Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis yööök, mun mieheni kertoi ettei suihkussa...

Vierailija
28.01.2005 |

piti kokeilla hakutoimintoa ja tää oli eka mikä tuli mieleen :)

Kommentit (263)

Vierailija
121/263 |
22.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien riesaksi takaisin :D

Vierailija
122/263 |
06.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottakaa selvää miehenne vessatavoista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/263 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnenaluset on täynnä vaikka mitä!!!

Vierailija
124/263 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän WC:ssä on jokaisela oma vessapaperirulla ja pienet harjat, joilla voi pestä tarkemmin. Lavuaarin vieressä on desinfioimisainepullo käsien huuhteluun. Pyyhettä emme käytä vaan ilmakuivausta ainoastaan. (sähköistä).

Vierailija
125/263 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies käski kirjottaa PUOLUSTUSPUHEEN täälle miehelle kun luin tän ääneen. Uskomatonta miesten järjenkäyttöä. Niin se käski kirjottaa että naisilla ei ole karvoja johonka kikkareet tarttuis. Mukava tietää, että sillä on jatkuvasti perse täynnä paskakönttejä:)

Vierailija
126/263 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

peppuiset kädet:)) av:n paras ketju aikoihin:P

Vierailija
127/263 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

perseiset kädet rulettaa

Vierailija
128/263 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti parhaat naurut aiheutti kyl toi numero 15.

-----

no höh

eikö sulla itsella oo muka ikinä menny sormi paperista läpi?? Pyyhinkö mä sitten persettäni niin apinan raivolla että mulla melkein joka toinen kerta uppoo sormi vahingossa persiiseen, sen paperin läpi. Mies ei kylläkään anna ostaa kuin niitä halpoja papereita. Olis ihana joskus saada ostaa jotain lambia etc. pesen kyllä tietty kädet!!!

Vierailija
129/263 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

perseensä pestyään pese käsiään!!!! Sitten me muut käydään suihkussa sen jälkeen ja se on koskenut niillä perseisillä käsillään (millä ensin on kaivanut perseensä puhtaaksi) siihen suihkukapulaan! Nyt yököttää!! helvetin epähygieeninen ukko! menin ja hinkkasin suihkukapulan tolulla puhtaaksi.

Voihan kakkakokare sentään! Nyt varmaanki kaikki paikat on hinkattu tolulla puhtaaksi siitä pyyhkeestä lähtien mihin miehes kuivas ittensä suihkun jälkeen aina ovenripaan asti??? Jos suihkussa ei tuu puhdasta nii sitten varmaanki joku kurssi auttaa teitä naisia ymmärtään ja luottaan miehiin sen verran että kyllä siellä suihkussa pestään se pakoputkiki aika puhtaaksi eikä sieltä mitään ylimäärästä tule levitettyy esim jääkaappin!! Eli jos nainen vaihtaa esim vaipan vaikkaki koskematta siihen kakkaan nii juoksetteko heti vaipan riisumisen jälkeen peseen kädet ja sit laittaa uuden? taikka kusella käytyänne pesette kädet housut nilkoissa ja pytty vetämättä???? Sullehan saattaa tulla pöpöjö vyön solkeen! APUA!! Buahahhaa!!!!

Vierailija
130/263 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

AP:

Siis nythän tässä on aivan eksytty aiheesta! Kyse oli siitä kun mies ei ymmärä pestä käsiään perseen pesun jälkeen. Ei se myöskään pissalla käynnin jälkeen pese niitä. :( ja kun keskusteltiin aiheesta kävi ilmi, että paskalla ollessaan se myös roikottaa muniaan pöntön puolella!!!! ja ompa monasti tuonut vehkeensä mullekin suuhun sen jälkeen. Arvaatkaas tekeekö mieli oksentaa. No nytpä tiedän. On mies ulkoruokinnassa nyt pari päivää noiden paljastusten jälkeen.

aapee

Se tuo siis munansa sulleKIN??? Kenen muiden suissa se sitä käyttää??

Vierailija
131/263 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun innoittamana lähdin itse tutkimaan toimintatapojani.

Laitoin pöntön pohjalle kolme palaa paperia, ettei tule roiskeita. Kun kakka soljahti papereiden päälle se tietenkin jää siihen "kellumaan" tehden pöntön reunoihin raidat. Pyllyn pyyhkimisen jälkeen (johon kului 8 palaa paperia) olikin pakko ottaa pönttöharja käteen ja pestä reunoista raidat pois, tapanani on pestä raidat samalla kun vedän pöntön jolloin sitä pöntön vettä väkisinkin roiskuu käsilleni!

Olisiko kuitenkin parempi ottaa roiskeet persuksiin kuin käsiin?

nim. Erittäin järkyttynyt havainnoistaan

Vierailija
132/263 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..te ette oo terveitä, kukaan teistä eikä teidän ukkonnekaan!

Vierailija
133/263 |
05.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Perseiset kädet! :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
134/263 |
05.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAHAHAH. HYVÄ KUN NOSTITTE. UUS TUTTAVUUS MULLE. PERSEISET KÄDET SIIS. HIHIHIH.

Vierailija
135/263 |
06.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvelutiskeillä: kuinka moni niistä äijistä siellä tiskin takana mahtaa pestä kätensä vessasta tultuaan???

Vierailija
136/263 |
06.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju pelasti muuten mun tylsän iltani, kiitos ap:lle!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
137/263 |
06.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän ne kädet puhdistuvat sielä suhkussa siinä samalla..

Vierailija
138/263 |
04.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta viihdettä pitkiin aikoihin!!! :)

Vierailija
139/263 |
14.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyyhki huolellisesti heppinsä paperilla toimituksen jälkeen. Siistiä ja hygieenistä meininkiä. Järkytykseni olikin suuri, kun huomasin nykyisen mieheni ruikkivan seisaaltaan, jolloin vääjäämättä roiskeita osuu sekä pöntön reunoille (vaikka se istuinosa onkin tietty ylhäällä), että lattialle! Ja sitten kapine takaisin kalsareiden kätköihin, ilman pyyhintää! Minulle on kehittynyt varmuus siitä, että suurin osa miehistä toimii tällä jälkimmäisellä tavalla.

Kauheaa.

Vierailija
140/263 |
14.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tätä taas :D mun maha ei kestä nauramista. Mikä toi juttu on, että kaikki kusis istuviltaan? Etkö oo ikinä nähny miehiä kusella ulkona tai nähnyt miesten vessassa pisuaareja? Hahahahah

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan