Siis yööök, mun mieheni kertoi ettei suihkussa...
piti kokeilla hakutoimintoa ja tää oli eka mikä tuli mieleen :)
Kommentit (263)
Nyt tuli kyllä kesto naururypyt silmäkulmiin!!! Lähteeköhän ne enään millään sileeks?
Vierailija:
esim. vaipanvaihdot? Silloinhan tulee sitä kakkaa käsiin, pesetkö kädet vauva jotenkin kainalossa tai käsiovarren päällä, vai kosketko niillä paskaisilla käsillä hanaan?!?!?! Vai onko nyt sitten niin että vauvan kakka on suloinen ja puhdas, ja miehen sitten ei?Ajattelin myös kysyä miten teilläsuhtaudutaan anaaliseksiin, mutta ehkä se on turhaa......;))
Tottakai kädet kuuluu pestä vauvan kakan jälkeen!JA muuten olen tosissani asian kanssa.
tätä ketjua jo kaipailtiinkin:D
Meillä isäntä istuu pissalla käydessään lavuaarissa ja samalla suihkuttaa käsisuihkulla persereikäänsä ja tähtää pissit pönttöön. Sen jälkeen kunnon kuuraus joka reiälle.. Näin on!
ja kehtaa mun hiuksia silitellä kullisilla käsillään!! mä oon siis kullitukka aina välillä. mä kyllä pakenen alta heti kun huomaan että kullikäsi heiluu taas.
mut joo, mun miehen vessatavoista:
se pyyhkii pippelin pään aina kun se pissii. sillä on hassu tapa ensin pissiä seisaaltaan ja sit istuu paskalle. kädet se pesee, mutta huonosti. sit se jättää aina, poikkeuksetta, renkaan ylös. sit kun mä ihan ajatuspäissäni purjehdin vessaan ja lasken pakarani siihen kylmään ja kovaan, tosinaan myös kusiseen posliiniin, ni arvatkaa onko hauskaa. mun miehellä on ainakin, kun mä kiljun ja raivoon et mikä siinä on niin vaikeeta pudottaa lähteissään kiinni koko kansi.
tää on ihan kusista koko touhu. ja perseiset kädet.
Vauva otetaan sopivalla otteella toiselle käsivarrelle. Sitten toisella kädellä kietaistaan vaippa pakettiin ja heitetään roskiin tai keston ollessa kyseessä kipataan vapaalla kädellä vaipasta tavarat pönttöön ja heitetään vaippa pyykkiin. Vedetään vessan pönttö vapaalla kädellä. Sitten vapaalla kädellä (vapaa käsi=vauvaa pitelemätön käsi) avataan hana ja pestään vauvan kakkainen peppu. Sen jälkeen hieraistaan käteen vähän saippuaa, huuhtastaan hanan alla ja VASTA SITTEN kosketaan hanaan ja laitetaan hana kiinni.
Vessassa käynnin jälkeen voi koskea nuppiin. Siinä on pöpöjä, mutta kädethän pestään sen nupin koskemisen jälkeen, eikö totta? Käsien kuivaus pyyhe kannattaa vaihtaa puhtaaseen joka toinen päivä. Sen hygienisempää ei kotioloissa tarvitse olla ja jokaiselle perheenjäsenelle tietysti oma pyyhe.
Mies: pyyhkii tipat munan päästä paperiin pissan jälkeen. Kuulemma roikottaa munia pöntössä kakkimisen ajan. Ei kuulemma ole vielä roiskunut munille mitään. Pesee vessaharjalla vauhtiraidat pöntöstä aina kakkimisen jälkeen.
Minulla sentään kakka saattaa pyllynposket ja häppärit kastella. Tällöin käytän bideetä tai kuivaan paperiin.
Että näin meillä.
ei todellakaan!!! Sehänolisi kamalaa jos koskisi omaa peppuaan.. :( Saatika sitten jonkun toisen!
Suurin kohu -kyselyssä tätä toivottiin, joten täältä pesee :DDD
PERSEISILLÄ KÄSILLÄ?!?
*ryntää pesemään käsiään*
ei tainnu ap aavistaa että sais tämmöseen viestiin päälle 200 vastausta?:D
olette terveyskeskuksessa odottamassa vuoroanne lääkärille, otatte jonkin lehden luettavaksenne, ja alatte käännellä sivuja. Joku perseinen käsi on saattanut selata sitä juuri ennen teitä, ja nuolaissut sormenpäätään ennen jokaisen sivun kääntämistä!
Repee kohta verisuoni päästä tällä nauramisella!! =D =D
Isoo deetä molemmille.
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
vauva tissillä,nyt kattoo huulipyöreenä äitiä,kun repeen nauruun.
vessatoimet ihan hyvin, toisin kuin jotkut muut miehet=/
On tainnu 119:llä mennä nyt herne nenään..tai pyllyyn. Kjhäh kjäh kjäh!
tv:n pimppiset kädet