Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piltti-purkin kansi tipahti lapsen sormille!!!

Vierailija
02.03.2005 |

.

Kommentit (238)

Vierailija
61/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopuksi siihen pyyhitään suu.

Vierailija
62/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin todennäköisesti johtuu siitä. Meillä lääkäri käski pesemään 8-vuotiaan kestovaipat makeanveden kaloista tehdyssä kalaliemessä. Siitä saa jonkinlaisen immuniteetin jos äiti syönyt kalaa imetysaikana. Viikon sisällä sormien rakot alkavat parantua.

Jos et ole syönyt kalaa niin uskon saman pätevän lihaan eli liota vaipat lihaliemessä. Voi olla, että paraneminen vie kauemmin jos liemi ei oikeassa suhteessa sakeaa!

Voin antaa lisätietoja jos tarvit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos näkisitte miten kauniille ja hoikille sormille se kansi tippui.

Vierailija
64/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on vakava.

t. 38 nim.luomuskaäityskä

Vierailija
65/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras!

Vierailija
66/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettääköhän mieheni minua? Itse en moista iljetystä voisi edes kuvitella käyttäväni...

Vierailija
67/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä.

Mut mä olenkin täydellinen (koti)äiti. Mun lapsilla on Reimatecit, mun anoppi sucks, mä täysimetän nuorinta ja ups... mä en tamppaa mattoja... se siitä täydellisyydestä siis...

Vierailija
68/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mieheni pettänyt minua tartar-pihvistä pitävän naisen kanssa?? Apua, itkettää! Mitä voin tehdä??

Vierailija
69/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasta edes itsesi!

Vierailija
70/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan muistanut vaihtaa vauvasi kakkakupin? Kakkakupit on muuten tosi kätsyjä, kun ne kerää kakan siihen kuppiin ja ei tarvi tuhlata kertakäyttövaippoihin. Riittää, että tyhjentäessään kupin huuhtelee sen juoksevan veden alla ja työntää takaisin peräsuoleen odottamaan seuraavaa lastia. Kakkakuppi rules!

Vierailija
71/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäkeskuksesta saa tarjouksesta paistijauhelihaa, josta tulee maukkain tartar. Katso ohje mainio.net sivuilta! Levitä useita tartar pihvejä sängyllenne n 67-87 sen jälkeen asetat mehevimmän pihvin tuherollesi ja munankuoret (vapaan munan munasta) nänni peittimiksi ja käyt odottomaan miestäsi. Jos tämä ei tepsi siirryt yksinhuoltajien palstalle, koska miehesi on sika ja ei arvosta sinua!

Vierailija
72/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes on hautonut kondomissa kananmunaa joka nyt on kuoriutunut. Tipu on syöty vanhan jauhelihan kanssa.

Onko mieheni pettänyt minua tartar-pihvistä pitävän naisen kanssa?? Apua, itkettää! Mitä voin tehdä??

[/quote]

Vierailija
73/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kätevä, esim. kaupungilla ei tartte mennä isolle hädälle vaan annan tulla kuppiin. Ja jos on kylässä eikä kehtaa mennä hajustamaan niitten vessaa, kakkakuppi pelastaa.

Vierailija
74/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettääkö mieheni minua rikkaan rakastajattaren kanssa että saa tienattua lapsille Reimat ja minulle Lidlin ryppyvoiteet? Apua, itkettää!

Vierailija
75/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiedä että timattisormus on yksi parhaita stimulantteja onanoinnissa. Miehelläsi todennäköisesti vaikeuksia saada orgasmi ilman stimulanttia. Timantti oikein asetettuna stimuloi miehen anaalirauhasta. Ota asia lempeästi esille. Saatte varmasti kaiken kuntoon ja seksistä tulee molempia tyydyttävää!

Tsemiä

Vierailija
76/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun aukaisee sen purkin niin se napsahtaa silleen hassusti. Me ei oo uskallettu syöttää niitä jotka napsahtelee, kun eräs tuttu sanoi että niissä on painetta kun bakteereja on päässyt sinne ja siksi napsahtaa. Ollaan syötetty vaan ne jotka ei napsu. Hirveesti menee niihin rahaa kun jos kärryllisen ostaa niin ehkä yksi ei napsu. Kauppias ei usko että niissä on vikaa, tietenkin muuten menis maine. Mitä muuten teette niillä kertyneillä kansilla? Me käytetään niitä lasinalusina. Ostettiin sellaiset kapeat lasit.

Vierailija
77/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lähdetään tyttjen kanssa vähän viihteelle ja ajattelin laittaa ne kaulaan. Kivat!

Vierailija
78/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että keitetään vesi illalla valmiiksi niin aamulla ei tartte kun lämmittää. Säästää aikaa.

Vierailija
79/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ketju pitkään aikaan:D

Vierailija
80/238 |
02.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sulla on pakastin täynnä keitettyä makaroonia. Kätsää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän