Mun mies haluaa seksiä enää korkeintaan 1krt/viikossa ja mulle se ei meinaa riittää.
Haluttaisi vaikka melkein joka päivä. Ollaan oltu 4v yhdessa ja 3v naimisissa ja miestä ei juuri enää kiinnosta erota en viitsisi taaperon takia.
Kommentit (31)
olen vain tajunnut etten miehelleni tällä vartalolla kelpaa. Hänellä kun ennen minua oli kauniita, hoikkia tyttöystäviä. Tajusi kai vasta myöhemmin että vaikka olen laihtunut niin plastiikkakirurgi olisi ainoa joka saisi ihmeitä aikaan. katselee ainakin hoikkia ja nuoria naisia tuntuu että vain lapsen takia on mun kanssa.
En tiedä lohduttaako yhtään, että varmasti kuitenkin monen muun mielestä olet haluttava, jos tosiaan on niin, että miehesi mielestä et ole. Vai olisiko teilläkin kuitenkin kyse kyllästymisestä, miehen masentuneisuudesta, tms.?
T: laiha nainen, jonka mies ei halua, on kyllästynyt, alavireinen, ja ties mitä
mutta ehkä se on minuun kyllästynyt mutta en kyllä tajua miten tämä asia korjataan, puhuttu on eikä mitään tapahdu eikä terapiaan suostu.
mulla on nyt jostain syystä halut kasvaneet, haluaisin joka päivä. En ymmärrä mikä mua vaivaa, nyt ollaan kahdeksana päivänä peräkkäin harrasteltu, ja haluisin taas, mut eilen mies totes et tarvis ladata itteensä enemmän kuin päivän, ja hänestä tuntuu et tästä on tullut velvollisuus!!! Siis mitä prkl! Varmaan koko talvena harrastettu toi 8 krt, ja nyt kun vihdoin mun halut on heränneet raskauden ja synnytyksen jälkeen, tässä ukko kullan toteamus, velvollisuus!!! Paskat! Enkä ole mikään lahna sängys! Että alko nyppiin!!!
ennen yhdyttiin viikoittain, nykyään max kerran kuussa. Ja se on jäätävän vähän. :( en mikään yli-innokas seksiaddikti koe itsekään olevani, mutta nyt on kyllä liian vähän.
Asiasta on puhuttu, väsymys on kuulemma syynä. Mies tekee osin yötyötä, joten senkin ymmärrän, mutta silti pakit syövät naiseuttani ja minäkuvaani paljon. Tällä hetkellä en edes itse tee aloitetta, jotten pahoittaisi mieltäni.
Muuten meillä kaikki on kunnossa, mies on täydellinen ystävätason kumppani, kaikkea, mitä nainen voi bestikseltään haluta. Ja isänä mahtava, osaava ja kaikin puolin ihana.
Nyt vain sitten kamppailen, että jaksanko tätä seksielämän näivettymistä, vai mitä teen. Ajatus erosta vain tämän takia tuntuu kamalalta ja naivilta, mutta kai tämäkin on jonkinlaista henkistäväkivaltaa. Sivusuhdekin on mielessä käynyt, mutta ei minusta siihen taida olla..
mulla on nyt jostain syystä halut kasvaneet, haluaisin joka päivä. En ymmärrä mikä mua vaivaa, nyt ollaan kahdeksana päivänä peräkkäin harrasteltu, ja haluisin taas, mut eilen mies totes et tarvis ladata itteensä enemmän kuin päivän, ja hänestä tuntuu et tästä on tullut velvollisuus!!! Siis mitä prkl! Varmaan koko talvena harrastettu toi 8 krt, ja nyt kun vihdoin mun halut on heränneet raskauden ja synnytyksen jälkeen, tässä ukko kullan toteamus, velvollisuus!!! Paskat! Enkä ole mikään lahna sängys! Että alko nyppiin!!!
Hah! Vaikka tämä ei sinua lohduta niin tervetuloa miesten maailmaan! "päätä särkee","ei nyt","no jos mä vähän sua kädellä autan *haukotus",... Tolta se tuntuu. Sinä sait kerran maistaa omaa lääkettäs, odotappa pari kuukautta.
ennen yhdyttiin viikoittain, nykyään max kerran kuussa. Ja se on jäätävän vähän. :( en mikään yli-innokas seksiaddikti koe itsekään olevani, mutta nyt on kyllä liian vähän. Asiasta on puhuttu, väsymys on kuulemma syynä. Mies tekee osin yötyötä, joten senkin ymmärrän, mutta silti pakit syövät naiseuttani ja minäkuvaani paljon. Tällä hetkellä en edes itse tee aloitetta, jotten pahoittaisi mieltäni. Muuten meillä kaikki on kunnossa, mies on täydellinen ystävätason kumppani, kaikkea, mitä nainen voi bestikseltään haluta. Ja isänä mahtava, osaava ja kaikin puolin ihana. Nyt vain sitten kamppailen, että jaksanko tätä seksielämän näivettymistä, vai mitä teen. Ajatus erosta vain tämän takia tuntuu kamalalta ja naivilta, mutta kai tämäkin on jonkinlaista henkistäväkivaltaa. Sivusuhdekin on mielessä käynyt, mutta ei minusta siihen taida olla..
Samanlaisia ajatuksia on täälläkin,hyvä isä ja aviomies on mut seksiäkin olis kiva saada, pettämään musta ei ole sen tiedän.
Samanlaisia ajatuksia on täälläkin,hyvä isä ja aviomies on mut seksiäkin olis kiva saada, pettämään musta ei ole sen tiedän.
Mäkin ajattelin, että musta ei ole pettämään. Vaan kuinkas sitten kävikään: kun on riittävän kauan onneton (ei pelkästään puutteessa), niin on melko altis rakastumaan johonkuhun, joka mielenkiintoa ja ihailua osoittaa.
mutta ehkä se on minuun kyllästynyt mutta en kyllä tajua miten tämä asia korjataan, puhuttu on eikä mitään tapahdu eikä terapiaan suostu.
Terapeuttini sanoi, että mies voi olla masentunut siten, että sitä on naisen vaikea tulkita masennukseksi. Miehen masennus (en nyt tarkoita edes välttämättä sairautta vaan alavireistä käytöstä) voi ilmetä aggressiivisuutena, haluttomuutena, jne.
Mutta tosiaan ei mieheni välttämättä mitenkään masentunut ole - sinä tiedät sen paremmin. Kunpa tietäisinkin miten asiaa lähteä korjaamaan, kertoisin. Ja noudattaisin itsekin omaa neuvoani.
nainen on VAIN seksin perään ja pitää sitä tärkeimpänä asiana suhteessa.. kannattaisiko alkaa kehittämään sitä suhdetta muutenkin.
eli tiedät itse paremmin, onko miehesi masentunut (kirjoitin vahingossa mieheni).
olen vain tajunnut etten miehelleni tällä vartalolla kelpaa. Hänellä kun ennen minua oli kauniita, hoikkia tyttöystäviä. Tajusi kai vasta myöhemmin että vaikka olen laihtunut niin plastiikkakirurgi olisi ainoa joka saisi ihmeitä aikaan. katselee ainakin hoikkia ja nuoria naisia tuntuu että vain lapsen takia on mun kanssa.