Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos äitisi leikkaisi koulun aloittavalle tytöllesi

Vierailija
01.06.2010 |

poikatukan ja perustelisi että sinullekin tehtiin näin?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajelisin äitini kaljuksi ja se olisikin sitten viimeinen kerta kun näki lastani.

Mutta ei minun äitini tekisi niin.

Vierailija
2/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauaksi, että äiti pyytää edes anteeksi. Tyttäreni tukka-asiat on mulle aika tärkeitä...

Ja on kokemusta vastaavasta. Olin käskenyt mummoa viemään likan kampaajalle, että tyttö saisi "polkkatukan". Itku siinä pääsi, kun tyttö ilmestyi takaisin, takaraivolta oli ajeltu poikamallisen korkealle hiukset ja sieltä pitenivät eteen noin korvien kohdalle. Tosin tyttö itse tykkäsi kovasti, joten en voinut kovin isoa itku-potku-raivaria vetää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen hiukset kuuluvat vanhemmalle, ei isovanhemmalle ja niihin ei saa tehdä pysyviä muutoksia ilman vanhempien etukäteislupaa!!!

Vierailija
4/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvavat takaisin, joten en jaksaisi kovin paljon suuttua, varsinkaan kun äitini tekee monta kertaa pahempiakin tempauksia...

Vierailija
5/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaa kysymättä? Olkoonkin vaikka vaan hiukset, niin kyllä olisin välit poikki, kunnes tukka on kasvanut takaisin. Taikka äittee sais kustantaa tukan sellaisksi kuin oli, makso mitä makso.

Ja minäkin ajelisin äitini kaljuksi.

Vierailija
6/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti on tullut mummolasta poika kotiin nyrhityin hiuksin. Haluaisi itse pitää pidemmät hiukset ja sitten mummo leikkaa etuhiukset vajaan sentin mittaisiksi ja tosi epätasaisesti nyrhinyt jokapuolelta, niin että on pakko aina viedä poika parturiin ja sielä on pakko leikata lähes siilitukka.

Poika on aina ihan rikki ja ei kouluun haluaisi mennä.

Vierailija
7/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa varmaan suomeksi, että äidille. Ja jestas minkälaisten syiden takia laitetaan välit poikki mummoon. Kivat olis lapsellekin.

Vierailija
8/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti on tullut mummolasta poika kotiin nyrhityin hiuksin. Haluaisi itse pitää pidemmät hiukset ja sitten mummo leikkaa etuhiukset vajaan sentin mittaisiksi ja tosi epätasaisesti nyrhinyt jokapuolelta, niin että on pakko aina viedä poika parturiin ja sielä on pakko leikata lähes siilitukka. Poika on aina ihan rikki ja ei kouluun haluaisi mennä.

Ja vielä monesti olet antanut tehdä...

Vierailija
9/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän kun ei anna minun niitä leikata eikä halua parturiin. Mummin varmaan kelpuuttaisikin, ehkä seuraavalla mummilareissulla neidilläkin vihdoin polkkatukka:) On hänellä aikaisemminkin ollut polkkatukka ja se sopii hänelle hyvin.

Vierailija
10/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa varmaan suomeksi, että äidille. Ja jestas minkälaisten syiden takia laitetaan välit poikki mummoon. Kivat olis lapsellekin.

ja kutsuisin valkotakkiset paikalle. Ni.

t.välit poikki+äittee kaljuks. (tai sitten vaihtoehtoisesti kustantaa lapsen hiukset siihen kuntoon kuin ne oli)

Vierailija
11/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttö itse haluaisi, niin siitä vaan. Itselläkin on meilkoisen lyhyt tukka.

Vierailija
12/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kyrsi ja lujaa. Tosin anoppi tajusi itsekin mokanneensa, kun menimme seuraavan kerran kylään ja tytöllä oli vielä lyhyempi tukka - oli pitänyt käydä kampaajalla siistimässä anopin tekele. :(

Vierailija
13/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi huolestua ja pistää äiti tutkimuksiin. Dementia tai jotain? Sakset pois semmoisilta...

Vierailija
14/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi en ehkä lapsen nähden

Vierailija
15/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti on tullut mummolasta poika kotiin nyrhityin hiuksin. Haluaisi itse pitää pidemmät hiukset ja sitten mummo leikkaa etuhiukset vajaan sentin mittaisiksi ja tosi epätasaisesti nyrhinyt jokapuolelta, niin että on pakko aina viedä poika parturiin ja sielä on pakko leikata lähes siilitukka.

Poika on aina ihan rikki ja ei kouluun haluaisi mennä.

Kyllä mun osaisi. Jos kerran ei itse tykkää. Eri asia on, että mun poika vois myös pyytää mummoa leikkaamaan.

Vierailija
16/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis aikuinen vetää itkupotkuraivarit jos lapsen hiuksia on lyhennetty? Ja lapsi vielä itsekin tykkää tukastaan??? (Viittaan tuohon yhteen kirjoittelijaan erityisesti) En tosiaan voinut kuvitella että tällaisia ihmisiä on. No, näin sitä oppii kun vanhaksi elää,; tiedoksi kuitenkin että hiukset ovat uusiutuva luonnonvara.

Vierailija
17/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina halunnut kokeilla hiustenleikkuuta ihan mieleni mukaan - ja sinähän juuri ilmoittauduit vapaaehtoiseksi.

No, näin sitä oppii kun vanhaksi elää,; tiedoksi kuitenkin että hiukset ovat uusiutuva luonnonvara.

Vierailija
18/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se riippuisi siitä, mitä TYTTÖ eli LAPSESI on kampauksesta mieltä!!!

Eli jos penska tykkää, mamman turpa kiinni!

Multa leikattiin ala-asteikäisenä tukka lyhyeksi ja vittu vihasin sitä. Nyt onkin vyötärömittainen letti, ja se on ihan just tuon trauman syytä. Eli syytä varovaisuuteen on, hyvä mamma. Kysele penskas mielipidettä.

Vierailija
19/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai en ainakaan päästäisi häntä hetkeksikään silmistäni.

Vierailija
20/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini leikkautti aina poikatukan pikkulapsena, vaikka olin toivonut pitkää. Nyt on sitten traumat ja todella pitkä tukka mulla vieläkin.

Jos äitini leikkauttaisi lapseltani, niin en meuhkaisi, jos lapseni olisi itse tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän