Mun mies haluaa seksiä enää korkeintaan 1krt/viikossa ja mulle se ei meinaa riittää.
Haluttaisi vaikka melkein joka päivä. Ollaan oltu 4v yhdessa ja 3v naimisissa ja miestä ei juuri enää kiinnosta erota en viitsisi taaperon takia.
Kommentit (31)
ärsyttää aina kerjätä mieheltä joka sit säälistä joskus antaa, useimmiten kyllä kieltäytyy. Eilenkin menin viereen alasti nukkumaan ja mies vain alkoi nukkua. Olen lukenut saman kirjan. Tuntuu niin pahalta, muuten hyvä mies ja isä. Alkuaikoina oli seksiä joka päivä ja usein.
Meillä mies halusi viimeksi maaliskuussa.
Sitä ennen marraskuussa.
Olen hiljaisen alistunut kohtalooni, kai...
ärsyttää aina kerjätä mieheltä joka sit säälistä joskus antaa, useimmiten kyllä kieltäytyy. Eilenkin menin viereen alasti nukkumaan ja mies vain alkoi nukkua. Olen lukenut saman kirjan. Tuntuu niin pahalta, muuten hyvä mies ja isä. Alkuaikoina oli seksiä joka päivä ja usein.
mutta eihän sellaista kukaan jaksa montaa vuotta.
Onko miehesi masentunut? Onko sillä joku toinen? Ehkä et vain ole hyvä sängyssä että jaksaisi innostua? Oletko liian hyökkäävä ja haluat tehdä kaikkia temppuja aina, tai sitten sitä lahna-lähetyssaarnaajaa pelkästään?
Puhu miehesi kanssa, mutta älä syyllistä.
ja toista naista ei ole. Ihan hyvä kuulemma olen sängyssä mutta valittaa että on liian väsynyt kun hänellä on raskas työ. Minä jaksaisin vieläkin seksiä joka päivä. Loppuelämäkö tätä on katsottava kun toinen ei keskusteluista huolimatta tee asialle mitään?
ja toista naista ei ole. Ihan hyvä kuulemma olen sängyssä mutta valittaa että on liian väsynyt kun hänellä on raskas työ. Minä jaksaisin vieläkin seksiä joka päivä. Loppuelämäkö tätä on katsottava kun toinen ei keskusteluista huolimatta tee asialle mitään?
Mulla kävi niin, että rakastuin lopulta toiseen ja hankkiuduin suhteeseen. En olisi suhdetta halunnut, mutta kun se toinen mies halunnut mua kokonaan - ilmeisesti vain seksiä ja läheisyyttä. En haluaisi erota seksittömyyden takia, varsinkaan, kun ei ole uutta miestä kiikarissa. Sitten joutuisi olemaan yksin taikka joidenkin baaripanojen kanssa ja käydä koko ajan metsästämässä - ei kiitos sitäkään.
ja kun muut asiat kaikki ok. Hyvä isä ja mies muuten niin en tässä iässä kohta 40v jaksa baareissa seuraa hakemassa juosta.
Mies palautuu työn aiheuttamasta stressistä noin vuodessa. Sitten saat seksiä joka päivä. Ainoa huono puoli on että elätte köyhinä ja sitten riidan aihe muuttuu rahaksi.
mutta kun lomat tai työttömyys tms ei vilkasta yhtään meidän seksielämää niin kaippa sit vika on minussa etten kelpaa tms.
joten aikaa ja voimia ei juuri ole vaimon viettelemiseen. Hyvä kun saan kahdesti kuussa läheisyyttä. kaipaisin enemmän.
mutta kun lomat tai työttömyys tms ei vilkasta yhtään meidän seksielämää niin kaippa sit vika on minussa etten kelpaa tms.
Vaan irtisanoo itsensä kuten mies. Eikä jää työttömäksi. Sitten se hiiri saa stressiä työttömyydestä ja ei ihme jos ei seiso.
Vaan nyt perkele ottaa itse sitä kesälomaa ja irtisanoo itsensä. Stressaa parkaa tämä elämä.
ei edes kovin pitkiä työpäiviä silti ei musta innostu.
Kelpaat kyllä, mutta jotain kyllästymistä voi olla havaittavissa (siitä huolimatta että olet hyvä sängyssä), yhdistettynä siihen, että miehesi on jollain tapaa masentunut ja alavireinen. Ainakin näin koen asian meillä olevan.
Mäkin ajoittain ajattelen, etten kelpaa, mutta silloin on hyvä palauttaa mieleen vaikkapa se, miten muut miehet työpaikan juhlissa tms. lähentelevät. Heille kelpaan kyllä - sääli, että oma mieheni on niin saamarin epäseksuaalinen olento nykyisin.
kestää vuosia kun toipuu usean vuoden työsuhteesta. Se on rankkaa. Sitten päälle vielä työttömyyden aihettama stessi siitä ettei löydä töitä. Se on ikuinen putki ja vaikea on ajatella seksiä, kun työt tai työttömyys painaa mieltä ja pyörii alati ajatuksissa.
Se on vastuuntuntoisen miehen taakka. Tämän takia naiset retkahtavat renttuihin.
ja vanhan näköinen eli miehet ei mun ympärillä pörrää ajattelin vain aikoinaan että mieheni olisi ollut toisenlainen ei katselisi ulkonäköä mut eipä se taida näin olla. Käyn kyllä kampaajalla,ostan uusia vaatteita ja olen laihduttanut mutta seksikäs en ole eikä sellaista musta saakkaan kuin ehkä plastiikkakirurgija sekin maksaisi liikaa.
Eli minä annan säälistä sen kerran viikossa, mies haluaisi joka päivä. Tästä on käyty perheterapiassa ja kävin jopa verikokeissa ns. haluttomuuteni takia. Kompromissia ei ole löytynyt vuosienkaan yrittämisen aikana. Molemmat nimittäin olemme juuri siinä sietokyvyn rajoilla. Meillä pieniä lapsia on neljä, joten tästä ja monesta muustakaan syystä ero ei ole vaihtoehto.
Ainoa neuvoni on vain kestää. Suunnata energia ja mielenkiinto muihin asioihin. Seksi ei ole rakkauden mittari ja läheisyyttä voi olla muutakin. Minun on vaikea ymmärtää näitä "seksi-intoilijoita" ja heidän on vaikea ymmärtää minua. Suurin ero meillä on, että en ole koskaan saanut seksistä mitään psyykkistä tyydytystä, toisin kuin nämä intoilijat. Ja fyysinen mieliteko on helpointa ja mukavinta hoitaa itse. Tässä on ajatus- ja tunnemaailmat niin ristissä, ettei mitään ihmettä tarvi odotella.
päivittäin, kun ei oo seksiä ja vonkaatte joka välissä? Ja päälle vähän nalkutusta, että miksei nyt haluta tai huvita tai ei jaksa?
Hope not, ei meinaan tuu onnistumaan sänkyhommat semmosen putken jälkeen muuten kuin säälistä korkeintaan ainakaan seuraavaan vuoteen...
olen sen tajunnut että jos ei halua niin ei sitten.
...ei ole kiloista kiinni!
ja vanhan näköinen eli miehet ei mun ympärillä pörrää ajattelin vain aikoinaan että mieheni olisi ollut toisenlainen ei katselisi ulkonäköä mut eipä se taida näin olla. Käyn kyllä kampaajalla,ostan uusia vaatteita ja olen laihduttanut mutta seksikäs en ole eikä sellaista musta saakkaan kuin ehkä plastiikkakirurgija sekin maksaisi liikaa.
Kaveripiiristäni suurin osa on miehiä, sillä olen miesvaltaisella alalla. Olen käynyt monta pohdiskelevaa keskustelua heidän kanssaan siitä, mikä heidän mielestään on seksikästä ja millaiset naiset kiinnostavat. Suurimmaksi asiaksi on noussut itsetunto ja -tuntemus, reippaus ja iloisuus (mutta ei toki saa olla liian hölösuu eikä koppava). Eli sillä on suurin vaikutus, millaiseksi olonsa itse tuntee, sillä se näkyy päälle.
Jos itse tuntee olonsa epämukavaksi omassa kropassaan, niin se taitaa olla suuri turn off. Maailmassa on kuitenkin paljon iäkkäitä naisia, tukevia naisia,... jotka näyttävät hyvältä ja haluttavilta miesten mielestä.
En siis sano, etteikö painolla tms. olisi mitään merkitystä siihen, miten kiinnostava miesten mielestä nainen on. Mutta epäilisin, että ensisijaisesti paino (ja muut tekijät) vaikuttavat sitä kautta, millaiseksi itse itsensä kokee.
Älä lannistu!
Luin juuri Anna-Leena Härkösen kirjankin EI kiitos, mutta ei mulle oikein aukene tuo miehen haluttomuus.
Tosin minä saan lomilla miehen innostumaan, mutten muuten. Pitäisi kai saada hänet tekemään töitä puolta päivää, niin seksielämä palaisi.