G: Montako seksikumppania?
Ikäsi, sivilisääty? Onko lapsia?
Montako seksikumppania?
Oletko joskus pettänyt? Montako kertaa?
Kommentit (123)
Seksikumppaneiden määrästä en ole varma...
Ennen 20v taisi olla n. 26 kumppania. sen jälkeen vain yksi.
Olen pettänyt sen verran että 16v:na minä olin tavannut yhden kiinnostavan pojan mutta päädyinkin vielä sänkyyn eksän kanssa.
19v:na ihastuin silmittömästi työkaveriini jolla oli tyttöystävä toisella puolella maailmaa. Olin sinkku mutta kirpaisi jälkikäteen että olin nauttinut toisen omaa.
Avioliittoni loppumetreillä päädyin harrastamaan kerran tosi pehmoa puhelinseksiä yhden vanhan tutun kanssa.
siinä ne.
ja yhteistä elämää 10vuotta ja lapsia 2. Ennen nykyistä miestäni ollut n.70 miestä mutta en koskaan ole pettänyt pidemmissä suhteissa.
miehiä vai naisia, homoja/lesboja vai heteroita.
Selkeyttäisi vastauksia huomattavasti.
34v, naimaton, 2 lasta, 2, en.
M34
että palstalla vastailevat vain naiset?
nainen 40 v, naimisissa, 4 lasta, 1 seksikumppani. En ole pettänyt.
38v, naimisissa 15v, kaksi lasta, yli 500 seksikumppania (kaikki naisia), suhteen alkuaikoina petin viimevuosina en.
m40, naimisissa 12 vuotta, 2 lasta, olen pettänyt paljon, joskin viime aikoina jäänyt vähemmälle.
N34, naimisissa 10 vuotta, 2 lasta, 1 seksisuhde!, eli mieheni. En kuulu mihinkään uskonnolliseen seuraan tms.
ollut paljon n. 200, mutta kaikki ennen lapsia, nykyinen kestänyt kaksi vuotta ja en olen ketään pettänyt.
35v naimisissa hetero, 1 lapsi.
Seksikumppaneita 22. Pano, suuseksi, petting, nettiseksi.
Olen pettänyt muutaman kerran netissä.
Olen nainen44v.,naimisissa,2lasta,hetero.
Miehiä olen päästänyt sänkyyni ehkä 26kpl. Seurustelusuhteissa ja aviomiestänikin olen pettänyt.
Olen 30v. varmaan 400miestä mennyt läpi , nykyistä miestä en ole pettänyt. Yhdessä 2vuotta.
Eronnut, kaksi lasta, n.70 seksikumppania (näistä n.15 ennen lasten isään tutustumista ja naimisiin menoa, loput eron jälkeen, erosta kolme vuotta). En ole koskaan pettänyt naimisissa ollessa tai lasten isän kanssa seurustellessa. Nuorena seurustellessa muiden kanssa pari kolme kertaa petin.
Ai niin ja nykyään olen kihloissa, sinkkuna olin yli 5vuotta
Ai niin ja nykyään olen kihloissa, sinkkuna olin yli 5vuotta
41v, avioliitossa, 3 lasta, seksikumppaneita 1, en ole pettänyt.
Ikäsi, sivilisääty? Onko lapsia? Montako seksikumppania? Oletko joskus pettänyt? Montako kertaa?
29v, hetero-n, aviossa, 2 lasta, 2 seksisuhdetta, en ole pettänyt.
29v, avoliitto, 2 lasta, 14 miestä, 1 nainen, en ole pettänyt koskaan.