Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö lainkaan hävetä ajaa kalliilla autolla?

Vierailija
01.06.2010 |

Mä olen vaan tuota miettinyt, kun näen porukkaa selvästi uudehkojen ja kalliiden autojen ratissa.

Mua myötähävettää niin paljon, että joudun kääntämään pääni pois.

Miten se perustellaan itselle?

Vai onko niin, että ne jotka hankkivat kalliilla auton, eivät oikeasti ymmärrä yhteiskunnallisista ja globaaleista mekanismeista sekä olosuhteista mitään?

Voiko olla niin, että he eivät ymmärrä, että se on yhä suuremman joukon mielestä hävettävää?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin on vähän suhteellista. Mun mielestä mulla ei ole kallis auto ja vaikka oliskin, niin ei hävetä. Mä ajan autolla mistä pidän ja autolla jonka olen itse valkannut ja ostanut. Ei hävetä eikä kiinnosta muiden mielipiteet, riittää että MÄ olen tyytyväinen.

Vierailija
62/63 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kimppakyytitarvetta, harrastuksiinkuljetustarvetta, rakennus- ja remonttikuljetustarvetta ja tarvetta pystyä liikkumaan myös röykkyisillä ja mäkisillä sorateillä. Ei hävetä yhtään. Veroissa tulee maksettua päästöt monin kerroin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vaan tuota miettinyt, kun näen porukkaa selvästi uudehkojen ja kalliiden autojen ratissa. Mua myötähävettää niin paljon, että joudun kääntämään pääni pois. Miten se perustellaan itselle? Vai onko niin, että ne jotka hankkivat kalliilla auton, eivät oikeasti ymmärrä yhteiskunnallisista ja globaaleista mekanismeista sekä olosuhteista mitään? Voiko olla niin, että he eivät ymmärrä, että se on yhä suuremman joukon mielestä hävettävää?

Me maksetaan autosta 500e kuussa ja se on noin 10% meidän kuukausituloista. Ihan normaalia mun mielestä. Bussikorttiko pitäis ostaa?

Kenen mielestä hävettävää? Yhä suuremman joukon? Mikä joukko ja missä? Viherpiipertäjät? Hah hah!