Säilyttääkö joku tyhjiä viinapulloja keittiössä, niin että pullot on esillä?
Kommentit (17)
Kyllä. Ja kirjahyllyssä. Miksikö? No siksi, että ne ovat mielestäni hienoja. Koriste-esineitä jotka sopivat sisustukseeni.
Kyllä. Myyn niitä sitten kirppiksellä 5€/kpl
Tyhjät alkoholipullot koriste-esineinä on varma merkki elämänkoululaisuudesta. Itsekin tuota harrastin jollain 50€ viskipulloilla joskus parikymppisenä. WAU
Kyllä. Mulla on kaikki erilaiset Motorhead alkoholipullot ja purkit mitä on valmistettu. 12kpl. Lisäksi on kolme tyhjää Motorhead barbeque kastike pulloa.
Ei oo tyhjiä. Pelkkiä täysiä ja taas tuli lahjaksi lisää. En niitä siinä pysty oikealla lailla säilyttämään, eli jossain vaiheessa kaadetaan lavuaariin.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjät alkoholipullot koriste-esineinä on varma merkki elämänkoululaisuudesta. Itsekin tuota harrastin jollain 50€ viskipulloilla joskus parikymppisenä. WAU
Ei välttämättä. Olen nähnyt korkeasti koulutetuillakin kalliita konjakkipulloja hyllyissä. Tyhjänä.
Eikö tuo ollut kasarilla ja ysärillä muotia? En ole kyllä enää vuosikymmeniin kenelläkään nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Olen nähnyt korkeasti koulutetuillakin kalliita konjakkipulloja hyllyissä. Tyhjänä.
Koulutus ei ole tae hyvästä mausta.
Ei, mutta usein ne ovat lattioilla kun ei krapulassa/kännissä jaksa siivota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutus ei ole tae hyvästä mausta.
Hyvä maku on jokaisen henkilökohtaisesti päätettävissä. En sisustaisi asuntoani valkoiseksi koska minusta se on tökeröä, mutten voi enkä halua arvostella niitä jotka sen haluavat tehdä.
Ei kyllä tyhjiä! Meillä on keittiössä yksi nurkka, jossa tasolla tyypillisesti löytyy yksi avattu single malt ja yksi konjakkipullo, joskus ehkä calva tai portviini päälle. Eli nuo on käyttöjuomia, jota nopea napata, kun tekee mieli. Ja tarjoilla avecina kahvin kanssa. Kun pullo tyhjenee, niin se kyllä lähtee heti pullonkeräykseen.
Meinasitko tänäänkin helikopterilla lentää?
Siinä on eroa onko se Suomi-viinapullo vai 300€ konjakki.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä tyhjiä! Meillä on keittiössä yksi nurkka, jossa tasolla tyypillisesti löytyy yksi avattu single malt ja yksi konjakkipullo, joskus ehkä calva tai portviini päälle. Eli nuo on käyttöjuomia, jota nopea napata, kun tekee mieli. Ja tarjoilla avecina kahvin kanssa. Kun pullo tyhjenee, niin se kyllä lähtee heti pullonkeräykseen.
Anteeksi millä palstalla tässä ollaan? Onko jollain tosiaan noin tyylikäs meininki? Arvostan!
Vierailija kirjoitti:
Siinä on eroa onko se Suomi-viinapullo vai 300€ konjakki.
Jos Suomi-viinapullon etiketti ja muoto viehättävät sisutajan silmää enemmän kuin 300€ konjakkipullo, niin silloin Suomi-viinapullo on oikea valinta.
Kyllä varmaan joku.