röh röh röh röh, saparot solmuun siskot.
Meikäläisellä ossi oli eilen ja nyt pissattaa, janottaa, nippailee munasarjoista, suuta kuivaa ja mikä tärkein oire : kulmakarvoja olen joutunut nyppimään tänään enemmän kuin eilen ( tämäkin oire " varma" ..bongattu vauvakuumepalstalta). Lisäksi huimaa, nänni tuntuu kovalta ja vasemmassa nännissä on ehkä hieman eri sävy kuin eilen.
Penteleen testi, kun kp 16 menossa eikä nytä plussaa. Voiskohan ovistesti näyttää jo plussan?
Tämä possu ei meinaa pysyä karsinassaan, röhröh. Pakko päästellä höyryjä pihalle, röh röh vaan. Nyht kutittaa nänniä. Olette siskot oikeassa, raskaana taidetaan olla... Ellei sitten tule keskenmeno :)
Kommentit (85)
t. yli kolmikymppinen, periaatteessa ihan asiallinen tyyppi, joka
silti laskee päiviä, tutkii limoja, tikuttaa... Ei ihan possu, mutta muuten pöllähtänyt. :)
Nostetaas alkuperäinen esille noille huumorintajuttomille =)
... Huumorintajun kanssa silä ei ol MITÄÄN tekemstä.
se vauvakuumepuolen ketju on silkkaa " lasten suusta" - meininkiä.
tää on uskomaton, tosi huumoripitonen ketju!. tsemppiä teille, possulaiset, kyllä te vielä saatte sen pikkuröhkijän vierellenne:D
hei ihan totta hei, mä oon varmasti raskaana nyt kun luin tän koko ketjun läpi mulla on nyt kaikkia noita oireita ja ossi ja täti ja enokin täällä samaan aikaan ja KÄÄÄÄK! MIKÄ ÄÄNI TOI ON; se on nyt se mun biologinen kello joka jumputtaa, tarttee lähteä miehen kans pupuilemaan tai sikailemaan tai mitä nyt keksitäänkin. Tarralimoja hei kaikille:D:D:D:D:D:
kyllä nyt sukulaiset pysyy kaukana ja japanin lippu pois tangosta
nyt meni jo toiset housut tämän ketjun ansiosta. Taidan varaurtua huomenna tenaleidillä!!!
Olen ihan ummikko kun en ymmärrä kuumekieltä, siis korjatkaa sivistystasoani. Mikä esim. on " täti" tai " röh röh" . Kootkaa tähän ketjuun sivistyssanakirja...
siellä ne ihan tosissaan röhkii ja puhuu raskausoireista viikolla2+0...
täti on menkat.
jo toista kuukautta yritetään, eikä tärppää!! tämä emakko taitaa mennä lääkärille, jos onkin jotain vikaa!!! siis voi apua...
testasin siis ihan selvän viivanpaikan rv2+2, nyt keskenmeno rv3+5
nyyh nyyh ja röhröh.
juoda risiiniöljyä pari pulloa, jos se meidän Pömpsykkä vaikka jo syntyiskin?
Näytti ultrassa jo niin valmiilta, vilkutti meille ja hyppas narua napanuoralta, että eiköhän se ois jo valmis syntymään?
Kun kyllähän mä äitinä tiedän parhaiten koska mun lapsen ois syytä syntyä.
Olen aivan varma, että olen raskaana, ovistestiin tuli haamuviiva, paleltaa,väsyttää ja tekee mieli suolakurkkuja, maksalaatikon haju tuoksui kaupasta tänne kotia asti =) Niin ja otsaan tuli iso finni.
Nyt on kp 15/28-45, uskallanko muuten käydä saunassa? No en tietenkään siellä tunti tolkulla lorvisi 120 asteen löylyissä, mutta jos en lämmittäisi saunaa laisinkaan, istuisin alalauteella enkä heittäisi löylyä ja viipyisin korkentaan 5 minuuttia? Uskaltaisinko?
Ajattelin soittaa tänään äitiysneuvolaan pääsiskö veritestiin! Pitäiskö samalla pyytää lähete ultraan, jokohan vavvan sukupuoli paljastuisi? Miten muuten lasketaan kuinka kauan täti on myöhässä?
plussasäteitä kaikille possuille~~~~~~~~~~~~
T: Emacco&piccupossu(t) 2+1