Meikkaatteko joka päivä?
Meikkaatteko päivisin, jos olette äitiyslomalla/hoitovapaalla?
Haluaisiko miehenne, että meikkaisitte?
Itse joskus meikkaan ja joskus en. Haluaisin meikata joka päivä, mutten viitsi ja jaksa. Mieheni ei ole pyytänyt meikkaamaan, hänelle se on ihan sama kuulemma.
Kommentit (16)
Meikkaan lähes päivittäin työni takia.Mies toivoisi että voisi käydä kanssani terassilla ja että olisin ilman meikkiä silloin :D Kyllä mies tykkää että laitettu olen,kotio kun pääsen niin vaihdan kyllä mukavammat vaatteet päälle kun ei jaksa kotona olla tiukoissa farkuissa ja korkosaappaissa ja muutenkin lapset niin pieniä että hienommat vaatteet sotkeentuu nopsasti...
en meikkaa oikeastaan käytännössä koskaan. Miehelle se on ihan sama meikkaanko vai en.
Työni on sellaista, että ulkonäöllä ei niinkään ole väliä. Yötyötä kun teen :D
tämä pätee sekä töihin mennessä että viikonloppuisin ja lomilla. Työni ei edellytä mitään tiettyä ulkonäköä, kunhan nyt on jotensakin siisti: tällä alalla pelataan pelkällä asiantuntemuksella eli esiintyä voi ties minkä näköisenä isollekin joukolle ihmisiä, kunhan vaan puhuu järkeviä. Mieheni ei myöskään ikinä puuttuisi siihen, mitä minä naamaani pistän - enkä minäkään siihen, miten hänen naamansa makaa. Naama on oma ja sitä pidetään niin kuin itse haluaa.
viimeks olen meikannut 2002 yo-juhliini.
Mieheni pitää siitä etten meikkaa
Töihin meikkasin joka päivä, mutta nyt hoitovapaalla yritän sutia ripsarit aamulla silmiin, jos muistan. Aika usein unohtuu siinä aamuhötäkässä.
Mies on sitä mieltä, että meikkaaminen on ihan turhaa, ja että olen kaunis aina :).
On vaan niin osa minua, etten millään osaisi olla meikkaamatta. En koe siitä olevan mitään vaivaa. Aamulla kun herään, pesen kasvot, laitan kosteusvoiteen ja meikkaan, aikaa menee n. 10 min. En koe olevan siitä mitään vaivaa ja olo on paljon kotoisampi. Mies on sitä mieltä, että meikkaaminen on maailman turhinta hommaa :)
En edes omista mitään meikkejä.
En ole koskaan meikannut.
Tässä pärstässä ei ole enää edes mitään pelastettavaa...
mieheni pitää siitä, että meikkaan. se on hänen mielestään osoitus siitä, että huolehdin itsestäni.
hänen entinen vaimonsa masentui vakavasti ja mies oli tajunnut sen työkiireittensä keskellä vasta siitä, että vaimo lopetti kokonaan huolehtimasta itsestään. ei harjannut hiuksia, ei vaihtanut vaatteita, ei meikannut, ei käynyt lenkillä...
kun eksä sitten lopulta pääsi hoitoon miehen avustuksella, oli kulunut vuoden verran paranemiseen ja siihen, että nuo asiat taas alkoivat tätä vähääkään kiinnostaa.
ihmiset ovat outoja. miehetkin.
En meikkaa töihinkään joka päivä, vain juhlatilaisuuksiin. Olen mielestäni ihan siistin näköinen ilman meikkiäkin, mitään missiä naamastani ei meikkaustaidoillani edes saa.
En jaksa, eikä mua kiinnosta sutata tököttejä naamaani. Olen mikä olen, tällä olemuksella on kelvattava
Muuten kyllä.
Miestä meikkaamiseni/meikkaamattomuuteni ei kiinnosta. Huulipunasta hän ei tykkää, koska se tuntuu kuulemma inhottavalta ja tarttuu xD
Joskus vapaapäivinä kuljen naturellina, mutta vain kotona, jos menen kauppaan tai esim. kampaajalle, niin kyllä meikkaan.
Ei ole miestä...
meikkaa kuin korkeintaan juhliin ja iltamenoihin, jos sellaisiin joskun tulee lähdettyä.
Kotona ollessa en meikkaa, jos ei ole mitään erityistä ohjelmaa. Hoitovapaalla en meikannut sellaisina päivinä, jolloin oltiin vain kotona ja puistossa ja käytiin lähikaupassa. Jos lähdin vaikka ystävien kanssa lounaalle kaupungille, niin meikkasin kyllä.
Mies ei ole koskaan ottanut kantaa meikkaamiseen. Mun meikki ei ole kauhean värikäs, lähinnä tasoitan ihon ja tuon silmät esiin, joten en ole ihan varma, osaako mies edes sanoa, koska olen meikannut ja koska en....
Riippuu ihan omasta fiiliksestä. Olen kasvoiltani ihan kaunis ja pystyn kyllä liikkumaan ihmisten ilmoilla ilman meikkiä, mutta useimmiten tykkään tasoittaa ihon värin ja laittaa ripsaria viikonloppunakin.
Miehelle on ihan sama meikkaanko vai en, mutta kyllä hän välillä sanoo, että vau kun laitan bilemeikin ;-)
Vanhemmiten on annettava ihon hengittää. Sen olen huomannut. Eli töiden jälkeen pesen heti meikit pois. Vapaapäivinä yritän olla meikkaamatta. Mutta ihmisten ilmoille meikkaan, paitsi lähikauppaan.