Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkö reisiesi viin kuinka leveä rako?

Vierailija
03.06.2010 |

jos seisot jalat yhdessä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kuulemma sellaiset, että kolikko kestää sisäreiden ylöosan, polvien, pohkeiden ja nilkkojen välissä.

Ei jää rakoa.

Vierailija
22/25 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei se ole luustosta kiinni! Ei minullakaan, aikuisella synnyttäneellä luusto muuttunut kun aloitin potkunyrkkeilyn ja sain jalat erkaantumaan toisistaan. Aikasemmin ällötti käyttää mekkoa, shortseja kun reidet hinkkas toisiaan mutta johan autto kun meni potkimaan! Vaikka läski lähti ja lihakset kuntoontui niin myös se oma asento muuttui. Suosittelen muillekin mammoille potkunyrkkeilyä. Ei liity painoon tai lantioon, hyvin olen saanut puserrettua 4,5 kilosen vauvan maailmaan. 9

Kun tässähän kysyttiin et jääkö välii jos seisoo jalat yhdessä. Ei mulla jää mitään välii, mut ei mul silti kävellessä mitenkään hinkkaa jalat yhteen! Pitäs kävellä jotenki tosi hassusti et niin kävis... :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kuulemma sellaiset, että kolikko kestää sisäreiden ylöosan, polvien, pohkeiden ja nilkkojen välissä. Ei jää rakoa.

Kolikko kestää, miten kestää?

Vierailija
24/25 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nilkat (nilkan luut) osuvat toisiinsa, joten jää rako kaikkeen yläpuolella olevaan osuuteen jaloista. Polven kohdalla vähimmillään noin sentti, reisissä vähimmillään noin 4 cm.

Enkä ymmärrä, mitä säälimistä tässä on. Ainoa huono puoli on ohuiden tavaroiden putoaminen sylistä tuolilla istuessa, kun reisiä ei saa puristettua tiiviisti yhteen koko matkalta.

Vierailija
25/25 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä aika läski nyt.. Mutta ei jäänyt rakoa silloinkaan kun painoin alle 50 kiloa. Pituutta on 167 cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme