Myydään koira pitovaikeuksien takia
Joskus olen miettinyt, mitä on ne pitovaikeudet, joiden takia eläimistä luovutaan. No sanan takanahan voi olla ihan mitä vaan.
Itsellä on jo jonkin aikaan ollut sellainen tilanne, että voisin tuollaisen ilmoituksen laittaa. Pitovaikeudet on tässä tapauksessa sitä, että koira (2v) tuhoaa vaikka mitä =( Mitä ihmettä sen kanssa pitäisi tehdä? En voi ihan koko ajan kulkea sen perässä, vaikka ilmeisesti pitäisi. Sillä on ihan normaali koiran elämä, kuten on ollut vanhemmallakin koirallamme, joka ei ole koskaa tuhonnut mitään.
En jaksa. Taas meni yhdet lasten juhlakengät, jotka koira haki kenkätelineestä.
Kommentit (22)
Tänks! Kiva kuulla, että aika todellakin voi auttaa. Toisaalta tiedän vanhoja "ADHD-koiria" =D
Toivottavasti tämä meidän on ihan kehityskelpoinen yksilö vielä.
Iso kevythäkki meillä onkin, jossa koira viihtyy (sinnekin menee itse). Täytyy ehdottomasti alkaa mietiä häkin loogista käyttöä.
häkki EI ole laiton jos se on suhteutettu koiran kokoon ja siitä tehdään koiralle ns turvapaikka jossa se itse viihtyy. En nyt tähän tilanteeseen häkkiä suosittele, mutta joissakin ogelmissa se on auttanut.
Meillä oli vuosia sitten myös tuhoamisvimmainen spanieli ja kenkiä meni monet + muita tavaroita. Ei auttanut aktivoimiset tai muutkaan vaan meni sitten iän myötä ohitse. Teillä koira nyt 2v eli sanoisin, että kyllä se pikkuhiljaa alkaa helpottaa.
Oletteko kokeilleet piilottaa koiran omia leluja ja pitää lelu poissa niin pitkään ettei koira enää muista lelua, ja tämän jälkeen yhtäkkiä joku kaunis päivä kaivatte lelun jostakin erittäin mielenkiintoisesta paikasta (esim kaapin alta, sohvan takaa...) niin että koira näkee. Meillä on yleensä koirat tuosta innostunut paljon ja pitävät lelua "kadonneena aarteena joka yhtäkkiä löytyi". Kannattaa kokeilla jos vaikka innostuisi näin omistakin leluista :)
Muuten toivotan vain kärsivällisyyttä ja parasta pitää arvokengät ym tavarat piilossa kunnes tuhoaminen laantuu... Tsemppiä!