Ei enää sipsejä, jäätelöä tai karkkia. Jotain herkkua illaksi kumminkin ehdottakaa
Siis nuo sissit sun muut saavat nyt jäädä. Ortoreksian puolelle en kuitenkaan ole mennyt ja herkuttelu pari kertaa kuukaudessa on ok. Mitä ehdottaisitte?
Kommentit (97)
Paista hyvä pannukakku. Hilloa ja kermavaahtoa päälle. Herkkua!
Vierailija kirjoitti:
Viinirypäleitä ja ehkä jotain hyvää sokeritonta mehutiivistettä lipitettäväksi, tai ihan vaikka sitruunamehuakin?
Hampaat mätänee suuhun noiden eväiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viinirypäleitä ja ehkä jotain hyvää sokeritonta mehutiivistettä lipitettäväksi, tai ihan vaikka sitruunamehuakin?
Mahtaa olla elämä vaikiaa sunlaisena :D
Porkkana ja kurkkutikkuja ja dippiä.
Mansikoita ja luonnonjogurttia hunajalla, tummaa suklaata hieman.
Toiselle illalle dippikasvikset hapankorpulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sösses, jo on huonossa kunnossa sun hampaat! Pelottavaa että muutaman viinirypäleen jälkeen sun suusta alkaa mätä juokseen.
Jos jaksaa itse valmistaa, niin alla. Kaloreista ei tietoa, mutta jos ei väliäkään.
https://www.terveellisetherkut.fi/reseptit/?fwp_reseptin_tyyppi=makeat
Vispipuuro on hyvää. Ja vaikka puolukkapiirakka tai kauraomenapaistos vaniljakastikkeella.
Itse tehtyjä pieniä lihapullia, mozzarellapalloja, tomaattia ja kurkkua cocktailtikuilla napsittavaksi.
Kurkkutikkuja. Ne on pääosin vettä, joten ei painoakaan tule vaikka söisi kuinka.
Popparit. Jos nyt ihan pakko on herkutella.
Vierailija kirjoitti:
Porkkana ja kurkkutikkuja ja dippiä.
Tuohon voi lisätä myös vaikka paprikan ja kukkakaalin
Banaaniletut ja marjoja, kasvistikut ja dippi.
Jos makeaa haluaa taatelit on ihania , ihan parempia kuin karkki .
Mä syön maustettuja maapähkinöitä. En tiedä onko ne oikeasti terveellisempiä kuin sipsit, mutta mulla ei ole niihin samanlaista himoa.