Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos äitisi leikkaisi koulun aloittavalle tytöllesi

Vierailija
01.06.2010 |

poikatukan ja perustelisi että sinullekin tehtiin näin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini leikkasi kerran tyttäreni tukan, joka oli juuri kasvanut niin, että sai ponnarin laitettua, aivan lyhyeksi polkaksi etukäteen mitään kysymättä. Suutuin silloinkin, mutta yritin hillitä tunnekuohuni ja sanoin äidilleni niin ettei lapsi kuullut, että tukkaa ei saa leikata etukäteen kysymättä. Äitini oli ihan ihmeissään "ai jaa".

Vierailija
22/26 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mummo oli ainoa joka kuunteli lasta..

Liekö äiti lapsen hiuksia "omistaa". Eiköhän lapsella oikeus omaan ulkonäköön vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekis IKINÄ mitään tollasta kysymättä multa.

Vierailija
24/26 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äideille ne lapset on nukkeja joita tuunataan oman maun mukaan.

Itse olin sellainen, kukkamekko ja lettihärpäkkeitä, inhosin tukan laittoa ja olin muutenkin poikatyttö enemmän.

Omien lasteni makua kunnioitan, pojilla lähinnä murrosiässä alkoi kiinnostaa mitä on päällä, tytöillä 3-vuotiaana..

siis aikuinen vetää itkupotkuraivarit jos lapsen hiuksia on lyhennetty? Ja lapsi vielä itsekin tykkää tukastaan??? (Viittaan tuohon yhteen kirjoittelijaan erityisesti) En tosiaan voinut kuvitella että tällaisia ihmisiä on. No, näin sitä oppii kun vanhaksi elää,; tiedoksi kuitenkin että hiukset ovat uusiutuva luonnonvara.

Vierailija
25/26 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö äiti lapsen hiuksia "omistaa". Eiköhän lapsella oikeus omaan ulkonäköön vaikuttaa.

On vaikea uskoa, että lauma mummoja leikkaavat lapsenlapsensa hiuksia vastoin sekä vanhempien että lapsen itsensä tahtoa.

Miksi ylipäätään etenkin tyttöjen äideille hiusmielipide on niin voimakas, että se usein jyrää jopa lapsen itsensä mielipiteen yli?

Vierailija
26/26 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päättänyt ajella kesäsiilin pojalleni,olin kyllä aika järkyttynyt kun lupaa kysymättä meni sellaista tekemään,vaikkain hiukset ovat uusiutuva luonnonvara.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän