne kerää kakan siihen kuppiin ja ei tarvi tuhlata kertakäyttövaippoihin. Riittää, että tyhjentäessään kupin huuhtelee sen juoksevan veden alla ja työntää takaisin peräsuoleen odottamaan seuraavaa lastia. Kakkakuppi rules!
Itäkeskuksesta saa tarjouksesta paistijauhelihaa, josta tulee maukkain tartar. Katso ohje mainio.net sivuilta! Levitä useita tartar pihvejä sängyllenne n 67-87 sen jälkeen asetat mehevimmän pihvin tuherollesi ja munankuoret (vapaan munan munasta) nänni peittimiksi ja käyt odottomaan miestäsi. Jos tämä ei tepsi siirryt yksinhuoltajien palstalle, koska miehesi on sika ja ei arvosta sinua!
Sun miehes on hautonut kondomissa kananmunaa joka nyt on kuoriutunut. Tipu on syöty vanhan jauhelihan kanssa.
Onko mieheni pettänyt minua tartar-pihvistä pitävän naisen kanssa?? Apua, itkettää! Mitä voin tehdä??
[/quote]
Todella kätevä, esim. kaupungilla ei tartte mennä isolle hädälle vaan annan tulla kuppiin. Ja jos on kylässä eikä kehtaa mennä hajustamaan niitten vessaa, kakkakuppi pelastaa.
Pettääkö mieheni minua rikkaan rakastajattaren kanssa että saa tienattua lapsille Reimat ja minulle Lidlin ryppyvoiteet? Apua, itkettää!
Etkö tiedä että timattisormus on yksi parhaita stimulantteja onanoinnissa. Miehelläsi todennäköisesti vaikeuksia saada orgasmi ilman stimulanttia. Timantti oikein asetettuna stimuloi miehen anaalirauhasta. Ota asia lempeästi esille. Saatte varmasti kaiken kuntoon ja seksistä tulee molempia tyydyttävää!
Tsemiä
että kun aukaisee sen purkin niin se napsahtaa silleen hassusti. Me ei oo uskallettu syöttää niitä jotka napsahtelee, kun eräs tuttu sanoi että niissä on painetta kun bakteereja on päässyt sinne ja siksi napsahtaa. Ollaan syötetty vaan ne jotka ei napsu. Hirveesti menee niihin rahaa kun jos kärryllisen ostaa niin ehkä yksi ei napsu. Kauppias ei usko että niissä on vikaa, tietenkin muuten menis maine. Mitä muuten teette niillä kertyneillä kansilla? Me käytetään niitä lasinalusina. Ostettiin sellaiset kapeat lasit.
Tänään lähdetään tyttjen kanssa vähän viihteelle ja ajattelin laittaa ne kaulaan. Kivat!
että keitetään vesi illalla valmiiksi niin aamulla ei tartte kun lämmittää. Säästää aikaa.
Näin sulla on pakastin täynnä keitettyä makaroonia. Kätsää.
Lopuksi siihen pyyhitään suu.