Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

röh röh röh röh, saparot solmuun siskot.

Vierailija
10.10.2004 |

Meikäläisellä ossi oli eilen ja nyt pissattaa, janottaa, nippailee munasarjoista, suuta kuivaa ja mikä tärkein oire : kulmakarvoja olen joutunut nyppimään tänään enemmän kuin eilen ( tämäkin oire " varma" ..bongattu vauvakuumepalstalta). Lisäksi huimaa, nänni tuntuu kovalta ja vasemmassa nännissä on ehkä hieman eri sävy kuin eilen.

Penteleen testi, kun kp 16 menossa eikä nytä plussaa. Voiskohan ovistesti näyttää jo plussan?

Tämä possu ei meinaa pysyä karsinassaan, röhröh. Pakko päästellä höyryjä pihalle, röh röh vaan. Nyht kutittaa nänniä. Olette siskot oikeassa, raskaana taidetaan olla... Ellei sitten tule keskenmeno :)

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
10.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisittepa nähneet, kun mun saparo hytky, kun mä nauroin ja luin tätä!! Tää on sitä oikeaa itseironiaa ja aikuisten huumoria.

Haaste teille: laittakaapa nimimerkit kehiin!

Ps. Näistä possuista tulee varmaan hyviä vanhempia. En mä muualla elämässäni possuile, kun possupinossa.

Vierailija
22/85 |
10.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheen karju tuli kotiin, joten taidampa mennä heiluttamaan sille saparoani, jos vaikka mentäis laittamaan lihaa piiloon (pekonia, nam).

Öitä kaikille, röhkitään huomenna taas samassa karsinassa!

T. Höpönassuli ja masupossu rv 2+4

¿" ))~

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
10.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiiitos!!

;D

*nauraa saparo kippurassa*

Vierailija
24/85 |
10.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että pissat ei tullut housuun.Onks tämäkin raskausoire?

Vierailija
25/85 |
10.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl varmaan jo illalla näyttää plussaa *tsemitystä*

Meitsi on tikuttanu koko päivän ja vetää täällä ovislimoilla parkettia kiillotellen. Saparo tanassa odottelen ukko-sikaa kiimaiseen sänkypolkkaan. Huomisaamuks on testi jo varattu sängyn viereen.

Vierailija
26/85 |
10.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks se näin [color=red]täti[/color]

Vierailija
27/85 |
10.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorkat kohti kattoa joksikin aikaa että varmasti menee karjunne siemenet perille munasolunne luokse.

Vierailija
28/85 |
10.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasin mä sittenkin! [color=blue][size=20]Nöf![/color][/size]

Vierailija
29/85 |
10.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=7][color=red][b]TÄTIÄ[/b][/color][/size]

Mutta kaikki ihanat [color=pink][b][size=4]röhkyläiset[/size][/b][/color], laitetaan saparot ristiin ja tuikataan kohdunsuulle erikeepperiä. Kyl se sit pitää! Jarrusukkia, jarrusukkia[color=magenta]♥[/color]

Pusuterkut kaikille ihanille murppeleille[size=3][color=red]♥[/color][/size]

Vierailija
30/85 |
10.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=7][color=red][b]TÄTIÄ[/b][/color][/size]

Mutta kaikki ihanat [b][color=pink]röhkyläiset[/color][/b], laitetaan saparot ristiin ja tuikataan kohdunsuulle erikeepperiä. Kyl se sit pitää! Jarrusukkia, jarrusukkia[color=magenta]♥[/color]

Pusuterkut kaikille ihanille murppeleille[size=6][color=red]♥[/color][/size]

Vierailija
31/85 |
10.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIIIIIIK, tänään on 12.possuyrityspäivä!! Veikkaan, että POSSULIMAT tulivat toissapäivänä ja uskon, että PITKÄAIKAINEN RÖHKINTÄ karsinassa on pistänyt PIKKUPOSSUN alulle =)=)=)

TISSIÄ, oikeanpuolista, on pakottanut tänään aamulla noin 8 min. ajan. Mitä veikkaatte possuset, onko se pienen mahapossun ansiota?

VALKKARIA lorahti alkkareihin tänään iltapäivällä, eli OIREITA on tällä possulla =)=)!!! Tänään valkkari oli KELTAVALKoisTA, eli jotain muutosta on tämän possun possueritteisiin tullut!!!

VASEN NÄNNI on punaisempi kuin oikea, eli luultavasti PLUSSAPOSSUILEN PIAN! Voin ottaa possunännistäni kuvan ja laittaa albumiin; kertokaa possukaimat mitä mieltä olette: onko TÄMÄ POSSU raskaana!!!

Kaiken possuilun huipentumaksi MUNASARJAA NIPPASI! Tunsin sen selvästi! Ehkä se oli oman pikkupossuni ensimmäinen sorkanveto!!

IIIIIIKKKKK , on tämä sitten POSSUILUPÄIVÄ, kun kaikkia oireita ilmaantuu!!!

Halkean INNOSTA kuulla muista possuista; kertokaa VALKKARISTA, TISSISTÄ ja NIPPAILUISTA!!

t. POSSULIINA pv (possuviikko) 1+6

Vierailija
32/85 |
10.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan [color=fuchsia] pupuiltu [/color] tuon ihqun karjuni kanssa kp 2, 4, 10, 13, 15 ja 16 tässä kierrossa. [color=blue] Olavi [/color] oli varmasti tuolloin kp 15, oli sellaiset limanuljaskat ja nippailut ja sit mun teki mieli tomusokeria ja hernekeittoa, mitä en yleensä muuten ikinä syö. Nyt on kp 30/30, ja oon jotenkin ihan sellaisessa [color=pink] pilvessä [/color] koko ajan, paljon enemmän oireita kuin ikinä, varmaan pääsen junaan mukaan!

bdbdbdbdbdbbdbdbdbdbdbdbdbdbd teillekin!

Vierailija
33/85 |
10.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menee viroon kaverinsa kanssa ryyppäämään? eikö pettämishaluista kerro jo se että surffailee sihteeriopiston sivuilla ja latailee koneelleen teinipillujen kuvia? haluaa siis muita. eikö tuolla virossa oo huoriakin ihan riittävästi?

Vierailija
34/85 |
10.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli väärään..

Vierailija
35/85 |
10.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tulin just tuolta kammarin puolelta, olin siellä [color=blue]1t55[/color] min sorkkaset kohti taivasta. Toivottavasti tärppää! Oon jo ostanu tukivyön sitä varten et huomena jo turvottaa!

Vierailija
36/85 |
11.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen seissyt koko yön päälläni kun illalla vähän tuon karjun kanssa pöllyteltiin lakanoita hihih! Äsken luin Hesaria ja aloin itkeä tihrustaa ihan ihmeellisistä jutuista, ja jos se ei rakkaat töpselinenäni ole raskausoire niin ei sitten mikään! Ja siihen vielä päälle jatkuva NÄLKÄ, niin eiköhän tässä kesäkuun possujunaan olla matkalla IIIHANAA!!!!!!!! Kaikki mukaan siihen junaan, siellä se tööttäilee asemalle!

Ja ei me tytöt välitetä niistä kuumeilijapuolen kirjoituksista, eihän niiden ole pakko avata tätä ketjua! Hassupossutellaan me ihan rauhassa eikös joo ihanat kanssaröhkijäni *thsihih*

Nyt täytyy mennä veskiin tutkimaan rintojani, raportoin mahdollisista muutoksista hetimiten! Paljon alavatsan kutinoita ja munasarjojen tutinoita kaikille!!

Possuneiti :D

Vierailija
37/85 |
11.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssikaa sitä tädinkarkoitustanssia ettei tule keskenmenoa =) Mä tunnustelin tossa kohdunnipukkaa ja hyvältä vaikutti. Pupuiltu ollaan joka päivä ja oireita on paljonkin mm. oikean jalan isovarvas on kipeä.

Vierailija
38/85 |
11.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tapaa kuumeilla... Mä en edes halua mennä sille puolelle lukemaan niitä juttuja kun niistä tulee niin vihaiseksi. Ei ole oikein kirjoittaa toisella palstalla näistä meidän jutuista. Me käsitellään näitä arkoja asioita täällä oman huumorimme kanssa!

Oink, oink kaikille [color=mediumvioletred]töpselinenuille[/color]! Tanssahdellaanko [color=red]Barrichellon[/color] karkotuslambada: pyörähdys-pepunkeinahdus-pullistus-pällistys-heilutus-vilkutus POIS FERRARI HUS HUS~~~~~~!!

Eiköhän tehonnut! Voisitteko lähettää mulle myös [color=brown]paskanruskean[/color] ladan karkotussäteitä?

Vierailija
39/85 |
11.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulikos pupuiltua viime yönä? Qiiii Qiiii Qiiii Qiiii! Pupuilu-ulvontaa kaikille *tanssii pitkin keittiötä ovistikut heiluen*

Oma kärsä on tänään kp 3/28. Eilen tämä emakko päätti haluta pikkuisen vaaleanpunaisen possuvauvan! Saanenko siis liittyä joukkoonne röhkivään? röh röh röh röh!

Voitteko heti vähän kommentoida tätä jännää tilannettani? Eli eilen pupuiltiin, kp oli siis 2/28. Mitkä mahikset vielä ensi kesän junaan? Onko kesäkuulle paikkoja vapaana vai siirtyykö heinäkuulle? PLIIIIIIIIZZZZZZ sanokaa että pääsen jo kesäkuunpossujunaan, ei malta millään odottaa!!! Sorkat saparolle siskot tämän possun puolesta!

~~~~~~ TÄTI pysy kaukana ~~~~~~ TÄTI TÄTI TÄTI ~~~~~ Älä tule huomenna äläkä tänään ~~~~~ Älä tule enää ikunapäivänä ~~~~~ Pysy kauuuuukana meiltä ja teiltä ja joka paikasta ~~~~~

RÖH RÖH RÖH RÖH RÖH RÖH RÖH RÖH RÖH RÖH RÖH RÖH RÖH RÖH

Vierailija
40/85 |
11.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen triplailija-possu, mutta nyt mun mies tai siis oikeesti se on boyfriend, ku me ollaan oltu yhes kohta jo 6 kk ja siitä kihlois 3 kk, ni siis se sanoikin ettei se haluiskaan alkaa odottaa yrittämisen odottelun odottelua, ni sit mä kai oon yrittämisen odottamisen alkamisen odottamisen alkamisen yrittämisen odottelija eli sextailija. Onx tälle joku jo laittanu pinoa?

Nii ja taustaa vähä: oon ihan kohta 18-wee ja mun boyfriend on kans ja mä käyn välillä töissä ku en päässy siihe kouluu mihi halusin. Ja mun boyfriendillä on sama juttu. Ja me ollaan ajateltu, et sit ois ihanaa niiku alkaa odottaa joskus parin vuoden kuluttuu.

Ja mullon nyt menossa kp 8/28, mut en osaa bongata ossia tai siis kyl mul jotain tulee pikkareihin, mut voix se olla mun boyfriendin " sitä" , ku eilen oltiin keskeytetysti sillai? Siis voi röh, voinkohan mä olla paksuna??????? Mut hei, ~~~ovissäteitä ~~~ ihan kaikille possuille!

t. Tytzykkä86

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi