Väärin kuulemasi biisin sanat?
Mulla on tää Pelle Miljoonan " Moottoritie on kuuma" ja siinä se alku " Sisko tahtoisin jakaa kanssas tämän yön, mut sinä liikaa lyöt" . Oikeat sanat menee " mut sydän liikaa lyö" .
Onko muilla?
Kommentit (217)
Vierailija:
Lisäksi se Movetronin " Romeo ja Julia" kuulosti " sä oot mun Romeo mä oon sun Julia, tää kakku levii kun sun on tuuria." En millään käsittänyt mikä pointti tuossa biisissä oli. Oikeesti se menee jotenki " tää Capuletin kai suvun on tuuria."
Moonika:
Minä lauloin pitkään Didon mukana " I will go down with this shit..." Ship olisi kai se oikea sana ;)
Tavikset tahtovat tosiaan
Oman pesän ja pienen peeceen/perseen
Tavikset tahtovat tosiaan
Päivän lööpistä parisuhteen
Minä poika loiskin lammikoissa loiskin HIUKOMATTAKAAN VOIN TULLA POISKIN. En tii miten oikeasti menee mutta nuin minä olen sen kuullut.
Vierailija:
Minä poika loiskin lammikoissa loiskin HIUKOMATTAKAAN VOIN TULLA POISKIN. En tii miten oikeasti menee mutta nuin minä olen sen kuullut.
luulin että se on vaan UUU ALI ..
Vaikka on siis WHO ARE YOU.
En vieläkään saa sitä omaan korvaan kuulostamaan oikealta
I will go down with this ship
And I won' t put my hands up and surrender
There will be no white flag above my door
I' m in love and always will be
I won' t go down with this ship,
and I' ll burb my answer: I' ll surrender.
There will be no white flag above by tower
I' m in love and always will be...
Kun oikea menee:
I will go down with this ship
And I won' t put my hands up and surrender
There will be no white flag above my door
I' m in love and always will be
Perutaan häät, perutaan yhteinen autopaikka....
Kuka muka miettii tossa vaiheessa hautapaikkaa? Mut se yhteinen autopaikka voi hyvinkinolla!
Mä kuulen siinä Kaija Koon uudessa biisissä, olisko sen nimi en pelkää pimeää tms, että siinä kohtaa, kun se hokee:"ei kai kukaan, ei kai kukaan"et se laulais : " keikkaa pukkaa, keikkaa pukkaa" :) :)
Nyt-liitteeseen aikoinaan näitä oli kerätty ja mieleen jä kummallisimpana Hair-hippimusikaalista kohta:
"Kuu kulkee seitsemänteen huoneeseen, marsu raanusta lähenee"
Kun se on: Kuu kulkee seitsemänteen huoneeseen, Mars Uranusta lähenee" :D
Mielikuva (jostain syystä tummasta) raanusta lähenevästä marsusta toi jotenkin mieleen painajaiset...
-Juice kirjoitti yleensä täydellisillä 1-3 lopputavu-riimeillä. -Rap-muusikot käyttää tollaista kieltä, esim. Hintaan-siltaan.. -Oon kuunnellut Juicea 70-luvulta lähtien. -Luulin vielä 15 minuuttia sitten, että SANA on Pirta..🙂🙃
Mä oon luullut, että nää on vaan keksittyjä, mutta äsken ripustelin pyykkelä ja kuulin ensi kertaa Simo Silmun kappaleen Jenni.
Simo lauloi matalalla äänellään " vanginneet vaginaan mustaan.."
Niin mitä??
Sit keskittyneesti kuuntelemaan uusiks : "..magiaan mustaan".
Pidä huolta on Pava Maijanen biisi
TV:ssä joskus seitkytluvun puolivälissä tyttö soitti kitaraa TV:ssä ja lauloi näkö mun, näkö mun. Ihmettelin sitä, mitä ihmettä hän tarkoittaa, myöhemmin kuulin että se oli kun olin ystävää vailla näitkö mun? Näitkö mun?
Oon siis aina luullu et siin lauletaan Hot mama, Always super summer...
No nyt selvis miten se menee...:D