Ruuansulatus ei toimi, mikä avuksi?!!
Vatsaa turvottaa minkä tahansa aterian jälkeen, ja olo on pönäkkä tuntikausia. Ruuansulatuksessa on tapahtunut todellakin muutos huonompaan päin. Mikä avuksi? Mars apteekkiinko....????
Kommentit (4)
2-3 litraa ihan... mutta kuitenkin. Ja vatsa kuitenkin toimii - vähän harvakseltaan ja vaivaisesti, mutta toimii kuitenkin. Psylliumkuitulisää otan runsaan nesteen kanssa iltaisin.
Päivällä tuntuu, että mikään ruoka ei liiku. Lounaan jälkeen saattaa olla pönäkkä olo iltaan saakka.... ei näin ole ennen ollut.
-ap-
Olisko sulla jotenkin keho puhdistuksen tarpeessa? Pystytkö ottamaan pienen paaston tai detox-kuurin?
Mulla on ollut samaa vaivaa, olo on ihan täysinäinen vaikken syö paljoa. Turvottaa ja lihon helposti. Nyt olen juonut päivittäin Molkosan-heravalmistetta (hyi helevetti, mikä maku!) ja se on jokseenkin auttanut. Tilasin myös sellasen puhdistuskuurin 20pv, minkä toivon avaavan tukkoja..
Sokerit ja huonot hiilarit minimiin, sekin on helpottanut tosi paljon!! Kokeile!
t:2
Olisko sulla jotenkin keho puhdistuksen tarpeessa? Pystytkö ottamaan pienen paaston tai detox-kuurin?
Mulla on ollut samaa vaivaa, olo on ihan täysinäinen vaikken syö paljoa. Turvottaa ja lihon helposti. Nyt olen juonut päivittäin Molkosan-heravalmistetta (hyi helevetti, mikä maku!) ja se on jokseenkin auttanut. Tilasin myös sellasen puhdistuskuurin 20pv, minkä toivon avaavan tukkoja..
Sokerit ja huonot hiilarit minimiin, sekin on helpottanut tosi paljon!! Kokeile!
t:2
huonoja hiilareita vältän kyllä, koetan karpata, mutta muutama pala leipää menee päivässä ja pullaakin, jos sitä on tarjolla :(
Mut riisiä, pastaa ja perunaa en juurikaan syö.
Tekisi mieli kokeilla ruuansulatusta edistäviä ravintolisiä, onko sulla 2 kokemusta niistä?
-ap-
Entä kuidut, saatko tarpeeksi? Vatsasi taitaa olla jonkinlaisessa käymistilassa. Kokeilepa jotain tasapainottavaa tuotetta, esim Valmarin tai Molkosan (tai M. Vitality)..