Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

röh röh röh röh, saparot solmuun siskot.

Vierailija
10.10.2004 |

Meikäläisellä ossi oli eilen ja nyt pissattaa, janottaa, nippailee munasarjoista, suuta kuivaa ja mikä tärkein oire : kulmakarvoja olen joutunut nyppimään tänään enemmän kuin eilen ( tämäkin oire " varma" ..bongattu vauvakuumepalstalta). Lisäksi huimaa, nänni tuntuu kovalta ja vasemmassa nännissä on ehkä hieman eri sävy kuin eilen.

Penteleen testi, kun kp 16 menossa eikä nytä plussaa. Voiskohan ovistesti näyttää jo plussan?

Tämä possu ei meinaa pysyä karsinassaan, röhröh. Pakko päästellä höyryjä pihalle, röh röh vaan. Nyht kutittaa nänniä. Olette siskot oikeassa, raskaana taidetaan olla... Ellei sitten tule keskenmeno :)

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
11.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mitään,tästä laumasta vasta kunnon vanhempia tulee!!

Vierailija
42/85 |
11.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaekka vauva onkin. Röh. Sisäinen vauvakuumeilijani herää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
11.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

kjiahahahah hah hahah ha hhah hhahh -.... tshihihii i ii buahahahahahahaahahhahaha :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D::D

Vierailija
44/85 |
11.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

a. Mut uskon kuitenkin, et mun olo liittyy raskauteen. Alavatsa on lisäksi tosi pömpöllään. iik! Ja vatsa juilii jänskästi. Röhkelipöö vaan kaikille ja jännäillään yhes, niin on paljo intsumpaa!!! Mul kp 19 menossa ja huomenna testiä peliin. Aattelin täl kertaa kokeilla jotain uutta merkkii, jos silki ois vaikutusta. Ollaan jo kaks kuukautta yritetty , et pikkuhiljaa sais tulla tuloksia. Oon testannu tänä aikana 13 kertaa. Saako testeistä jotain alennusta apteekis, jos ostaa tukkupakkauksia??Tietästkö kukaan röhkeli ? Enivan?

Tarrasukkiatarrasukkiatarrasukkiaröhröh!

Vierailija
45/85 |
11.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oon kokonaan unohtanut merkitä kalenteriin viimeisten kuukautisten alkamispäivän. Nyt ei oo tällä kärsällä hajuakaan mikä kp on menossa. Voiskohan sitä mennä neuvolaan kysymään pääsiskö ultraan kattomaan onko mahdollisesti tiinehtiny? Sais samalla tietää mikä raskausviikko on menossa.

Vierailija
46/85 |
11.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aikani tisuleitani (joku käytti tätä sanaa, hih miten hassu) puristelin ja vääntelin ja vatkasin ne kyllä tuntui aika aroilta! Jotenkin ERI tavalla kuin ennen, ei varmaan kuitenkaan vaikuttanut se että niitä puristelin niin kauan (mies väitti, ei tajuu mistään mitään)? Yks oire siis lisää!

Kyl mun mielestä voi mennä neuvollan ultraamaan tilanteen, onhan toi nyt ihan OIKEA tärkeä juttu johon pitäis saada selvyyttä. Mitäs varten se neuvola muka siellä on? : D

Mä olen kans miettinyt tota että saisko apteekista tukkuhinnoin noita raskaustestejä. Koska mulla niitä kuitenkin menee se 5-10 per kierto! Siitäkin mies jaksaa valittaa, ei kyl tajua tän asian vakavuutta. Sitäpaitsi niissä herkkyyksissä on niin paljon eroja, että testaan vähintään kolmella eri testillä joka kerta, eihän sitä muuten mitään varmuutta saa.

Hei!!! Nyt vihloo mullakin isovarvasta! Tää EI VOI OLLA MITÄÄN MUUTA KU SITÄ ITSEÄÄN EIHÄN! Sanokaa nyt rakkaat possusisaret että lupaavalta vaikuttaa! Nyt kyllä tipun korkeelta ja kovaa jos ei meille tule kesäpossunpalleroa.

Mun on pakko mennä vielä vähän tunnustelemaan niitä tisuleita. Mieskin lähti niin ei ole mäkättämässä : D Ne miehet!

Ihanaa syyspäivää kaikille röhkijöille!! ~~~~~~~ Plussasäteitä, tädinkarkoitussäteitä ja vaikkamitäsäteitä ~~~~~~~~~~

Vierailija
47/85 |
11.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette selvästi raskaana. Onnea!

Vierailija
48/85 |
11.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ku mäkin oisin. Mä niiiin haluuuun teijän kans samaan junaan. RÖH! Niin siis mulla on nyt 3/28 KANTSIIIKS JO TESTATA??? Vai odottaisko vielä pari päivää??? Vaikka eihän sille keskenmenolle mitään voi jos se sit alkaa kumminski :-(((( BYÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Ne miehet ei tosiaan tajuu yhtään mistään mitään. Munkin mies sano, että mä en mitenkään voi olla raskaana. SIIIS MITEN NIIN EN VOI! Mitä muutakaan tää on? En kai mä nyt näin paljon syönykään oo voinu, SIIIS MAHA ON JO IHAN VALTAVA. Missäköhän vaiheessa tutut huomaa??? Vai pitäiskö jo kertoooo? Emmää kyl jaksa enää muutenkaan odottaa, jänskättää niin mahottomasti, pakko päästä jakamaan tää ihanuus jonkun kaaa. Mut onneks te rakkaat röhkijäsiskot ootte olemassa.

~~~~~~~~~~~~~EIKÄ SIT TÄTEJÄ TEILLE KELLEKÄÄN~~~~~~

Vierailija
49/85 |
11.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäilyttävänkin hyvin.. Ettette VAAN kävisi siellä sivuilla joka päivä, katsomassa uusimmat slangit ja letkautukset... ;) No tottakai käytte!!! Hahhaahaaaaa!!!!!! :D

Eli vaikka miten kammoksutte kuumeilijoita, niin silti teitä kiinnostaa niin pirusti mitä siellä palstalla (kuten possukerhoissa ym) puhutaan, että täytyy mennä väkistenkin kurkkimaan. Täällä on sitten kivaa riekkua muiden kustannuksella ja muiden jutuilla, kun ei itse kykene keksimään mitään " omaa juttua" .

No mutta, kaikki tavallaan... Musta tää on vaan niin tosi naurettavaa.

t. Mikaela, kuumeilija

p.s. joka ottaa tän vakavasti, ottakoot.

Vierailija
50/85 |
11.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on kamalaa, niin se, että oletettavasti aikuset ihmiset kirjottaa lapsensaamisesta kun jostain helkutin projektityöstä. ja vielä niin pikkutarkkaan, että mä en ymmärrä kuinka oon ollenkaan joskus raskaaks tullu ja sen huomannu ilman noita ovistestejä ja valkovuodon tuijottelua!! ihan teinien löpinöitä!!

Vierailija
51/85 |
11.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittakaa oma ketju ja pilatkaa siellä tunnelma! Antakaa meidän hassuillapossuilla rauhassa!!!!!! Jokainen taaplaa tyylillään ja me tykätään venytellä limoja, tikutella, tanssia tädinkarkoitustanssia ja röhröhpossuilla aamusta iltaan!

Ilonpilaajat, hankkikaa huumorintaju!

Vierailija
52/85 |
11.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin pääsin takaisin karsinaan [red]röh,röh[/color]! Eilen oltiin karjun kanssa possupainia ja saatiinkin simpat tosi hyvin liikkeelle. Tänään onkin sitten nipistellyt vasenta munista koko päivän (vaiks oonkin jo raskaana), ehkä me saadaan possukaksoset :) On nääs [blue]oireet[/color] niin kohdallaan.

Mut hei, pikku esikoispossuni huutaa leipää, joten tulen myöhemmin röhkimään lisää!

T. Höpönassuli ja masupossu rv 2+5 ja ovismunis 0+1

pee.äss. älkää tehkö musta silavaa jos noi värit ei onnistunut, on vähän aloittelija röh röh

Vierailija
53/85 |
11.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö mitä [b][color=green]Vierailijalle[/color][/b] kuuluu?! Sillähän oli eilen [b]tosi[/b] lupaavat oireet? Joko se on plussannu?

Vierailija
54/85 |
11.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Vierailija[/color] ihanaa!!!! onnen halit sinulle jo etukäteen kun olet kuitenkin plussanut!

Perässä tullaan!

Vierailija
55/85 |
11.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät selällään luin tätä sekoilua. (Sen kuin jaksoin...)

Vierailija
56/85 |
11.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan!!

Näkyypähän hyvin hauskoja juttuja olevan muidenkin mielestä, joten jatkakaahan ihan rauhassa!:)

Vierailija
57/85 |
12.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

ännityksestä. Nyt se karjupossu tuolla nukkuu. Tarvii varmaan kohta herättää, kun mul on selkeesti vihlovaa kipua oikeen puolen munasarjan kohal. Jippii! Taidan kohta olla virallisesti raskaana!!!

Vierailija
58/85 |
12.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä possu niin haluaisi jo triplailla...Mutta mies pistää hanttiin sen verran, että nyt vasta nelistellään, eli odotetaan odotuksen odotuksen odottamista. Olen kyllä silti tarkkaillut limoja ja ovista, vaikka syönkin pillereitä. Ihan hyvin voisin kyllä limojen perusteella saada ossin, iik, huomenna!!!

Mitä luulette siskot, onko mahdollista? Kp on nyt 23/28, mutta jos ne pisut jotenkin vaikuttaa niin, että ovistelen vasta nyt...? Koska kyllähän jotkut tulee raskaaksi, vaikka syökin pillereitä? Jos tämä possu on vaan tosi hedelmällinen... Pitäiskö huijata karju karsinaan ja nostaa sen jälkeen sorkat kattoa kohti?

Toisaalta mulla kyllä nippasi äsken toisesta kankusta! Iiks! Jos mulla onkin jo pikkupossu matkassa? Onko muilla ollu valemenkkoja? Jos mulla ei oiskaan täti käynyt viime kierrossa, vaan luulin vaan!! Vuotoakaan ei tullut kuin 5 päivää tavallisen 6 sijaan. Voi vitalis, siskot, voisko olla niin, että pääsinki jo junaan?Mitä luulette, kannattaisko testata? Mikä testi olisi herkin?

Karju voisi kyllä ottaa herneet nenään pikkupossusta, kun tosiaan nelistellään vielä...Mutta eihän sille mitään voi, jos vaan tärppää!!

Kaikille paljon plussaonnea ja tarrasukkia!! Junassa nähdään varmasti kaikki, teillä muilla oli NIIN selvät oireet!

Vierailija
59/85 |
12.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolimatta tuun raskaaksi, niin onks vauvapossul sit jotain kehityshäiriöitä ton siiderin takia? Mun kumminkaimansiskonveljenisäpuolenkoiranemännänveli kerto kuulleensa, et joku oli tullu raskaaksi just tällee nelistellessä, vaik käytti pilsui, kortsua ja kierukkaa. Et kaikki on mahollista. IIk, nyt mä menin ihan kanikselle, jos mä oonki raskaana kohta! Jänskättää ihan sikana.

Vierailija
60/85 |
13.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkinen, lattea, mitäänsanomaton, kulunut, tympeä.

mitä tekemistä sillä on vauvakuumepuolen possuttelujen ja hassuttelujen kanssa?

tää oli kyllä ihan hulvaton ketju.. sain hyvät naurut! hahhahahahaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi