Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suloista: 15v poika on seurustellut tänään puoli vuotta.

Vierailija
03.06.2010 |

Oli ostanut pakastekakun ja söivät sitä juuri tyttökaverin kanssa juhlapäivän kunniaksi, tarjosivat meille muillekin ;)

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 11-vuotiasta lasta ei voi jättää yksin kotiin mutta 13-vuotiaan seksi on normaali asia

On tää jännä palsta. Täällä voi 5v olla kauhean iso ja itsenäinen ja huolehtia pienemmistä sisaruksistaan, mutta nuori, melkein armeija-iässä oleva mies on vielä lapsi eikä voi seurustella..

on kyllä kukista ja mehiläisistä puhunut jo pari vuotta sitten, mutta esim tyttöystävän yökyläilyjä ei meillä harrasteta. Eikä tytön vanhemmatkaan niitä hyväksyisi. Sille taas ei mahda mitään, jos jotain päivisin puuhastelevat.

Vierailija
22/38 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 18-vuotias on lapsi[i/]

yössä ihminen muuttuu lapsesta aikuiseksi, mitään välivaihetta ei ole? Kyllä sä taidat olla yksin tuon mielipitees kanssa, sori vaan. Minkä ikäisiä lapsia sulla itsellä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli ysiluokka alkanut. Kävin lukion, pidin välivuoden ja opiskelin ammatin yliopistossa. Naimisiinkin mentiin kesken mun opiskelujen. Lapsen saimme kun olin 27v. Nyt olen 33v. ja olemme onnellinen perhe.

Vierailija
24/38 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikka 10-vuotiaskin voi opetella ruoanlaittoa. Tekeekö se hänestä silloin aikuisen?

ei myöskään pariskuntamainen yhdessäolo. 15-vuotias on lapsi ja kuuluisi elää lapsen elämää.

Haloo, meillä 15- vuotias tekee kesätöitä, opettelee ruuanlaittoa. Yms. muita aikuisten hommia.

tekeekö se hänestä lapsen?

Tyhmään kysymykseen, tyhmä vastaus..

Vierailija
25/38 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini tulee ruotsin kielen djäkne-sanasta ja tarkoittaa 16-22-vuotiaita.

Vierailija
26/38 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seukattuani ensin saman pojan kanssa 1½-vuotta.

Siitä on jo 20 vuotta ja sama "poika" tuolla istuksii vieläkin...

Vierailija
27/38 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/38 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teiniähän ei edes vanhempi voi estää seurustelemasta. Eikä minusta tarvitsekaan :)

Teinin elämä on aikuisuuden harjoittelua. Se sisältää myös seurustelun, mutta ei välttämättä seksiä. Ei se niinkään aina suju, että yhtäkkiä täysi-ikäiseksi tultua vasta pitäisi päästä kokeilemaan noita juttuja.

Kunhan nyt joku vatipää tahtoo taas ärsyttää.

Vierailija
29/38 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa tulla neljänkympin kriisi ja ajatukset että eikö tässä elämässä ole muuta kuin tuo sama akka/ukko ja alta aikayksikön menee puoliso vaihtoon ja perhe hajoaa.

Just oli ysiluokka alkanut. Kävin lukion, pidin välivuoden ja opiskelin ammatin yliopistossa. Naimisiinkin mentiin kesken mun opiskelujen. Lapsen saimme kun olin 27v. Nyt olen 33v. ja olemme onnellinen perhe.

Vierailija
30/38 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa se nykyään on, tarkoittaa 13-19-vuotiasta, siis teini-ikäistä, englanniksi teenager. Tuolla vanhalla ruotsista lainatulla sanalla ei ole mitään tekemistä nykyisen teinin kanssa, se tarkoittaa aivan eri asiaa.

Vierailija
31/38 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nyt joku vatipää tahtoo taas ärsyttää.

Vierailija
32/38 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näittenhän pitäisi olla tyttöjen ja poikien kanssa kavereita, eikä kaksin nyhjätä. Puutuhan äidin neuvoilla, nuoruus on kaveriden kanssa henglailua.

Vierailija
33/38 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näittenhän pitäisi olla tyttöjen ja poikien kanssa kavereita, eikä kaksin nyhjätä. Puutuhan äidin neuvoilla, nuoruus on kaveriden kanssa henglailua.

Vierailija
34/38 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa tulla neljänkympin kriisi ja ajatukset että eikö tässä elämässä ole muuta kuin tuo sama akka/ukko ja alta aikayksikön menee puoliso vaihtoon ja perhe hajoaa.

Noin voi käydä kenelle tahansa. Tolla logiikalla kukaan ei voi ikinä mennä naimisiin kun kuitenkin tulee kolmen-, neljän- tai viidenkympinkriisi tai mikä tahansa kriisi ja tulee ero. Meidät on keitetty niin monessa sopassa, että en usko, että noin käy. Mutta eihän sitä ikinä voi tietää mitä elämässä tapahtuu. Niitä ei vaan kannata etukäteen murehtia :)

t:26

Vierailija
35/38 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinirakkaushan on mitä ihaninta eikä siinä mitään avioliittoja tai lapsia olla suunnittelemassa.

Vierailija
36/38 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa :) Voihan nuorillakin päässä liikkua muutakin kuin seksi. Ja kun sen aika koittaa, eikös ole ihan hyvä, ettei ole mikään yhden yön tuttavuus. Vastailijoilla tuntuu joillain olevan tunne-elämä ihan jäässä. Rakkaus on ihanaa :) Ole ap ylpeä lapsestasi!

Vierailija
37/38 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen seurustellut 15v alkaen (en tosin saman kanssa). Nyt liki 30v:nä naimisissa eikä lasta vieläkään. Kova vauvakuume kylläkin.

joilla on lapsi viimeistään 18-vuotiaana tai niitä jotka alkavat hullutella parikymppisenä kun nuoruuden kahlitseva ja ahdistava parisuhde on ohitse

Vierailija
38/38 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä aloitin seurustelun mieheni kanssa ollessani 15-vuotias. Vähän vanhemmat nikottelivat, kun mieheni oli tuolloin 18-v ja minua päätä pidempi. Sain kyllä monenlaista valistusta siitä, mitä kaikkea pahaa liian tiiviistä seurustelusta seuraa: huono koulumenestys, kaverit unohtuu, harrastukset jää, elämä menee pieleen ja seksillä vasta saakin koko loppuelämänsä pois raiteiltaan.

Noh, sitä seksiä harrastimme ollessani 16-vuotias, 8,5kk seurusteltuamme.

Nyt olen 27, mieheni 30v. Mulla on jo pian kaksi tutkintoa yliopistosta ja yksi käytännönläheinen duunariammatti, jossa olen toiminut sivutoimisesti yrittäjänä. Kaksi pientä lasta, 4 ja 1-vuotiaat. Yhteinen, kaunis kotimme on maksettu vajaan kymmenen vuoden kuluttua, vaikka olen ollut periaatteessa kotiäitinä esikoisen syntymästä saakka. Seuraavaksi aiomme hankkia ihanan kesäpaikan ja sijoitusasunto on suunnitteilla.

Ja rakkaus ei ole vähentynyt, päinvastoin. Nyt taas eletään varsinaista kuherruskuukautta, kun molemmilla on taas jokin kumma kiima päällä :D Meillä molemmilla on tunne siitä, että meillä on jotain aivan erityistä. Itse ainakin uskon, että avioliittomme on tuttava- ja ystäväpiirimme pareista onnellisin ja toimivin, vaikka hienoja liittoja on kavereillakin.

Ja äiti aina muistuttaa, että pidä nyt hyvänä tuota miestäsi kun olet tuollaisen kultakimpaleen saanut ja on niin esimerkillinen isäkin lapsille. silloin aina muistutan, että muistatkos kun yritit samaa miestä savustaa meiltä ulos kaikin konstein 12 vuotta sitten.. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi