Väärin kuulemasi biisin sanat?
Mulla on tää Pelle Miljoonan " Moottoritie on kuuma" ja siinä se alku " Sisko tahtoisin jakaa kanssas tämän yön, mut sinä liikaa lyöt" . Oikeat sanat menee " mut sydän liikaa lyö" .
Onko muilla?
Kommentit (217)
Toinen mikä tuli mieleen oli tämä, autossani ei ole edes jarruja talvella.
ELÄVÄNÄ kaiken sain!
Oikeesti siis ELÄMÄLTÄ kaiken sain!
Kuulen sen aina: " ei autossani ole edes kattoa talvella" ... :-)
että:
Minä katselin parvekkeelta loittonevaa selkääsi ...
kuulin pitkään että
Minä hyppäsin parvekkeelta loittonevaan selkääsi..
ja mietin että mitäs järkeä tuossa nyt oikein on?!
:D
" painan suppoa nivusiin" - viime kesänä sitten Samuli Edelman (muistaakseni!) lauloi samassa biisissä " kyntes uppoaa nivusiin" !!! Nauroin koko matkan kotiin kun tuon autossa kuulin, ja kun kerroin miehelleni, niin hän sanoi kuulleensa sen myös aina kuten mikäkin...
Ja nyt se uudelleen lämmitetty; kaikki tytöt eivät pelaa korteilla mämitkä sain(tai sinne päin) nyt oon vasta tajunnut tuon, kymmenen vuotta sitten meni jotenkin näin kaikki tytöt eivät pelaa mä hynkkesoin:)
Aattelin että se oli jotain hienoa;)
Kuulin " baarin piha on haamut, joiden..." (pahimpia on aamut, joiden...), ja ihmettelin tätä vielä ääneen miehelleni, että erikoista tajunnanvirtaa.
Mul on valtava, koulutan muita.
Kai se oikeesti menee, että mul on valtaa....
kyntes uppoaa nivusiin? Jos se on joku samulin oma tulkinta :)
mä oon AINA luullu ja kuullu että popeda laulaa " pannaan suppoa nivusiin" =D
alkaa kai oikeasti että " juot ja katselet vieraisiin pöytiin..." . (?) Minä kuulen aina, että " jotkut katselee vieraisiin pöytiin..."
Luulin aina, että Neljän ruusun biisissä " Sun täytyy mennä" lauletaan, että " tuu kulta jutteleen tai suuteleen..." . Sitten luin siitä kirjasta, missä on väärinkuultuja laulunsanoja, että se on oikeasti " nukkuu tai juttelee tai suutelee..."
Minä kuulun myös siihen joukkoon, joka on luullut Moottoritie on kuuman alkavan, että " Sisko tahtoisi jakaa kanssas tämän yön, mut sinä liikaa lyöt...)
mieletön melinda kohtaa poikaystävä oli koko ikänsä lauleskellu miellytämme lindaa...
Mä kuulin monta kertaa Frederikin laulavan: Vaimoni miettii onko nyt mieltä missään... kyllä se taitaa olla kai moni miettii...
Rafaelin enkelissä: lapset kinaavat kohmeisin sormin lippuja salkoihin :D
... ja minulle selvisi vasta aikuisena ett se on majakaksi pilksten, luulin aina että majaa kaksi pilkaten
ja tuota autossa ei ole jarruja talvella ihmettelin että on joku kaapista ulos- biisi, kun lauletaan että: sinun vuoksesi Kai, enkä ällännyt että varmaankin kai.
Eikö siinä yhdessä biisissä lauletakaan
HOT MAMASTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
" Hot d' emma" tai muuta potaskaa muka.. Luulin, että tietty hot mama, siinä musavideossakin joku Victoria Beckhamin näköinen nainen ajaa rallia =)
Muitakin on, mitä oon kuullu väärin.. just nyt ei muistu mieleen.
Vierailija:
Ouppendoora, kuinka sua kaipaan niin.
Kai se kuitenkin on Oo Glendora.......
Ja meni pitkään, ennenkuin tajusin virheeni :DDD
Oli 2 miestä ja isotissiblondi, ja mä aina kuulin, et lauloivat_ne vei mun saaaanomalehde,ne vei mun saaaaanoomalehde, nei vei mun sanosanosanomalehden_
Muistaako kukaan ?
" Marian koti on kova papana.." Ja laulu siis meni " Marian koti on Copa Capana."
Vierailija:
Oli 2 miestä ja isotissiblondi, ja mä aina kuulin, et lauloivat_ne vei mun saaaanomalehde,ne vei mun saaaaanoomalehde, nei vei mun sanosanosanomalehden_Muistaako kukaan ?
Me kans laulettiin saanoomalehde...:D
Mistäpä sitä liinakon tietäisikään