Siis yööök, mun mieheni kertoi ettei suihkussa...
piti kokeilla hakutoimintoa ja tää oli eka mikä tuli mieleen :)
Kommentit (263)
Ei voi olla!
Mä olen muuten aikaisemmin kysynyt täällä et pyyhkiikö miehet munanpäänsä sen jälkeen kun ne käy kusella. Pahoin pelkään, että useat ei pyyhi. HYI !
Sen oon huomannu töissä, että usein äijät käy kusella (ei erikseen miesten/naisten vessoja oo) muka huomaamatta, ihan vähän lorottava, niin eipä ole a. vedetty pönttöä eikä b. ole paperia siinä pöntössä!
Eli on todistusaineistoa ihan vieraista miehistä, että kusellakäynnin jälkeen miehet eivät pyyhi munastaan kusitippoja pois, vaan ne sitten joskus aikanaan ehkä kuivuvat alushousuihin. HYI HELVETTI !!!
Kyllä miehet sitten on sikoja, oikein sottaisia porsaita... yäks, yäks, yäks
Vierailija:
Ei kai nyt kenenkään tarvitse lupaa kysyä ostaakseen wc-paperia?
Osta sille lahjaksi :)
kuolen nauruun!Olen vasta toista kertaa av-palstalla ja nyt oli jo pakko kirjoittaa, meinasin läkähtyä nauruun ja tyttökin kysyi mikä sulle äiti tuli.Perseiset kädet...ei.en, pystynyt ekalla kertaa edes kaikkia lukemaan, meinasin pissiä housuun.=)
Se on muuten sellainen juttu, et kun ukko tulee töistä, mä isken sen sohvalle ja alan kuullustella josko tässä kodissa toimitaan perseisillä käsillä. Haluan myös demonstraation pöntöllä, missä ne munat roikkuu kun paskalla istuu. Niin ja ajattelin leikata boksereista reiän takamuksen kohdalle, niin eipähän roisku pakaroille ja munatkin on suojattu.... Ja jos toimii, niin patentoin ja aloitan uuden bisneksen kaikille miehen paskomisesta huolestuneille vaimoille.!!!!
onpa ilahduttavaa että viestini sai näinkin monet heräämään, mitä kaikkea oman kodin seinien sisällä oikein tapahtuu. keskusteluahan heräsi myös hygieenisemmistä ulostamistavoista! Toivottavasti opastatte miehiänne uuden, paremman ja ennenkaikkea hygieenisemmän elämän alkuun!!!
aapee
persaukon ja munan välillä, että hän voi huoletta antaa letkunsa roikkua vapaana kun pikajuna kiitää ohi...
MIKSI IHMEESSÄ?! Luuletko että ne pussit laahaa siellä pöntön sisäpuolella [b] pitkin posliinia [/b] vai?
Vierailija:
Opettakaa niitä miehiänne laskostamaan munaskunsa pöntön ULKOPUOLELLE sontiessaan!
niin eipä pallit röhnäänny kakkamarjoihin . kuka sitä kakka palleja haluaa nuolla, paitsi meidän musti kun emäntä on kaupassa
Näin miehenä nauroin itseni kipeäksi. Aivan mahtavia juttuja: " hinkkasin mieheni persvaon tolulla ja suihkukapulan" , " meillä 4 palaa paperia isoon hätään" , " missä teidän miehet roikuttaa muniaan paskalla ollessaan" .
Ei vitsi, eihän Kummelikaan oo näin hauska.
Tässä teille kaikille tapani hoitaa nämä asiat, joissa miehenne laistavat teidän bakteerikammoisia tapoja:
1) Pissalla käydessä otan wc:n alakaapista 1 m pätkän puutarha letkua, jonka päähän olen asentanut suppilon. Eipä roisku ja lorise vedet pöntössä eikä tule roiskeita reunoille. Tämän jälkeen huuhtelen wc suihkulla letkun ja suppilon ja laitan ne takasin muovipussiin ja alahyllylle. Niin ja sen jälkeen kun olen pissannut laitan alahyllyltä kertakäyttöiset kumihanskat käsiin ettei bakteerit leviä kohtiin joihin kosken. Aivan vikaksi heitän hanskat roskiin ja pesen kädet.
2) kakalla käydessäni vuoraan wc pöntön reunuksen 8 paperipalalla ettei jää bakteereja reunaan tai omaan takalistoon. Pöntön pohjalle heitän tupon paperia ettei tule vesi roiskeita takalistoon. Niin ja se muna sen laitan tennissukan sisään piiloon. Sukan heitän roskiin ennen käsien pesua (tarjoustalossa 10 paria 3,50 eur). Paperia käytän ainakin puoli rullaa ja meille ostan ja vaadin ostettavaksi ainoastaan Lambia.
3) suihkussa laitan heti käsiin kertakäyttö kumihanskat ja pesen itseni ne käsien suojana. Sitten heitän ne roskiin ja vasta tämän jälkeen kosken kraanaan tai suihkukapulaan. ja kädet tietenkin pesen huolella vaikka olen käyttänyt hanskoja.
Näillä vinkeillä myös teidän miehenne oppivat hygieeniset tavat.
Ai saakeli kun vieläkin naurattaa kaikki 7 sivua, jotka luin ennen tätä.
pokäle sujahtaa pönttöön niin ettei se kastele ja töhri mun kulkusia
sillä savukkeet sisältää paskan haisevaa osaa!!!!!!!!!!!!!!
...repee... 5- vuotias heräs nauruun ja nyt pitää lähteä kysymään mieheltä, että onko sillä näin saunareissun jälkeen perseiset kädet....=)))
Mies seisoo vieressä eikä ymmärrä tätä. Mitä ihmeellistä on vessassa käynnissä?
Kiitos siskot apinanraivoisesta osanotosta kaikkeen mahdolliseen asiantynkään.
Tähän alla olevaan lisäisin että ota juuriharja mukaan!
" Nyt mene suihkuttaan se ukkoskin sillä tolulla ja persvako erityisen hyvin!
Ajattele mihin kaikkeen se on kosketellu kotona esin. jääkaapissa!"
Kiitos myös seuraavasta oivallisesta kommentista:
" Kiitos siskot apinanraivoisesta osanotosta kaikkeen mahdolliseen asiantynkään."
Jep, meidän perheessä joka iikka pesee perseensä jo paskalla käydessään, mukulatkin huutaa: " tuli kaikki" ja se on käsky että persettä pesemään, muualla taidetaan huutaa, että " pyyhkimään" . Joskus jos ei käsisuihkua oo vieraassa paikassa tarjolla, on ihan hirvee olo, että jäi reikä likaiseksi ja heti kotia kalsareita vaihtamaan ja pesulle. Tietty ne kädet on sit paskaset, sekä isällä että äidillä. Mukuloilla ne viel säästyy, kun eivät ite pese.
eikö hänen kivekset likaannu kakatessa. Sanoi niiden olevan sen verran kaukana että pysyvät puhtaana.
Levitättekö te häpyhuulenne pöntölle virtsatessa?