Paketin toimittajana Yun Express, miten Suomen päässä toimii paketin saaminen?
Siirtyykö se jossain vaiheessa Matkahuollolle, PostNordille vai Postille? Kellään kokemusta?
Kommentit (32)
Ei ne randomisti heittele sitä vaan jollekkin.
Vierailija kirjoitti:
Olet kai sen jotenkin valinnut?
En ole valinnut mitään. Kauppa on lähettänyt tavaran Yun Expressillä ja saamani seurantakoodin mukaan tavara on saapunut Suomeen, mutta mietin nyt että kelle se siirtyy seuraavaksi koska eihän Yun Expressillä ole mitään omaa noutopistettä missään. Tiedustelenkin että onko kellään kokemusta tästä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Kenen se seurantakoodi on?
Yun Expressin.
ap
Kyllä siirtyy. PostNord ja DHL on tuoneet pakettini perille Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siirtyy. PostNord ja DHL on tuoneet pakettini perille Suomessa.
Kiitos!
ap
Hobby Hall tilaus tuli suoraan Kiinasta tämän kautta, Posti hoiti kotimaan toimituksen.
Moi, mulla tällä hetkellä sama tilanne että odotan pakettia Yun expressiltä. Saapuiko sulle se niin kuin pitikin? :)
Mulle tuli sitä kautta juuri paketti. Tuli aika nopeasti, vaikka oli väärä osoite.
Onko teillä jotka olette tilanneet sitten tullut miten tieto siitä kenelle Suomessa paketti annettu.
Itse odotan pakettia ja 3päivää sitten yunexpressin mukaan "delivered to local carrier" ja 2pv sitten kuulemma lähtenyt paketti matkaan. Mistään saa tietoa kuitenkaan että onko postilla tai mitään uutta seuranta numeroa
Posti ja Tulli vatuloivat paketin kanssa kuukauden tai pari ja palauttavat sen sitten sinun kustannuksella lähettäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Yun Express??
Halpis-Lissujen ongelmia.
Sain välittömästi ilmoituksen Matkahuollolta, että "Odotamme kuljetettavaksi". Ehkä sen takia, että olen ladannut puhelimeen Matkahuollon sovelluksen. Myyjän numerolla sai seurata lähtöä lentokentälle, lentoa. saapumista kentälle ja siirtoa Tullin selvitykseen. Noiden vaiheiden ajan Matkahuolto: "Odotamme kuljetettavaksi".
Lasin matkahuollon sovelluksen ja sinne rekisteröidyn. Paketin matka näkyi heti siellä mutta kumma että tietoa ei mitenkään muuten tullut edes spostiin.
Dhl, Posti tai MH lisäksi eivät välttämättä toimita itse mitään, vaan käyttävät alihankkijana jotakin paikallista kuriirifirmaa.
Tilasin aivan eri puolilta maailmaa tavaraa eri valmistajilta, eri kuljetusyhtiön kautta eri yhteistyökumppanin kautta Suomessa ja lopulta sama pakuyrittäjä toi laatikot perille.
Vierailija kirjoitti:
Sain välittömästi ilmoituksen Matkahuollolta, että "Odotamme kuljetettavaksi". Ehkä sen takia, että olen ladannut puhelimeen Matkahuollon sovelluksen. Myyjän numerolla sai seurata lähtöä lentokentälle, lentoa. saapumista kentälle ja siirtoa Tullin selvitykseen. Noiden vaiheiden ajan Matkahuolto: "Odotamme kuljetettavaksi".
Joo. Matkahuolto kuljettaa paketin Postille PostNordin kautta.
Olet kai sen jotenkin valinnut?