Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimet päätetty kaksosille (tyttö ja poika). Mitäs tykkäätte?

Vierailija
03.06.2010 |

En siis kysy mielipidettä siinä mielessä, että menisivät vaihtoon, mutta ihan muuten vaan. On päätetty ja lukkoon lyöty.

Ukko Heikki Henrikki

Aurinko Aune Helena

Meillä on tapana keksiä itse ensimmäinen nimi, toinen ja kolmas tulevat minun ja mieheni suvuista. (Kolme lasta ennestään)

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaikki kestää! Aurinko. Tiedän yhden lapsen joka on nimeltään Aurinko ja kun porukka kuuli nimen niin oli kyllä aikamoista naurussa pitelemistä. Lapsi parka. Ukko menettelee.

Vierailija
62/70 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Aurinko on kyllä vähän outo. Kuuluu samaan kastiin kuin Hunaja. En ollut uskoa korviani, kun kuulin kerran kirpparilla äidin huutavan "Hunaja! Nyt heti pois sieltä!"

Huudan mäkin lastani Himpuksi, mutta ei se mikään oikea nimi ole!:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei liene suurta merkitystä mitä ne muut nimet ovat. Näinpä tässä pari päivää sitten lehdessä ilmoituksen lapsen nimestä, jossa kolmas etunimi oli Ananas.

Vierailija
64/70 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on samasta nimestä eri muodoissaan.

Vastaava olisi esimerkiski Jussi Juhani tai Krista Kristiina.

No, kukin laittakoon makunsa mukaan ja aikuiset yrittävät käyttäytyä, kun erikoisia nimiä kuulevat.

Vierailija
65/70 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaperäisyys on pienimuotoisena ja kohtalaisena siedettävää ja kaunista. Mutta näillä nimillä takaat lapsillesi koko elämän kestävän häpeän.

En minäkään silti pidä mistään massanimistä, mutta suoraan sanoen antaisin mieluummin lapselleni nimeksi sen perus -Aadan, kuin Auringon. Tunnen lapsiasi kohtaan myötähäpeää.

Pyysit mielipiteitä, ja tämä oli minun mielipiteeni. Kiitos.

Vierailija
66/70 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihan kivat. Aurinko on meinaan kyllä vaikea kutsumanimi...

Vierailija
67/70 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Aurinko on kyllä vähän outo. Kuuluu samaan kastiin kuin Hunaja. En ollut uskoa korviani, kun kuulin kerran kirpparilla äidin huutavan "Hunaja! Nyt heti pois sieltä!"

Vierailija
68/70 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä myöskään Mantelia enkä pähkinää..

Vierailija
69/70 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko Tähti Sadetikku vannoo ettei koskaan, ikinä, ikimaailmassa anna omalle lapselleen mitän vastaavaa kammotusta nimeksi ja valitsee Leevin, ja vaihtaa vielä varmuuden vuoksi koko perheen nimet Virtaseksi. Leevi Virtanen taas tuntee että OMG, minulla ei ole identiteettiä ollenkaan!!!11. Joten MINUN identiteettiongelmat korjatakseni laitan LAPSENI nimeksi Mainio Yrjö Mies ja vaihdan sukunimeksi Viirtanen, joka on sopivalla tavalla massasasta erottuva. Ja näin jatketaan maailman tappiin.

Vierailija
70/70 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omena on erittäin suosittu suomalainen naisen nimi. =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi