Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis yööök, mun mieheni kertoi ettei suihkussa...

Vierailija
28.01.2005 |

piti kokeilla hakutoimintoa ja tää oli eka mikä tuli mieleen :)

Kommentit (263)

Vierailija
81/263 |
29.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin ei pääse roiskeita syntymään. olen yrittänyt tuputtaa vinkkiäni myös vaimolleni,mutta hän tulee vessasta aina tissit yltä päältä roiskeissa.

T.Aimo Tukku

Vierailija
82/263 |
29.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kuolee nauruun täällä justiinsa! ISO D!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/263 |
29.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei, pyyhkii kuulemma huolellisesti paperilla.

Vierailija
84/263 |
29.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ROFLMAO!!!

" Perseisiä käsiä" !!!

Vierailija
85/263 |
29.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä ei, pyyhkii kuulemma huolellisesti paperilla.

Vierailija
86/263 |
29.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten otatte samasta kyrvästä suihin, aatella mikkä bakteerit ja siin ei kuule 4 palaa paperii auta vaikka ois kuin lotus rojaliii :DDDDDDD

ja sit se ukko roikottaa kulliinsa pöntössä paskan seassa ja sitte taas otetaa suikkiin, aiaaaaaaih namiiiiiii :DDD

Vierailija
87/263 |
29.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

perseiset kädet... :D

*reps*

Vierailija
88/263 |
29.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa. Bakteerikammoiset hankkikaa elämä. Ei kai sitä mies voi pöntön reunan päällä istua jotta varusteet roikkuisivat etupuolella. Silloin ei toisaalta tulisi roiskeitakaan.

Holy shit, mikä keskustelu

Vierailija
89/263 |
29.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kai sitä mies voi pöntön reunan päällä istua jotta varusteet roikkuisivat etupuolella. Silloin ei toisaalta tulisi roiskeitakaan.

Vierailija
90/263 |
29.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen jänskän jutun, että en koskaan vedä pönttöä sillä samalla kädellä, jolla pyyhin perseeni. Pyyhin oikealla, nousen ylös ja vedän pöntön vasemmalla. Kun siis aina puhutaan, että se pöntön vetonuppi on saastaisin esine maailmassa...

Vierailija
91/263 |
30.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vuoden paras pino!!!!! =D

Vierailija
92/263 |
04.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
93/263 |
04.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan rehellisesti, en minä ainakaan voi edes pestä käsisuihkulla perääni jokaisen kakkareissun jälkeen. JOhan siinä muutenkin kuivat paikat kuivuisi vielä enemmän. Kyllä on teidänkin pyllyreiällä kestämistä jos sitä ensin rassataan paperilla ja sitten vielä vedellä ja muuten, milläs sitten kuivaatte pesun jälkeen?

EHHEHHE; tuun huomenna lukemaan saman tarinan uudestaan, paremmalla ajalla:D:::D:D:

Vierailija
94/263 |
04.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta ihan rehellisesti, en minä ainakaan voi edes pestä käsisuihkulla perääni jokaisen kakkareissun jälkeen. JOhan siinä muutenkin kuivat paikat kuivuisi vielä enemmän. Kyllä on teidänkin pyllyreiällä kestämistä jos sitä ensin rassataan paperilla ja sitten vielä vedellä ja muuten, milläs sitten kuivaatte pesun jälkeen?

EHHEHHE; tuun huomenna lukemaan saman tarinan uudestaan, paremmalla ajalla:D:::D:D:

Vierailija
95/263 |
04.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Pissalla käydessä otan wc:n alakaapista 1 m pätkän puutarha letkua, jonka päähän olen asentanut suppilon. Eipä roisku ja lorise vedet pöntössä eikä tule roiskeita reunoille. Tämän jälkeen huuhtelen wc suihkulla letkun ja suppilon ja laitan ne takasin muovipussiin ja alahyllylle. Niin ja sen jälkeen kun olen pissannut laitan alahyllyltä kertakäyttöiset kumihanskat käsiin ettei bakteerit leviä kohtiin joihin kosken. Aivan vikaksi heitän hanskat roskiin ja pesen kädet.

Eli kun tässä laskeskelin, mies on yleensä n. 180 cm pitkä ja tästä pituudesta kikuli roikkuu n. puolivälissä, eli 90 cm korkeudessa (- se 6 cm (tai miehen mielestä 12 cm) mitä pili matkaa lattiaan lyhentää), eli 84 cm kaakelista ylöspäin. Vessanpöntön reuna (rengas ylhäällä, toivon mukaan) puolestaan nousee 42 cm lattianpinnasta, eli väliin jää 42 cm tyhjää ilmatilaa, niinsanottua sihdattavaa. Miksi tarvitset metrin mittaisen letkunpätkän? Onko vaimosi käskenyt sinua työntämään letkun toisen pään hajulukosta läpi pisaroiden ja hajun totaaliseksi eliminoimiseksi?

Vierailija
96/263 |
04.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista! ihanat naurut työviikon päätteeksi!

Vierailija
97/263 |
04.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy tentata omaakin miestä paskomisrituaaleistaan...sen tiedän, että joka kerta pesee bideellä, on niin tarkka hygieniastaan =)

meillekään ei saa ostaa kallista vessapaperia, näköjään löytyy kohtalotovereita=)))

Vierailija
98/263 |
04.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...lisää kakka nauruja täältä... http://www.koreus.com/files/200408/super_doodie.html

Vierailija
99/263 |
06.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti? Minä vetäisen kyllä pökäleet ensin yksinään HETI kun putoavat, ja sitten vasta pyyhin ja paperit menee toisessa satsissa. Kuinka voitte olla siinä hajussa sen aikaa kun pyyhitte! YYÄÄÄÄKKKSSS!!!

Vierailija
100/263 |
06.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun itse luin tämän niin sain VARSIN hyvin selville MIKSEI vaimokkeeni anna minun koskea saati edes KATSOA häneen päinkään. höpisee vain jotain " perseisistä käsistä" ja utelee vessatapojani. Näin TE NAISET saitte saatettua turmioon yhden miehen elämän. Saan edelleen NUKKUA vaimokkeeni vieressä, tosin OMALLA puolella niin ettei PERSEISET KÄTENI vahingossakaan eksy HÄNEN puolelleen. KOIRAMME ulostus ym. tottumuksista hän ei ole moksiskaan mutta MIEHET! HYI YÄK sanoo hän!

Niin... ja mitä siihen kulkusten roikottamiseen tulee niin en ole kuullut YHDESTÄKÄÄN miehestä kenen kassit roikkuisivat NIIN alhaalla että ne ottaisivat posliiniin. Heppi sen sijaan SAATTAA olla riittävän pituinen moiseen posliinin " hieromiseen" . Tosin USEIMMAT miehet (mukaanlukien itseni) VAROVAT ettei heppi ole paikoissa missä sen ei kuulu(isi) olla. Minulla kassit ovat sen verran kaukana ETTEI isompi hätä niihin asti yletä. Ja JOS pöntön pohjalle laittaa ENNEN asiointia vähän paperia (vessasellaista) niin ei tule kylmää vettä loiskahtaen takapuoleen EIKÄ kasseihin EIKÄ heppiin.

Voisitte EDES pyytää anteeksi näitä teidän NAISTEN kakkajuttuja! Ei ole miehillä helppoa, ei!

JA MINÄ EN OLE TOSIKKO KOSKA OSTAN TALOUTEEMME PEHMEÄÄ VESSAPAPERIA VAIKKA OLENKIN MIES!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän