onko 10-vuotias pakko peittää kasvavia rintoja???
Tuossa toisessa ketjussa oli viestejä siitä, että miten inhottava on kun tytöstä tulee nainen.
Kyseinen äiti ei voinut kirjoittaa rintojaa eikä ollut puhunut tyttärensä kanssa lainkaan.
Olen järkyttynyt! Tuollaisiako te olette?
Miten tyttö voi olla ylpeä siitä, että on tyttö ja tuleva nainen kun äidit ovat tällaisia.
Sitten vielä todettiin, että nännit meidän kultturissa eivät saa näkyä.
Mua yököttää oikeasti.
Kommentit (24)
Eikös se ole selvä, että mitä paremmin rinnat pysyy esim. juostessa paikallaan, sitä vähemmän ne venyy ajan myötä. Mulle tuli rintoihin raskausarpia heti 12-vuotiaana, kun kasvoivat isoiksi humpsahtaen, eikä äidin mielestä niin nuoren ollut tarpeellista pitää kunnon rintaliivejä. Kyllä otti päähän.
nuohan on jokaisen yksityis asioita
On hyvä ostaa rintsikoita ja toppeja kaappiin tytölle, jos haluaa käyttääkin niin varalta.
Olisin toivonut toppeja silloin 12v. kun rinnat kasvoivat. Ja sain mielestäni rintsikat liian myöhään. Ei minua kiusattu, mutta se oli muuten arka paikka silloin. Olisin halunnut vain käyttää niitä college paitoja.. Ihmettelin kun kaverit kertoi että niiden äiti järjesti "rintsikanostopäivät" ja "kuukautisjuhlat".. Ei silti, hyvin äitini hoisi asian, olin vähän vaikea tapaus muutenki..