Väärin kuulemasi biisin sanat?
Mulla on tää Pelle Miljoonan " Moottoritie on kuuma" ja siinä se alku " Sisko tahtoisin jakaa kanssas tämän yön, mut sinä liikaa lyöt" . Oikeat sanat menee " mut sydän liikaa lyö" .
Onko muilla?
Kommentit (217)
Mutta nauroin ihan hervottomasti, kun tytär 6v. autossa kerran kertoi kuinka tää kappale(radiosta tuli TATU:n " Not gonna get us" ) on Johanna-serkulla kasetilla. Sitten alkoi laulamaan kertosäettä: " Makkara keräs, makkara keräs" ...
Se oli ihmetteli mikä puuhapete...Mikä se semmonen puuhapete on..
Mie olen kuullut sen Tommi Läntisen laulun " Keväthöpinää" .
SItten yks tuttu kuuli Aikakoneen Neiti Grooven että " Beibi bluu, beibi bluu" .
Ala-asteella laulettiin jotain laulua " Lensi maahan enkeli, joutuisampi tuulta..." niin yks kaveri aina kysyi että mikä se joutui-sampi on.
Onhan näitä mutta ei tuu mieleen. Englanninkielisissä vielä enemmän varmaan.
Minä lauloin pitkään Didon mukana " I will go down with this shit..." Ship olisi kai se oikea sana ;)
Että, mikä ihmeen ankkuri-naatti sinun puserosta jäi... Ja J.Krjalaisen Ankkuri-napista oli kyse.
Ismoalangon Rakkaudesta: RAkennan sun sydämmeesitaloa, mä rakastan sua, enemmän kuin omaa... Ja on: enemmän kuin jumalaa. Pohdin pitkään, että niin mitä omaa.
Tuttuja löytyy:
Kevätkäminää....
Oh Plendoora....
Alfred J.Kwak biisi " Minä poika loiskin lammikossa loiskin kuinkamontakohan tulee poiskin" ... Siis en minä ymmärtäny mitä se siinä sanoo vaikka kuinka kuuntelin. En ymmärrä vieläkään..
Ne meni jotenkin näin:
bai tö rivös of baabilan, vee vii sät daun, hee ee vii vee, ven vii rimembö daa ajan.
Hyvin pystyi laulaan mukana!
Taisi olla (en nyt muista kenen laulama) Kun neljän ruuhkaa katselen..
Vierailija:
Alfred J.Kwak biisi " Minä poika loiskin lammikossa loiskin kuinkamontakohan tulee poiskin" ... Siis en minä ymmärtäny mitä se siinä sanoo vaikka kuinka kuuntelin. En ymmärrä vieläkään..
Näin kuulemma lauloin pikkuisena laulua: " Oi kuusipuu, oi kuusipuu ja lehväs uskolliset"
Mies huhuili jo olohuoneeesta että onko kaikki ok. tukehdunko?
Nää on niiiiin HYVIÄ!!!!!!
Lissää!!!!
Pyhäkoulussa laulettiin
" Lensi maahan enkeli, joutuisampi tuulta..."
ja minä luulin että " joutui sampituulta" ja ihmettelin että mitä se oikein tarkoittaa.
Ihmettelin tarkoittaako sampi jotain muuta kuin kalaa ja luulin et se on varmaan joutui vasten tuulta (joutu sampi tuulta)
Vierailija:
Pyhäkoulussa laulettiin" Lensi maahan enkeli, joutuisampi tuulta..."
ja minä luulin että " joutui sampituulta" ja ihmettelin että mitä se oikein tarkoittaa.
Hot tama, I' m a sumasama! ! ! (Hot' demma I' m a superslamma, )
Kyseessä siis Beats And Styles - Dynamite
eli mieheni kuuli sen että tunnelin ruuhkaa katselen.ja alko kyseleen multa et mikä on tunnelin ruuhka..heh mä repesin ja sanoin et laulaa kun neljän ruuhkaa katselen!
nää on ollu hyviä!!
joka lauloi " Ibelieve... to the power of American navy!!!!!!!"
Ois siis pitänyt olla power of American natives
Se siis on " joutuisampi tuulta" , minä kun oon sen kuullu tähän päivään asti " joutui sampituulta" ja aina sitä ihmetellyt!:)
Lisäksi se Movetronin " Romeo ja Julia" kuulosti " sä oot mun Romeo mä oon sun Julia, tää kakku levii kun sun on tuuria." En millään käsittänyt mikä pointti tuossa biisissä oli. Oikeesti se menee jotenki " tää Capuletin kai suvun on tuuria."