Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis yööök, mun mieheni kertoi ettei suihkussa...

Vierailija
28.01.2005 |

piti kokeilla hakutoimintoa ja tää oli eka mikä tuli mieleen :)

Kommentit (263)

Vierailija
41/263 |
28.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskekää miehenne huutaa veskistä että, " PYYHKIMÄÄN!" ja hoitakaa VAIMOT suosiolla se perseen pyyhintä, niin jo loppuu vauhtiviirujen pesu kalsareista!

Vierailija
42/263 |
28.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

*rähjnjähänähjänäh*

Surkimus.

Miten ketään voi riipiä noin pahasti jos jotkut käyttää :D hymiöitä?

Mä kerron kyllä äitille et joku haukku mua surkimukseks! *kyynel*

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/263 |
28.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nythän tässä on aivan eksytty aiheesta! Kyse oli siitä kun mies ei ymmärä pestä käsiään perseen pesun jälkeen. Ei se myöskään pissalla käynnin jälkeen pese niitä. :( ja kun keskusteltiin aiheesta kävi ilmi, että paskalla ollessaan se myös roikottaa muniaan pöntön puolella!!!! ja ompa monasti tuonut vehkeensä mullekin suuhun sen jälkeen. Arvaatkaas tekeekö mieli oksentaa. No nytpä tiedän. On mies ulkoruokinnassa nyt pari päivää noiden paljastusten jälkeen.

aapee

Vierailija
44/263 |
28.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sinä nyt tosissaan....

Siis nythän tässä on aivan eksytty aiheesta! Kyse oli siitä kun mies ei ymmärä pestä käsiään perseen pesun jälkeen. Ei se myöskään pissalla käynnin jälkeen pese niitä. :( ja kun keskusteltiin aiheesta kävi ilmi, että paskalla ollessaan se myös roikottaa muniaan pöntön puolella!!!! ja ompa monasti tuonut vehkeensä mullekin suuhun sen jälkeen.

On sulla sika miehenä...

Vierailija
45/263 |
28.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis käyttääkö joku OIKEESTI vessapaperia edes pissin jälkeen vaan 4 palaa??????????????? Meillä rullasta tempastaan niin että tuntuu. Ihan kauheeta se on jos sormi menee paperista läpi.

Mutta sitten asiaan:

Mulla on muuten tapana itse pestä mieheni perse siten ettei miehen kädet ainakaan ole sitten " perseiset" . Paras keino on tosiaan käyttää Tolua. Mänty-Tolusta jää kiva luonnollinen tuoksukin. Jos sitten pääsee mieheltä pikku paukku, tulee kiva aromi vielä silloinkin. Voipi tulla sieviä pikku kupliakin. Ja pulloharja roikkuu suihkukahvassa valmiina ihan tätä toimitusta varten...

Vierailija
46/263 |
28.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

näi:Den hymiöi:Den keskellä voi saa:Da näppylöitä pi:Deeseen..

Vierailija
47/263 |
28.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ketju aikoihin, muksut varottelee, että älä äiti halkea nauruusi!

Voi herranjestas teidän kanssa.. :-D

Vierailija
48/263 |
28.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä niitten munat on paskalla ollessaan. Minun tietämyksen mukaan moni niitä pitää pöntön puolella.

Vierailija
49/263 |
28.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin puhtaaksi, ettei siinä enää sillä hetkellä ole mitään bakteereita. Eikä sitä pesseissä käsissäkään. Ja vaistomaisestihan käsiä tulee vielä sen jälkeen suihkautettua suihkulla.

Ja wc-käynnin jälkeenkin on tapana pestä kädet, niin etteivät ne vetokahvassa olevat bakteerit leviä vessaa kauemmas.

Vierailija
50/263 |
28.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin puhtaaksi, ettei siinä enää sillä hetkellä ole mitään bakteereita. Eikä sitä pesseissä käsissäkään. Ja vaistomaisestihan käsiä tulee vielä sen jälkeen suihkautettua suihkulla.

Ja wc-käynnin jälkeenkin on tapana pestä kädet, niin etteivät ne vetokahvassa olevat bakteerit leviä vessaa kauemmas.

*nukahtaa*

Vierailija
51/263 |
28.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

missä niitten munat on paskalla ollessaan. Minun tietämyksen mukaan moni niitä pitää pöntön puolella.

Pöntön puolella kait sitä on pakkokin roikottaa, ellei sitten satu jöpöttämään. Ja tuskinpa kakkiminen semmoisia kicksejä saisi aikaan :)

Vierailija
52/263 |
28.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla ois munat niin ottaisin ne paskalla ollessani käteen sellaiseen sievään kuppiasentoon!! ajatelkaa kun pönttöön putoo joku kauhee syvyyspommi niin nehän roiskuu munille kaikki kakkaveet.

Vierailija
53/263 |
28.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettakaa niitä miehiänne laskostamaan munaskunsa pöntön ULKOPUOLELLE sontiessaan! Ei pöpöt leviä ainakaan sitä kautta kun harva kai bideetä enää käyttää.

Meidän 3-vuotiaskin sen jo osaa tehdä, ei siis ole mitenkään mahdotonta...

Mutta miten me naiset sitten? Milläs viikkaat tussun pöntöstä kun olet isolla hädällä - et millään ;D

Vierailija
54/263 |
28.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuskinpa kakkiminen semmoisia kicksejä saisi aikaan :)

Ulostus onkin ainoa asia joka tuntuu hyvältä mutta johon ei addiktoidu.

Vierailija
55/263 |
28.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai viikkaa, jos raskii, sitä vessapaperia tussun suojaksi.

Vierailija
56/263 |
28.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne voi levittää sinne pyllynkannikoiden päälle.

Ei roisku vesi takapuoleen ja puhtaaksi nuolettamisen voi hoitaa miehellä.

Vierailija
57/263 |
28.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän pökäleet mahtuu sen langan vierestä ulos :D

Vierailija
58/263 |
28.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee vaan mieleen ne yhdet vappupillit, kun puhaltaa niin se rullautuu ulos se paperinen pötykkä ja palautuu sitten taas rullalle... : ja iso deee

Vierailija
59/263 |
28.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni kaveri oli meillä leikkimässä, ja kävi kakalla. Hän ei pessyt käsiään :( Huomautin hänelle ja pesin kyllä vessan ja hanat ja oven kahvat sen jälkeen:(

Vierailija
60/263 |
28.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tulee vaan mieleen ne yhdet vappupillit, kun puhaltaa niin se rullautuu ulos se paperinen pötykkä ja palautuu sitten taas rullalle... : ja iso deee

:D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi